Algemeen Club Kasteel Waterloo, Beesel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
474
07/07/21
690
3
Niet echt een gangbang, maar misschien een idee om een apart topic te openen met parenclubs waar single mannen hun ervaringen kunnen delen over de clubs.
Je vind genoeg recensies van parenclubs, maar die zijn vanuit het oogpunt van koppels (paren)
Bij sommige clubs krijg je als single man niet altijd de actie de je wenst. Wat OK is, want niet iedereen gaat voor hetzelfd.
Ikzelf bvb. ga wel degelijk voor de actie, maar ik weet dat er andere single mannen eerder gaan om te kijken.
Voor mij is het dus belangrijk om de juiste avond in de juiste club te kiezen en dat is niet altijd even duidelijk op de website.
Als ik naar een club ga is het voor de beleving van gans de avond en ben ik daar van kort na openingstijd tot bijna sluitingstijd.
Een beleving van 4-6 uur.

Voor mij een eerste aanzet. Ik kan er nog wel enkele plaatsen van anderen clubs indien gewenst.

Kasteel Waterloo dus.
Niet alle dagen zijn single mannen welkom.
Als ze welkom zijn is het 100 Euro inkom.

Ik ben Vrijdagavond 9/7/2021 geweest.
Zoals elke vrijdagavond is het Nudisten groepssex Party.
Er gelden nog coranamaatregelen wat betekend:
ofwel 14 dagen volledig gevaccineerd zijn ofwel ter plekke een sneltest doen. Het 2de geld dus voor mij.
Het is de bedoeling dat je zelf een sneltest meebrengt. Maar ze hebben er ook enkele liggen. Ik vermoed echter dat ze die niet aan single mannen gaan geven, maar als er een koppel voor de deur staat zullen ze die waarschijnlijk met open armen willen ontvangen en deze wel aanbieden.
Verder verloopt binnen alles zoals vroeger, geen mondkapje, geen afstand houden.
De discutie of dit hoe dan ook coronaproof is wens ik hier niet te houden. Dat maakt ieder voor zich uit.

Vrijdagavond staat aangekondigd als een zeer actieve avond wat ik alleen maar kan bevestigen.
Er zijn heel wat dames van paren die er wel pap van lusten en verschillende heren toelaten.
Het zijn geen sexwerkers en respect voor de dames staat in clubs op de eerste plaats. Een neen is een neen.
Een 15 tal dames voor 30 of 40 heren (ik heb ze niet allemaal geteld).
Dames van allerlei leeftijden en figuren. Van ± 27 - 70 jaar (die van ± 27 was wel enkel actief met haar partner)
De meest actieve dames tussen de 35 en 60 jaar.
Van zeer slank tot laten we het goed gevuld. En van elk formaat wel enkele actief.

Voor mij een geslaagde avond. Ik heb met 3 dames kunnen spelen.

Naar gelang de dames verloopt het pijpen met of zonder condoom (meestal zonder)
Zoenen doen de meeste dames niet. Dat intieme houden ze voor hun partner.
En neuken ook met of zonder. 1 dame mocht/moest ik neuken zonder condoom (met condoom mocht ik niet) en daar heb ik wijselijk voor gepast.
De andere 2 toch een beetje volgens de regels. pijpen zonder, neuken met.

Rond de meest populaire dames was het soms wel een beetje dringen, maar het was niet echt te opdringerig.
Als de dames of de man van deze dames aangaf dat er afstand moest gehouden worden gebeurde dit ook.

Er is ook een BDSM ruimte en er liep die avond 1 vrouw als slavin rond.
Niet echt mijn ding, maar andere houden daar dan weer van.

Anaal kan ook bij sommige dames, maar het zijn geen sexwerkers. Dus een neen is een neen.

Hierbij dus een eerste aanzet.
Moderator laat maar weten of bovenstaande een idee is en ik er nog enkele zet van mijn bezoekjes of er beter van af blijf.

Groeten,
 
Afgelopen vrijdag nog eens geweest. Het feestje kwam traag op gang en ik vreesde van een kale reis terug thuis te komen. Na een tijdje zat er een leuke vrouw in een hoekje iedere man klaar te rukken en pijpen. Ben daar dan even langs geweest en toen ze met mij klaar was gaan rondkijken. Wat had ik toen spijt dat ik mijn kruit bij haar verschoten had. In bijna alle ruimtes volop actie. Beneden zat er niemand meer in de bar.
Later op de avond nog gespeeld met 2 zeer leuke knappe dames. Dus weer een zeer goede avond. En volgende keer een beetje meer geduld hebben en niet dadelijk mijn kruit verschieten bij de eerste pijpbeurt.

Enig minpuntje in de club: er staan altijd 2 of 3 personen achter de bar, maar voor de bar is het altijd aanschuiven voor de drank en niet omdat er niet voldoende personen achter de bar staan, maar wel omdat ze niet echt efficiënt werken en meer met elkaar staan te kletsen dan de klanten te bedienen.
 
En, hoe was het?
Het was mij vrijdag toch te ver weg..., het is twee en een half uur rijden. Overdag een ritje naar de Geleen was een half uurtje. Ik moet nog eens bedenken of ik dat een hotel in de buurt kan nemen, zo middenin de nacht die hele rit terug zie ik toch wat minder zitten.
 
Afgelopen vrijdag nog eens geweest. Een beetje een tegenvaller. Heel wat minder volk. Gemiddelde leeftijd +60.
Een 10 tal koppels, en ik denk maar 2 vrouwen -50, de rest +60. En dan nog tussen de 10 en 20 single mannen.
Voor mij een tegenvaller. Volgens de eigenaar en enkele duitse bezoekers omdat het vakantie is in Duitsland.
Volgens mij omdat de clubs in België en Duitsland ook open gegaan zijn.
Wie zal het zeggen.
En zo zie je maar, de ene avond is de andere niet.
Ik had deze club gekozen boven Eroxx omdat deze om 12h sluit en bij Eroxx het pas tegen 22h goed begint en om 3h sluit. En zaterdag kon ik niet uitslapen.
Volgende keer misschien toch Eroxx kiezen. Is ook een heel stuk dichter bij huis.
 
Iemand nog recent hier geweest? Zou binnenkort een keer willen gaan. Wat is de gemiddelde leeftijd van de dames? En hoe is de verhouding M/V. Alvast bedankt. Fijn dag..
 
Enig minpuntje in de club: er staan altijd 2 of 3 personen achter de bar, maar voor de bar is het altijd aanschuiven voor de drank en niet omdat er niet voldoende personen achter de bar staan, maar wel omdat ze niet echt efficiënt werken en meer met elkaar staan te kletsen dan de klanten te bedienen.
Ik ging er van 2011 tot 2019 haast om de 2 weken. Ik kan je gelijk geven dat de bar niet is wat het zou moeten zijn in een parenclub. Ze kletsen vooral onderling veel teveel. En wat mij ook stoorde was het feit dat ze geen koeling hebben, alles moet met ijsblokjes worden gekoeld. Dus lauwe cola en andere frisdranken. Het eten is ook niet schitterend in vergelijking met andere parenclubs. Niet dat de meeste singles daarvoor komen, maar ik vind het wel zo fijn als ik op een vrijdagavond een keuze heb inzake iets warms eten.

Wat de locatie betreft is er geen mooiere locatie denkbaar dan een kasteel. Ook de tuinen rondom en de parking beladen je al met een sfeergevoel. Jammer dat de meest actieve dagen, dus vrijdagen, vooral afhangen van de actieve koppels die er komen. Ze huren niemand in, dacht ik. Vroeger had je veel meer jonge koppels die met veel single mannen actief waren. Maar die zijn nu uitgeweken naar Clubs in België merkte ik in 2019. Ik geef ze geen ongelijk, want ik zag een keer een meiden druipend van het sperma na een bukkake-sessie die 10min in de gang moest wachten omdat de douches vooraan niet werkten en achteraan bezet waren. Ook vaak lauw water tot zelfs koud.

Ik ben zelf nog 1x geweest in 2021 maar toen waren er amper 3 actieve vrouwen en allemaal +60 dacht ik. De glorie van weleer is er niet meer te vinden. Ik denk dat de ene helft van de tweeling die het nu uitbaat geen verstand van zaken heeft. Enorm jammer want dit was een toplocatie voor geile parties.
 
Wij, stel van hij 60 zij 47 jaar, zijn nog niet eerder op de vrijdagavond geweest maar wel nieuwsgierig en willen x gaan. Misschien wel komende vrijdag. Om een beeld te geven staan wij ook op sdc onder de naam: firsttime2015, we hebben daar tal van nette foto's staan. Echter vind zij het idee van 100% naaktlopen niet geweldig, dit vanwege haar grote borsten….Mag/ kan een omslagdoek oid ook. Ik weet ook wel dat het een nudisten avond is, maar wellicht kan/mag iets om?

Graag reactie.

Grt, René & Rocío
 
Wij, stel van hij 60 zij 47 jaar, zijn nog niet eerder op de vrijdagavond geweest maar wel nieuwsgierig en willen x gaan. Misschien wel komende vrijdag. Om een beeld te geven staan wij ook op sdc onder de naam: firsttime2015, we hebben daar tal van nette foto's staan. Echter vind zij het idee van 100% naaktlopen niet geweldig, dit vanwege haar grote borsten….Mag/ kan een omslagdoek oid ook. Ik weet ook wel dat het een nudisten avond is, maar wellicht kan/mag iets om?

Graag reactie.

Grt, René & Rocío
👍🏻
 
Wij, stel van hij 60 zij 47 jaar, zijn nog niet eerder op de vrijdagavond geweest maar wel nieuwsgierig en willen x gaan. Misschien wel komende vrijdag. Om een beeld te geven staan wij ook op sdc onder de naam: firsttime2015, we hebben daar tal van nette foto's staan. Echter vind zij het idee van 100% naaktlopen niet geweldig, dit vanwege haar grote borsten….Mag/ kan een omslagdoek oid ook. Ik weet ook wel dat het een nudisten avond is, maar wellicht kan/mag iets om?

Graag reactie.

Grt, René & Rocío
Als jullie avatar een foto is van jullie, hoeft ze zich nergens voor te schamen en al helemaal niet voor grote borsten. Prachtige vrouw waar iedereen wel een keertje mee wil spelen tussen de lakens. Ik denk dat je een vliegenmepper mee moet nemen om de mannen van haar af te slaan. ;)
 
I love FKK !
Enkele weken geleden in september had ik nog eens zin in een FKK-avond en aangezien Bornedries de laatste keer wat minder goed bevallen was dacht ik aan Kasteel Waterloo. Hier heb ik in het verleden enkele fantastische ervaringen opgedaan en ik dacht 'Waarom niet'?
Laat ik het nog eens proberen. En dus reed ik op een vrijdagavond rond 20.15 naar Waterloo. Bij aankomst op de prachtige oprijlaan stonden er al een stuk of 20 auto's geparkeerd, meest met Duits kenteken. 105 euro afgetikt en de trap af naar beneden naar de muf ruikende kelder om me van mijn kleding te ontdoen. Helemaal bloot met alleen slippers aan liep ik weer naar boven naar de barruimte. Ietwat onwennig en nerveus om me heen kijkend want hoe zouden de andere gasten erbij lopen? En yes! Iedereen was naakt. De hele avond heb ik niet 1 persoon met boxershort of slip zien lopen. Een enkele man liep met een handdoek rond zijn heupen maar de meesten waren helemaal bloot. Echt FKK dus! Ook de vrouwen, waarbij aangetekend dat de meeste vrouwen wel iets aan hadden in de vorm van hoge laarzen, of een doorzichtig netkleedje, of jarretels. Uiteindelijk waren er een veertigtal, hooguit 50 bezoekers met een licht mannenoverschot. Maar allemaal bloot en Waterloo maakte zijn reputatie weer waar: het was en is nog steeds een echte doenersclub. Volop actie, geen gedoe, respectvol gedrag ook van de mannen. Wat later op de avond toen een vrouw van een stel met een man aan het spelen was, werd ik door die man aangemoedigd om me bij hen te voegen. Ik had die vrouw al de hele avond bezig gezien met verschillende mannen, boven op de kamers en beneden in de barruimte. Ze had hoge laarzen tot boven haar knieën aan en verder niks. Aan de bar zat ze met haar partner en er zaten altijd wel 1 of 2 mannen bij die haar ongegeneerd aan haar tieten en opengesperd kutje voelden. En als ze dan opgegeild werd liet ze zich niet onbetuigd en pakte één van de stijve pikken in haar hand en begon er lekker aan te trekken. Erg geil tafereel om aan de bar te aanschouwen. En later op de avond mocht ik haar boven dan neuken. En tongen, want dat deed ze ook ontzettend geil. Hoogtepunt van de avond was voor mij toch de actie in de grote kamer met de 2 bedden waarbij minimaal de helft van de aanwezigen betrokken was. Zeker 20 lichamen die aan elkaar kroelden, door elkaar heen, over elkaar, strelen, voelen, pijpen, neuken…….1 grote orgie op die kamer: heerlijk!! Om 1 uur hield ik het voor gezien en reed de 5 minuten terug naar huis. Moe maar voldaan, ondanks het geringe aantal bezoekers (ik schat dat de club voor nog geen kwart gevuld was) had ik toch een fantastisch FKK-avond zoals een FKK-avond bedoeld is: iedereen echt bloot en veel actie met zelfs een orgie!
 
Ondertussen 4 vrijdagen geweest, ergens in Oktober de 1e x toen was het gezellig druk zodat in ruimtes vaak actie was met kijkers en als je een beetje goed voor de dag komt dan heb je wel geluk dat je soms uitgenodigd wordt.

Daarna in de wintermaanden 2 koppels en een stuk of 20 mannen....tja dan is het een saaie avond. Daarom eerst op joyclub kijken of er zo rond de 50/60 aanmeldingen zijn en of de helft minimaal een koppel is. Dan heb je kans dat het redelijk te doen is.

Begin dit jaar en 2 weken terug geweest en opzich geen slechte avond gehad. Oké het is niet te vergelijken qua actie clubs als Eroxx op de vrijdag. Maargoed daar gaat jonger volk vanuit de partysfeer rond de 21:30 de gangen in en opzich genoeg te doen.

Meestal kwam ik pas om 21:00 aan en ik zou dan om 20:15 toch al daar zijn want ik merk dat ik vaak toch een van de laatste ben wat arriveert en dan is er opzich vaak wel al wat actie.


Vrouwen onder de 40 vind je er niet, heb er 1x iemand gezien maar bleek achteraf een toerist te zijn die daar was met haar zakenman ofzoiets, heel vaag.

De Nymph party op zaterdag staat nog eens op mijn ontdekkingstour, ik denk dat daar íets jonger volk komt dan de vrijdag. Maargoed zowiezo Joyclub in de gaten houden per evenement, meer tips zijn er niet (denk ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan