Recensie Kelly (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 79 k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was niet zo lang geleden in den haag en zag deze meid staan. Beetje Niki Minaj look dus leek me wel geil. Het was echter dramatisch want ze zoned helemaal uit. Alsof je een zombi ligt te neuken echt akelig. Lijkt me best een lieve meid maar dit was echt zo afstandelijk. Ze onderging het lijdzaam. Echt een slecht gevoel aan overgehouden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd Kelly weer eens bezocht en het was weer lekker ..na het pijpen kwam ze bovenop me zitten met haar borsten in mijn gezicht haar kont lekker beetgepakt en gleed ze heerlijk over mijn paal ze kreunde weer licht en af toe zei ze ook yes baby wat ik wel geil vind😊,toen nog ff op de rand van het bed me laten berijden en daarna staand doggy aan de rand van het bed waarbij ik heerlijk klaar kwam
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zat afgelopen dinsdagavond rustig op het bankje tegenover "Spinoza", toen er een dame voorbij liep. Ze liep de budget winkel binnen. Wat me op viel was haar knappe gezicht en haar heerlijke dijen en billen in haar strakke broek, waarvan de naden op springen stonden. Dit beeld, dat was voor mijn ultiem. Dat vind ik prachtig! Omdat ze uit de richting van de Doubletstraat kwam, hoopte ik dat ze daar ook weer naar terug zou lopen. Toen ze weer naar buiten kwam, volgende mijn ogen of ze de straat in liep en dat deed ze gelukkig. Na een tijd ben ik de straat in gelopen en zag haar op nummer 79-k1 zitten. Ik naar binnen, me voorgesteld en zij ook, Kelly heette ze. Haar lichaam is precies waar ik van houd, een heerlijke kont, stevige dijen, perfecte taille, mooie borsten en een lief knap gezicht.

Na dat ik haar billen van dichtbij bestudeerd had, ze zijn zacht en als ze krom gaat staan stevig en zacht, zijn we begonnen met de daad. Ze is idd stil, maar dat kan, ik kan zelf ook heel slecht tegen small talk. Pijpen was goed vooral haar piercing over mij eikel was lekker. Daarna doggy, wat een heerlijk beeld, bij elke stoot de beweging van die billen. Daarna reverse cowgirls, ook weer schitterend. Ik ben klaar gekomen met een handmatig hoogtepunt met goed wat olie. Met die heerlijk billen naar mij gericht. Ik ben voldaan en met een ervaring rijker vertrokken. Herhalingsgevaar? Haar lichaam is voor mij perfect!

Ik sta altijd open als iemand tips heeft over vrouwen met nog mooiere billen. Stuur dan een PB.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan