Kinky.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
123
30/03/23
75
Goedemiddag,

zoals velen hier (lijkt me) kijk ik regelmatig op Kinky.nl. Alleen het kijken al maakt me g*il ...

Ik heb enkele profielen benaderd via "stuur bericht" om wet te vragen maar geen van de meiden reageert. Kan het zijn dat er fake-profielen zijn of pak ik het verkeerd aan?

Groet,
Nick
 
Schaf een wandel-telefoon aan (of gebruik een oude als je die nog thuis hebt liggen), koop een prepaid simkaart en gewoonweg appen (ook enkel appen, niet gaan bellen). Dat is het meest effectief en is ook wel zo veilig.

En, als je na enige tijd geen (inhoudelijke) reactie krijgt, gewoonweg de volgende optie proberen; er zijn genoeg vissen in de vijver.
 
Is niet nodig. Zoals al gezegd een wandel nummer aanschaffen, kun je evt ook als 2e WhatsApp op je telefoon zetten. Je krijgt alleen een SMS om het te activeren. Na gedane zaken nummers blokken, en geen gezeik met onverwachtse berichten.
2e WhatsApp installeren staat hier ergens beschreven, zelfs bassie is het gelukt.
En op die berichten reageren de meeste niet, omdat dit erg fraude gevoelig ligt, vandaar.
 
eens met wat velen hier zeggen; andere telefoon en whatsappen. Dat staat ook meestal in hun advertentie namelijk.

Daarnaast zou ik altijd even kijken of de dame een recensie hier heeft. Kan makkelijk via de zoekfunctionaliteit.
 
Ik zou niet weten wat er gebeurt met zo'n Kinky-bericht. Misschien wordt dat een mailtje naar de dame? Of een sms-je.

Je kan ook naar een privéhuis gaan zonder afspraak. Dan weet je niet van tevoren wie er beschikbaar is, maar dan heb je niets in je telefoon-log en hoef je ook geen stiekume 2e telefoon. Voordeel is ook dat je dan zeker weet hoe de dame eruit ziet. En dat je zeker weet dat je daar kan douchen naderhand, dat haar geur niet aan je blijft hangen.

Advertenties op Kinky met label "agency" zijn van privéhuizen. Wel op de site van het huis kijken wie er op de agenda staat. Die dames staan lang niet allemaal op Kinky en de "beschikbaarheid" van die dames op Kinky klopt niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan