Recensie Kassandra/Elizabeth, Groningen, Nieuwstad 40 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben net terug. Wat een leuke ervaring. Ik ben al tijden op zoek naar iemand die een goede lapdance kan geven als voorprogramma. Dat kan ze dus als de beste. Steeds een beetje plagen en dan weer verder. Ze heeft er een nieuwe klant bij sinds vanmiddag!
 
Is deze dame ook een mistress? Aangezien ik ergens op dit forum voorbij zag komen dat ze aan strapon geven doet.. En hoe is zij als mistress? Een beetje de moeite waard?
 
Is deze dame ook een mistress? Aangezien ik ergens op dit forum voorbij zag komen dat ze aan strapon geven doet.. En hoe is zij als mistress? Een beetje de moeite waard?

Zij is meer een GFE. De strapon biedt zij wel aan, maar of zij een echte mistress is zou ik niet durven zeggen.
 
Ik vermoed dat Golf-Oro het bij het rechte eind heeft. Ze bood ooit aan om mij met dat ding te teasen, maar dat is niet zo mijn ding. Ik kom bij haar voor ongehaaste, bijna liefdevolle sex waarbij we af en toe gelijktijdig een hoogtepunt beleven.
 
Heb haar vaak zien staan, en met al die goeie recensies leek het me dat het niet mis kon gaan. Wel dus. Had voor 80 euro half uur afgesproken een geile striptease en elkaar daarna geleidelijk lekker opwarmen. Van de striptease kwam niks terecht, toen ik me even had omgedraaid om mijn schoenen uit te trekken was ze al naakt. Ook het vervolg was niet om over naar huis te schrijven, op mij kwam het erg mechanisch over. Misschien had ze haar dag niet (en de klik was er zeker niet), wat mij betreft geen herhalingsgevaar.
 
Misschien in een sleur geraakt zo voor de vakantie.

Ik ben een maand geleden voor een lange tijd geleden weer eens geweest, en die date was echt boven verwachting. Wat kan die dame pijpen zeg!
Lang in 69 bezig geweest en ze bereikte paar hoogtepunten op die manier. Toen zij nog cowgirl een keer. Zelf 2 hp bereikt.

Weinig dames die er zoals haar ook zelf van willen genieten.

Ik moet bekennen, niet helemaal 100% mijn type, maar het is wel een leuke en lieve dame, en qua dienstverlening en klik wel een dikke 10+. Waarbij haar geilheid ook wel een rol speelt, en het leuk is om haar zo ver te krijgen....
Alleen daardoor AL bezoek ik haar wel weer een keer.
 
Laatst bewerkt:
Kassandra is een geile vrouw, die er zelf ook van kan genieten. Dus kan me voorstellen dat een 2e man dan zeker welkom is.
Ze doet ook wat in haar ad staat. Verder kun je haar gewoon alles vragen. Heel lieve vrouw is het.
 
Volgens mij moet dit ook kunnen. Gewoon ff bericht naar haar sturen via kinky of whatsapp. Mijn ervaring is dat ze daar vlot op reageert . Vragen staat vrij
 
Terug
Bovenaan Onderaan