Recensie Kim - Marke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
16
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kim-100-reall-pic-video-call-confirme.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Vandaag bij de Russische Kim te Marke geweest. Normaal ga ik niet meer langs wanneer de foto's te aanlokkelijk zijn voor mij (lees modepopjes), maar toch eens prijs gevraagd.
Ze belde me direct terug met een zeer mooi en vriendelijk stemmetje, alles kon, pijpen zonder, beffen, tongzoenen, dus voordeel vd twijfel gegeven ...
Eens binnen, zeer knappe verschijning, in een sexy lingeriesetje. Nog knapper dan op de foto's ... 😍 100€ betaald zoals afgesproken en op bed gaan liggen. Direct (mooie grote fake borsten) in mn gezicht waar ik mn ding mocht mee doen. Toen begon ze zeer hard met handwerk mijn paal te verwennen. Ik heb moeten ingrijpen of het was na 5min al passé (wat ze wss wel wou). Tongzongen en beffen mocht plots niet meer, daarvoor moest ik 50€ meer betalen. 🥴 Dit heb ik geweigerd, toen begon ze te pijpen met condoom. Na 5min. Heb ik dan gevraagd om te neuken, want ze ging opnieuw overgaan naar het handwerk. 1 standje, zij vanboven net of haar leven er van af ging, maar wel zalig klaargekomen. 13min. later al weer buiten ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan