Recensie Kirsten, Karin's Home, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bonkdoge

Wandelaar
Forumpionier
48
01/07/21
79
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/kirsten/
Totale kosten (in euro)
80
Vriendelijke dame, volgens profiel normaal postuur in werkelijkheid toch iets chonkier.
Daarmee is het positieve ook klaar.
Bij zoenen draait zij het gezicht weg, pijpen stelde niks voor en bij het seksgedeelte blijft ze still liggen en moet je zel het werk doen. Voor mij geen herhaling
 
Ik ga tegenwoordig niet gauw naar een random dame. Op basis van reviews op Hookers ben ik recentlijk bij Ginger en Zoe langs geweest. Beiden geven zich helemaal. Niet de slankste dames maar wel toppertjes qua inzet. Dus je moeten weten wie
 
Vriendelijke dame, volgens profiel normaal postuur in werkelijkheid toch iets chonkier.
Daarmee is het positieve ook klaar.
Bij zoenen draait zij het gezicht weg, pijpen stelde niks voor en bij het seksgedeelte blijft ze still liggen en moet je zel het werk doen. Voor mij geen herhaling
Idem ervaring voor mij afgelopen zomer. Ik had de fout gemaakt me teveel te verlekkeren aan de foto's van de website. Voor mij ook geen herhalingsgevaar.
 
Karins Home vind ik wel een goede privehuis hoor. Ik heb eens keer een dame op kamer gehad, die erg passief was, niets deed en opeens een opmerking maakte : ik ben niet zoals anderen die maar alles doet. Ik heb haar geen extreme dingen gevraagd (ben daar niet van). Afijn, ik heb het half uur niet eens volgemaakt, junior had er geen zin meer in en ik kleedde mij aan. Onderweg naar de buitendeur deed ze opeens heel poeslief tegen mij (vanwege de gastvrouw denk ik). Ik heb haar in het gezicht verteld dat zij een zware tegenvaller is en dat ik het niets vond. Ze deed erg zielig en bleef beleefd. Vervolgens heb ik het hierbij niet laten zitten. De volgende dag belde ik KH op en deed beklag over haar. Ik had een andere gastvrouw aan de lijn, en die zou het doorgeven aan de gastvrouw van die avond. Mij werd verteld om weer in de avond te bellen. Zo gezegd, zo gedaan en deed mijn beklag over haar. Ik verwacht een service en het was verreweg van service. De gastvrouw heeft de dame in kwestie ook weggestuurd en vond het zeer rot voor mij. Als goedmakertje zei ze tegen mij voor de volgende keer mag je gratis met een dame naar keuze. Ik vond dat zeer netjes van KH.

Terug naar Kirsten. Mooie meid om te zien, lekker lichaam, maar (dikke komma) ... seks was niet echt geweldig. Pijpen ging wel en deed wel dingen die ik wilde. Ze wilde mij aftrekken alleen met condoom om (OMG). Sperma is voor haar als cyanide. Afterservice doekje geven, ho maar. Mocht ik allemaal zelf doen. Deze dame is echt 1 om te vermijden. Laat je niet misleiden door haar looks het was matig op de kamer.

Ginger is erg leuk. Duitse studente die perfect Engels spreekt en topkwaliteit levert.
 
Het huis kan ook niet veel doen aan de inzet van de dames. Ik weet dat wanneer KH of DG weten dat wanneer een meisje slechte service biedt ze doorgaans wordt weggestuurd. Wat meer kunnen ze doen?

Ik kom bij KH alleen maar voor kali/Zoey, over inzet gesproken, echt helemaal top.
De andere dames daar heb ik geen ervaring mee.
 
Kirsten een keer bezocht. Haar borsten is echt het enige positieve. Die zijn wel lekker :)
Voor de rest passief en ze is wel 3x weggelopen, omdat ze zogenaamd ff naar het toilet moest. Verder passief en idd sperma is cyanide :)
 
@Dronefanaat jammer om te lezen. 3x weglopen kan niet! Niet acceptabel en dan gaat t nog eens van jouw tijd af (zeggen ze). Dan is de vraag of jij dit accepteert.

Er zijn dames die bij priverhuizen werken en zichzelf niet voorstellen bij een klant. Dat kan, hebben ze alle recht toe. Maar als jij een dame kiest en ze gaat met jou mee naar de kamer dan moet de service goed zijn, je betaalt er immers voor.
Als de eerste 10 minuten al niet naar wens zijn; kleren weer aandoen en beklag doen bij gastvrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan