Recensie Kim en Natasja, Amersfoort (voorheen Goes, Utrecht, Veghel, Maarn, Nieuwerkerk a/d IJssel) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorig jaar een keer deze dames bezocht voor een half uurtje. Qua seks was het prima. Het waren 30 bijzonder geile minuten in een hotel. Heerlijk gepijpt met veel spuug door allebei tegelijk, was echt hemels. Vervolgens samen met Natasja Kim gebeft, waarna ik Kim op zijn hondjes neukte. Uiteindelijk in Natasja klaargekomen.
Het was dus een heel geil half uurtje, maar toch is er geen herhalingsgevaar voor mij. De seks was goed, maar daar bleef het ook bij. Ik miste gezelligheid. Die is er wel bij Jes en Tes -voor mij de triokoninginnen. Kim en Natasja gingen na de seks ongeïnteresseerd op hun telefoon zitten kijken, bij Jes en Tes is er altijd een gezellige nababbel. Voor 100 euro minder dan Kim en Natasja krijg je er een stuk persoonlijke aandacht bij en dat vind ik wel belangrijk.
Ik snap helemaal wat je bedoeld met ongeïnteresseerde. Als je binnen komt op de kamer is het al erg zakelijk. En als je klaar gekomen ben is het gelijk klaar. Het is wel leuk intiem met het zelfde condoom. Dus geen gedoe met condoom wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan