Recensie Kristinne, Antwerpen, Schippersstraat 15/2 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bangtheho

Wandelaar
Forumpionier
95
06/07/21
157
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afscheid genomen van Andra en naar buiten gelopen even op adem komen en een rondje maken dacht ik. Was nog niet eens op mijn normale ademhaling terug keek naar links zag Kristinne staan. Wat een verschijning mooie benen en dat kind heeft een mooi rond kont man man man.... Ik kom niet van de erectie af hier. Dat gezicht kwam mij bekend voor toch liep ik weer verder.....echt waar....pik omhoog verstand naar de klote. Ik draai terug loop rechtstreeks naar haar toe, Mag ik naar binnen ja hoor ik ben welkom. Dat kind kan lullen waar je u tegen zegt. Briefje van 50 overhandigt en op het bed gelegen. Ze ging vanzelf op positie 69 en begon te pijpen met condoom. Ik kon haar kutje van dichtbij bewonderen. Damn....pfff. Na 3 standjes een explosie.
Gewassen en bedankt voor een mooie sessie en gevraagd welke dagen ze aanwezig is. Dat wist ze niet zeker gaf me haar nummer. Definitief ook een meid 100% herhaling voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin v/d week Krisstine voor het eerst bezocht, zeer knap meisje en erg leuk in de omgang.
Puur en naturelle lichaam met waanzinnige mooie borsten, heerlijke billen, sympathieke glimlach en ondeugende oogjes.
Qua uiterlijk heeft dit poppetje echt alles wat me gek kan maken.
Afgesproken 50 P&N en na het wasje kon het feest beginnen.
Een gezellige stoeipartij ontstond waar een hoop dingen mogelijk waren.
Krisstine is een super enthousiaste meid, met een fantastisch lichaam en uitstraling en geeft een topservice.

Herhalingsgevaar om dit stoeipoesje snel terug te bezoeken is 200 procent!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst Kristinne bezocht .
Wat een fantastische ervaring, niet normaal wat een top service.

En wat een super enthousiaste meid met een fantastisch lichaam en uitstraling.
Echt adembenemend mooi om te zien.
Herhalingsgevaar 100 procent,.
 
Voor het eerst Kristinne bezocht .
Wat een fantastische ervaring, niet normaal wat een top service.

En wat een super enthousiaste meid met een fantastisch lichaam en uitstraling.
Echt adembenemend mooi om te zien.
Herhalingsgevaar 100 procent,.
//Mod Edit, graag geen persoonlijke details delen aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is deze dame met verlof , of verhuisd ?
vrijdagavond stond ze er nog, en ze is 18 geen 21 zoals in haar advertenties staat, ik vind dat te jong, maar ja, persooonlijke mening natuurlijk. Leeftijd mag wel @admin ?
Ze staat overigens op de VL dus niet in de ss, ik dacht 8/4 maar kan ook 6 zijn, in ieder geval het meest rechtse raam, wellicht dat je haar daarom niet zag.
edit. @admin misschien adres aanpassen als iemand dat kan bevestigen, ik kan heel slecht raamnrs onthouden 😭
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren deze meid aangetroffen in Schipperstraat 17/3 of 19/3 denk ik (sorry, niet zo goed opgelet, verblind als ik was door haar figuur :love: ).
Echt wel een aanrader voor het instapbedrag van 50 EUR.
Eerst kuste en likte ze me over mijn lichaam, dan condoom erop en in 69 heel lekker gepijpt geweest, terwijl ik met haar kutje kon spelen; wel geen vingers erin, vroeg ze me, dus heb ik de lipjes wat opengetrokken en haar gelikt, ze was heel proper.
Daarna neuken: ze bracht wat glijmiddel aan, dan kwam ze in amazone op me, wat een geweldig zicht. Daarna gewisseld naar missio en kon ik lekker doorneuken, en ben zo lekker klaargekomen, condoompje vol.
Hier kom ik met plezier terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze meid aangetroffen in Schipperstraat 17/3 of 19/3 denk ik (sorry, niet zo goed opgelet, verblind als ik was door haar figuur :love: ).
Echt wel een aanrader voor het instapbedrag van 50 EUR.
Eerst kuste en likte ze me over mijn lichaam, dan condoom erop en in 69 heel lekker gepijpt geweest, terwijl ik met haar kutje kon spelen; wel geen vingers erin, vroeg ze me, dus heb ik de lipjes wat opengetrokken en haar gelikt, ze was heel proper.
Daarna neuken: ze bracht wat glijmiddel aan, dan kwam ze in amazone op me, wat een geweldig zicht. Daarna gewisseld naar missio en kon ik lekker doorneuken, en ben zo lekker klaargekomen, condoompje vol.
Hier kom ik met plezier terug.
ze staat toch in de VL?
 
Deze jongedame trok direct mijn aandacht en heeft die ook gekregen.
Ze is niet de allerknapste, en haar figuur ook niet het prachtigste, (waarmee ik niet wil zeggen dat ze lelijk is, integendeel) maar ze heeft 'iets'.
Binnengegaan voor standaardtarief (doe ik altijd de eerste keer) en de sfeer was direct relax.
Na het opfrissen op bed voor een aangename opwarmsessie (kusjes, strelingen).
Ik apprecieer een dame die geen condoom aanbrengt rond een (half)slappe lul.
Pijpbeurt (mc) was zeker ok , en ze bood ook haar frisse kutje aan.
We konden er beiden van genieten.
Na een tijdje haar on top gezet, ze was zeer energiek.
Nog 2 standjes erbij gevoegd zodat ik geëindigd ben in doggie.
Ze zei 21 te zijn, en alhoewel ikzelf wat ouder ben was het een leuke sessie.
(vind het soms beetje raar als er een te groot lijftijdsverschil tussen zit, nu dus niet :p)
Ik keer zeker terug, nieuw toppertje erbij wat mij betreft.
 
Heb ze vandaag ook gevonden op SS17, ik was blijkbaar voorbije weken te laat want ze werkt maar tot max 19u.. idd ontzettend goede service voor het instaptarief 50 euro, volgende keer ga ik voor meer tijd! Aanradertje
 
Ik heb gisteren een tweede bezoekje gebracht aan deze lustige deerne, zo rond 15u30. Ze staat wel degelijk op SS 17.
Minstens even goed als de eerste keer voor 50 euro: pmc, af en toe deep throat zelfs, daarna twee posities, waarbij ze zelfs lekker nat werd.
Ik denk toch ook aan een langer bezoek een volgende keer, zien wat ze dan in petto heeft.
 
Denken aan een langer bezoek is een goed idee. Het ook doen, is nog een beter idee. Ik heb het vorige week gedaan, na een eerdere standaard kennismaking met haar. Het was een supergoede ervaring. Heel gewillig, strelen, knuffelen, beffen, rimmen, verschillende standjes neuken, en lekker nat. En ze is nog lief en vriendelijk ook. Toen ik bij haar buiten kwam heb ik bij wijze van spreken eens voorzichtig gevoeld of mijn kl.ten er nog wel aan hingen want ik had het gevoel dat ze er mee uitgevlogen waren. Zo intens klaargekomen... Enkel de toverogen en de onweerstaanbare glimlach van Ina aan de Vingerling 8/2 laten mij persoonlijk nog intenser genieten, maar die is zo dikwijls bezet dat Kristinne me met zekerheid nog regelmatig gaat terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de eerste maal bezocht. Voorgaande commentaren kloppen volgens mij. Echter, degenen die een beetje schrik krijgen van de ogen van Anna Maria moeten hier ook wel oppassen... Ze heeft een heksachtige stem (gisteren toch...) en kraamt dan nog dingen uit als 'if I tell you my real name, I'll have to kill you'. Maar zoals gezegd, goede ervaring en heel vriendelijk meisje.
 
Een beetje eigenaardige stem klopt misschien wel, maar eens ik op de kamer met haar bezig was, viel me dat niet meer op. Ik moet ook die echte naam niet weten. De tieten, het kontje en het kutje waren echt, en daar was ik al méér dan tevreden mee. Supergewillige meid. Momenteel een van de weinigen die mij kan binnenhengelen als mijn favorietje van VGL8/2 weer eens bezet is. Kristinne haar kontje moet je eens bekijken, en als je dan nog niet binnen gaat, ben je een sterke mens.
 
Ik heb haar bezocht op SS7/2 (zoals aangegeven in de titel).
Links van haar staat een trans.
Gisteren zag ik haar ook niet, of ik ben blind, ik zie overigens serieus heel slecht door een permanente beschadiging aan mijn gezichtsvermogen na een ruzie. Dus ik moet altijd heel close-up kijken, die trans ken ik, misschien was ze bezig... was druk met wandelaars gisteravond.
edit. lees nu net dat ze de dayshift doet ja logisch dat ik haar niet zie, eerder had ik haar wel gespot in de nightshift...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/krisstine-new-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens hier rondgewandeld maar door de regen niet lang getwijfeld en voor Krisstine gekozen, de advertentie kon ik mij herinneren doordat je haar gezicht herkend.
Eens binnen vroeg ze mijn naam en ze zweeg eigenlijk geen moment wat niet stoorde, ze komt funny over.
Op bed begon ze mijn kaak en borst te zoenen en kon ik haar lichaam vlot betasten tot ze zelf vraagt voor te pijpen en kwam in 69 positie met haar smal poesje voor me en kon ik haar naar believen likken tot ze na een tijdje voorstelde welke positie ik wilde en startte in normal position en vroeg voor een positiewissel en liet ze mij berijden en kon ik haar eens goed omklemmen .
Ze zag dat ik explodeerde en zei bravo, high five.
Ze is helemaal niet gehaast.
You're a nice guy, not everyone is nice to me zei ze en dan nog eens een high five.
Een stevige knuffel als afsluiter.
Ze zou nu op nr. 10 blijven omdat deze kamer aangenamer en properder is.
Aanrader deze dame.
 
Is zij er nog ?
Anders ga ik Donderdag eens overdag ipv savonds wandelen.
Ben bijna zeker dat ik Kristinne, nu dinsdag in de late middag in de Vingerlingstraat 5/1 heb zien staan, oftewel was het haar tweelingzusje.;)
Heb haar in de rapte maar naar gekeken, want ik zag dat Anna aan de overkant eindelijk vrij was.:)
 
De link naar Krisstine werkt niet meer... ben vergeten haar telefoonnummer te noteren. Iemand die me daarmee kan helpen? Lijkt me geen probleem te zijn, ze had haar nummer vermeld in de advertentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan