WHEM Kate, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lookie

Wandelaar
26
10/03/22
29
7
Inmiddels is ze er weer, maar het lukt me opnieuw weer niet om een afspraak met haar te maken.
Ze komt wel vaker naar Amsterdam maar het lukt me maar niet om een afspraak te maken.
Soms reageert ze helemaal niet en soms reageert ze de volgende dag met enkel "Hi baby"

Heeft iemand ooit een afspraak met haar kunnen maken?
Ik blijf haar heel speciaal vinden maar als niemand ooit een keer haar heeft kunnen bezoeken, is dit misschien een spook advertentie?

 
In December 2020 heb ik haar bezocht. Dus ze bestaat wel degelijk.
Toen had ze trouwens veel betere fotos dan nu.
Ze zal best wel wat klanten hebben want ze is hier wel een paar keer per jaar.
Ik heb contact gehad met iemand die ook een afspraak wilde maken. Maar dat lukte hem ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar inmiddels ook gezien, maar eigenlijk had ik een afspraak gemaakt met een andere dame. Ik kreeg via de app niet de indruk dat er een booker tussen zat, maar begin daar met terugwerkende kracht toch aan te twijfelen. Zeker een mooie dame deze Kate, ze zag er precies zo uit als in foto 2, 5 en 6 in de advertentie.
 
Ok, dat gaat denk ik niet lukken bij haar. Ze lijkt me wat dat betreft te zakelijk.

Ik vroeg haar via de app nog of er een booker in het spel was. Ze claimde behalve voor haarzelf ook de afspraken voor andere dames te maken. Dus als dit klopt is er een booker in het spel, maar dat zou ze zelf zijn.
 
Ok, dat gaat denk ik niet lukken bij haar. Ze lijkt me wat dat betreft te zakelijk.

Ik vroeg haar via de app nog of er een booker in het spel was. Ze claimde behalve voor haarzelf ook de afspraken voor andere dames te maken. Dus als dit klopt is er een booker in het spel, maar dat zou ze zelf zijn.
Ik moet wel zeggen Deckx dat je smaak hebt al heb je haar bij toeval bezocht eerst Camila en nu deze dame ik begin in je te geloven hoor.😉
 
Ik val nu eenmaal op latinas, dan ga je bij dit type dame wel langs natuurlijk.

Kate was bij toeval, maar ze stond wel op mijn interesselijstje. Normaal vertrek ik direct in een dergelijke situatie.
 
Het is zeer zeker de dame van de foto's. Weinig mogelijk? Dan vraag ik me af wat je zocht. Ze was terughoudend met zoenen en wat te zakelijk naar mijn smaak, maar verder prima.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan