Recensie Kristinne, Antwerpen, Schippersstraat 15/2 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat Dora ook aanwezig was en dat is een goed alternatief als kristinne der niet was geweest . Toen ik naar haar raam ging dacht ik die is er niet maar ze zat een heel stuk naar achter en soms wil dat zeggen dat ze op een klant aan t wachten zijn maar dat was niet het geval .
Eens boven kreeg ik toch een hartelijke ontvangst en het was al 5 maanden geleden dat ik haar nog had bezocht . Op het bed heeft ze me veel variaties laten zien van een pussy slide . Het is toch fantastisch dat ge uw eikel ziet verdwijnen tussen haar lippen . Toen ze zich over mijn jongen zetten voelde ze toch wel heel warm vanbinnen?
Uiteindelijk was dit toch wel de beste beurt die ik van haar ooit heb gekregen en ik denk niet dat we dit ooit gaan evenaren of zelf het beter gaan doen .
 
Aaaah de voordelen van thuiswerk en niet zo ver van het SKW wonen, vanmiddag rond 13h een uurtje bij Kristinne binnen 'gewipt' 😉. Amai, dat wild konijntje toch gemist hoor, nog altijd zo zot als een achterdeur (op een plezante manier natuurlijk), het pijpen is ze zeker niet verleerd; het poesje is nog altijd even "lik-lekker"; heeft nog altijd een welgevormd en zacht stootkussen in doggy en berijdt je nog altijd als een volleerde cow-girl. Ik had niet veel energie meer over voor te werken eigenlijk. 😂😅
 
Aaaah de voordelen van thuiswerk en niet zo ver van het SKW wonen, vanmiddag rond 13h een uurtje bij Kristinne binnen 'gewipt' 😉. Amai, dat wild konijntje toch gemist hoor, nog altijd zo zot als een achterdeur (op een plezante manier natuurlijk), het pijpen is ze zeker niet verleerd; het poesje is nog altijd even "lik-lekker"; heeft nog altijd een welgevormd en zacht stootkussen in doggy en berijdt je nog altijd als een volleerde cow-girl. Ik had niet veel energie meer over voor te werken eigenlijk. 😂😅
Nog steeds zelfde raam?
 
Als ik het goed begrijp, is ze ook aanwezig in de namiddag.
Ben van plan morgen rond 15u een wandeling in SK te maken.
Wat is haar gangbare prijs? Is tongzoenen inclusief?

Alvast bedankt voor reactie
Ze doet dagdienst en gaat naar huis wanneer het haar past, ze heeft geen vaste uren en dagen.
Soms komt ze vanaf 8 u in de morgen of soms om 10 u of ze komt niet.
De zondag is ze dikwijls aanwezig.
Ze is een van de betere in de dagdienst en voor 50 euro ga je tevreden buiten.
Tongzoenen is zeker niet inclusief, de meeste dames doen het niet of toch zeker niet zonder meerprijs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is niet de knapste van de schipperstraat maar ze is wel leuk en energiek. Er mag ook wel wat bij dit meisje. Vandaag was ze er en morgen ook…. Daarna gaat ze even op verlof. Roze handdoek op haar stoel op nr15/2
 
Ze is niet de knapste van de schipperstraat maar ze is wel leuk en energiek. Er mag ook wel wat bij dit meisje. Vandaag was ze er en morgen ook…. Daarna gaat ze even op verlof. Roze handdoek op haar stoel op nr15/2
heeft ze nog ergens een advertentie dat ik haar foto's kan zien? vroeger werd hier een redlights link gedeeld, iemand idee ook welke uren morgen zodat ik naar haar kan gaan?
wou haar vandaag bezoeken maar elke keer als ze vrij was, kwam de volgende al, iemand enige idee wanneer ze terug is en misschien nummer naar mij in privé sturen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan