Recensie Karla relaxdreams 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kontje

Vaste klant
107
14/10/21
53
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katty-real-gfe-only-1-week.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens afgedraaid relaxDreams,
Girl met tatoeage op buik gekozen o wat is ze mooier dan op foto 🤤 meestal is het andersom🤪
Supper model van kop tot teen
Drankje aangeboden gekregen, mijn kleding ontdaan en mij op rand bed geplaatst, kwam spreidstand op mij zitten zoenen, tongzoenen, knuffelen en schuren op mijn lid, voor piercing liefhebbers ze heeft er enigste zitten op tong zeker stuk of 3, na minuutje of 10 uitgestrekt gaan liggen op bed en elkaar teasen vingeren zoenen, tongzoenen penis masseren, ging ze over tot pijpen en de ballen worden ook niet vergeten, verschillende keren speeksel spuwen op de penis terwijl ik haar vingeren, wat geil wijf, condoom erond cowgirl stand, paar keer moeten stilleggen 😀 voor ontlading uit te houden, zoenen/tongzoenen tussendoor, tepels als je er aankomt 1,5cm staan, ze is niet bang om haar in't zweet te werken alleszins, dan missionaris zit ze constant met haar vingers aan haar clit mee te wrijven, terug cowgirl, op zijn hondjes zo een perfect Kontje, eens aan haar mooi zwart krullend haar trekken, kon mij niet meer houden, babbeltje achteraf wat is ze lief/knap en groot gfe gehalte, blijft maar week komt ms maart eens terug
 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Was
Gisteren nog laat bij Relaxdreams en ik denk dat het over deze Karla gaat hierboven beschreven.

zeer goede service klein maar zeer mooi .
En een service waar ik nu nog van geniet .
Topwijf

Spreekt perfect Engels ,
 
Hallo.

Was
Gisteren nog laat bij Relaxdreams en ik denk dat het over deze Karla gaat hierboven beschreven.

zeer goede service klein maar zeer mooi .
En een service waar ik nu nog van geniet .
Topwijf

Spreekt perfect Engels ,
Idd is deze, bij mij deed ze zeker ook haar best voor deze prijs, er zijn andere die meer vragen en denken dat ze goede service geven 🙃
 
Jos

Zie net dat de Karla weer terug is bij Relaxdreams.

Morgen weer eens naar sint denijs westrem………
Zal donderdag weer spierpijn hebben…

Die karla van bij EA was Karolina in relaxdreams.
Niet uitgetest, zie je ook wel iets lekker uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan