Recensie Lady/Kim, Groningen (voorheen Amsterdam, Almere) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
74
15/02/22
103
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/1196864-kim
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de talloze goede reviews op kinky toch de stap gemaakt en een afspraak gemaakt met Kim.
Afspraak maken liep heel vlot/duidelijk via de whatsapp

prima parkeergelegenheid en discrete ingang.

Eenmaal aangekomen deed er een bloedmooie Kim open , een hele lieve/frisse uitstraling en ondanks dat ze wat moeite heeft met engels een hele sociale dame.
Na een hele korte babbel en betaling begon ze me te strelen/teasen/zoenen. Hierdoor kwam ik vrij snel 'op gang' om het zo maar te zeggen, ik mocht lekker aan haar zitten/zoenen. Vervolgens op bed begon ze me zo vakkundig te pijpen dat ik vrees dat ze me heeft geruïneerd voor alle toekomstige dames (haha) sex was ook echt geweldig.Zonder te overdrijven zelden zoiets meegemaakt.

het enige waar ik spijt van heb is dat ik maar voor een halfuur koos, mij ziet ze zeker zeer snel weer terug en dan gaan we voor langer
Al met al 10/10.
 
Maar Kim is absoluut geen man. Enkele keren bezocht eind vorig jaar (ze zit al veel langer in Nederland/Amsterdam) en kans dat ik weer eens terugga is groot, geen gekkigheid met haar, wel een heerlijke GFE. En ook vriendelijk gezellige dame
 
Dat zou ik niet weten. Ik weet ook niet zeker of ze nu in Amsterdam weer in hetzelfde pand verblijven. Misschien weet iemand anders dat?
Anders gewoon ff 1 van mijn beide dames een appje sturen met deze vraag. Mayra is echt een schat.
 
Kim en Mayra zitten sinds 1 week samen in Amsterdam, ergens in Noord. Ik wist niet dat deze dames samen zaten en kende voor mijn afspraak met Mayra vorige week alleen Kim. Na de sex met Mayra kwam ik erachter dat Kim ook daar was:ROFLMAO:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens een aangename verrassing. Alles klopt. De foto's, de advertentietekst en de eerdere recensies.

Afspraak maken ging makkelijk via de de app, eenmaal in de straat zonder dralen het nummer en hop, direct naar boven.

Dame opent in een niemendalletje de deur, laat je met een big smile binnen en voor je het weet sta je in al in het slaapvertrek in een innige omhelzing die langzaam overgaat in een sensuele knuffelpartij. Onderwijl verdwijnen steeds meer kledingstukken van je lichaam die ze ongemerkt keurig netjes blijkt opgehangen te hebben.

Er wordt een koud biertje aangeboden, ook niet iets dat je dagelijks meemaakt. Het blijkt niet te bedoeling al te lang aan het flesje te lurken, want er moet staand weer verder geknuffeld worden. Dan maar even voor de spiegel, zodat ik haar borsten kan bewonderen terwijl ik ze achterlangs omvat en zij haar billen strak tegen me aan gedrukt op en neer laat gaan. Als ze tegelijkertijd haar handen ook wat te doen geeft, kap ik het na een paar minuten af om onder de douche even af te koelen.

Bij terugkomst; praatje, slokje bier, weer een en al hugs en uiteindelijk heel natuurlijk op bed beland waar horizontaal door ge-GFE't wordt.
Dan wordt het toch tijd voor het echte werk en daalt ze langzaam af. Ik meende het geluid van een geopende condoomverpakking gehoord te hebben, maar als ik iets later omlaag kijk, zie ik wat ik al dacht te voelen. Dit doet ze goed, ze weet het en volgens mij vindt ze het leuk ook. De trukendoos gaat open en bij de succesnummers gaat ze wat langer door. Drie keer om pauze verzocht. Die kreeg ik dan, druipend van het speeksel op en neer tussen haar borsten. Hmm, dat helpt ook niet echt.

Maar weer bovenop getrokken. Uiteindelijk het rubbertje toch uit de verpakking en lui als ik was onderga ik de rest nog steeds op mijn rug liggend. Ondanks dat we amper zoenen, maar onze monden verder overal bezig zijn, voelen deze twintig minuten toch bijzonder intiem aan. Zij pakt er ondertussen eentje mee en uiteindelijk laat ik haar de mijne geven. Een van de betere dit jaar. Ze blijft rustig door bewegen en pas minuten later, maar wel veilig, ontkoppelen we weer.

Er wordt veel gelachen, zo goed en kwaad als het kan in het Engels, Spaans en Portugees gekletst. Foto's van haar in topvorm worden geshowd. Ze vind dat ze daar nu verre van is. Ik zeg; ga het aanschouwen en proof her wrong.

Iets na het uur neem ik op eigen initiatief afscheid. Nul tijdsdruk. Mijn tekst verklapte het denk ik al; dit was een hele goede ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1196864-kim
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook langsgeweest, ze ontving toen in Lelystad, maar is nu voor vakantie naar Portugal. Kim was in het begin wat terughoudend, maar ging wel direct "teasen en pleasen". Ze heeft een heel mooi expresief gezicht, in werkelijkheid mooier dan op de foto's. Opvallend elegante en zachte voetjes waar je lekker mee kan spelen, voor de liefhebbers 😛.Als de gelegenheid zich voordoet ga ik absoluut op herhaling.
 
Wilde eind vorig jaar met haar afspreken,, maar ze ging toen net naar Portugal/Brazilië. Daarna nog wel via app contact gehad, krijg altijd een vriendelijke reaktie terug, maar geloof niet dat zij ooit weer voet op NL bodem zet helaas
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan