Kut-avond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nooit meegemaakt dit. Zijn we 3 dagen aan het appen om vanavond een afspraak te hebben..krijg ik een uur voor de date een appje dat ze plotseling ongesteld is geworden. Ze wilde nog wel pijpen voor €80 maar heb het afgeslagen omdat ze niet slikt en een beetje koeltjes reageert.

Ik weet niet hoor, maar mijn vriendin voelt dit al dagen van te voren aan komen. Nouja goed, ik had dus een avondje vrijgemaakt en was al onderweg. Kon moeilijk na 20 minuten weer thuis aankomen. Even een pitstop bij de MC Donalds in Roosendaal om een nieuwe date te scoren. Ik heb zeker 20 dames gebeld en potver niet één die op nam. Wat een kutavond, uiteindelijk 3 uur rondgereden en onderweg wat proberen te scoren. Helaas niet gelukt, aanbod is behoorlijk dramatisch voor een vrijdagavond. Nu kunnen we onverrichte zaken weer naar huis.
Wees blij dat ze aangeeft dat ze ongesteld is, Ik heb een keer een Afrikaanse dame meegemaakt die ongesteld was en gewoon doorgaat met werken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Condoom lag onder het bloed ik boos op haar en zij wil dat ik haar verder neem, is normaal zegt ze ga door ik moest me niet aanstellen want het is volgens haar alleen maar bloed. Ben gelijk gestopt weggegooid geld die avond.
 
Wees blij dat ze aangeeft dat ze ongesteld is, Ik heb een keer een Afrikaanse dame meegemaakt die ongesteld was en gewoon doorgaat met werken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Condoom lag onder het bloed ik boos op haar en zij wil dat ik haar verder neem, is normaal zegt ze ga door ik moest me niet aanstellen want het is volgens haar alleen maar bloed. Ben gelijk gestopt weggegooid geld die avond.
Bloed is ook niet zo erg.
Ik heb ooit eens iemand geneukt terwijl ze een sponsje in had.das veel erger.ligt die constant tegen je eikel aan te schuren.Geef me dan maar wat warm bloed.
 
Wees blij dat ze aangeeft dat ze ongesteld is, Ik heb een keer een Afrikaanse dame meegemaakt die ongesteld was en gewoon doorgaat met werken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Condoom lag onder het bloed ik boos op haar en zij wil dat ik haar verder neem, is normaal zegt ze ga door ik moest me niet aanstellen want het is volgens haar alleen maar bloed. Ben gelijk gestopt weggegooid geld die avond.
Ga er maar vanuit dat 98% van de dames dit doet.
 
Nog nooit meegemaakt dit. Zijn we 3 dagen aan het appen om vanavond een afspraak te hebben..krijg ik een uur voor de date een appje dat ze plotseling ongesteld is geworden. Ze wilde nog wel pijpen voor €80 maar heb het afgeslagen omdat ze niet slikt en een beetje koeltjes reageert.

Ik weet niet hoor, maar mijn vriendin voelt dit al dagen van te voren aan komen. Nouja goed, ik had dus een avondje vrijgemaakt en was al onderweg. Kon moeilijk na 20 minuten weer thuis aankomen. Even een pitstop bij de MC Donalds in Roosendaal om een nieuwe date te scoren. Ik heb zeker 20 dames gebeld en potver niet één die op nam. Wat een kutavond, uiteindelijk 3 uur rondgereden en onderweg wat proberen te scoren. Helaas niet gelukt, aanbod is behoorlijk dramatisch voor een vrijdagavond. Nu kunnen we onverrichte zaken weer naar huis.
En heb je tegen je vriendin gezegd dat je niet mocht komen .zij ze toen neuk je mij toch
 
Wees blij dat ze aangeeft dat ze ongesteld is, Ik heb een keer een Afrikaanse dame meegemaakt die ongesteld was en gewoon doorgaat met werken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Condoom lag onder het bloed ik boos op haar en zij wil dat ik haar verder neem, is normaal zegt ze ga door ik moest me niet aanstellen want het is volgens haar alleen maar bloed. Ben gelijk gestopt weggegooid geld die avond.
Beetje zeeman vaart door alle zeeën toch? 🤣 beter bloed dan stront aan je condoom 😝
 
Heerlijk, zo'n klaagtopic. Had ik even nodig. Vanmiddag/vanavond ook zoiets meegemaakt.

Ik had een afspraak gemaakt bij m'n vaste dame in een privéhuis. Voordat ik van huis ging nog gebeld of ze er was en ja, hoor. Dus ik meer dan anderhalf uur bus, trein, tram pakken om daar aan te komen. Binnenkomen, dame begroeten, afrekenen, even naar de wc... Kom ik terug, blijkt er iets gebeurd te zijn waardoor ze is verhinderd. Er is wel een ander meisje beschikbaar. Heel mooi meisje trouwens, maar ik had echt op m'n vaste waarde gerekend.

Nou ja, dan toch maar met dat meisje naar de kamer, anders is het zonde. Inderdaad bloedmooi, maar verder een drama. Ze is heel afstandelijk, neemt geen enkel initiatief, doet helemaal niet aan voorspel, houdt niet van zoenen. Echt het compleet tegenovergestelde van mijn vaste dame. Uiteindelijk dan maar snel gaan neuken, want iets anders zat er toch niet in. Wonderwel toch klaargekomen, en goed ook, maar er was pas een halfuur voorbij. Maar weer aangekleed en weggegaan en de financiën geregeld met de gastvrouw.

Nu had ik geen zin om voor een halfuurtje dat hele eind gereisd te hebben. Dus ik ben wat gaan eten, en heb daarna een ander privéhuis gebeld omdat ik zag dat een meisje waar ik vaker was geweest, er die dag ook was. Ik maak een afspraak voor tien minuten later, ik ben er op tijd, zeg voor wie ik kom en krijg te horen dat de dame nét heeft gezegd dat ze zich niet lekker voelt en naar huis gaat.

Ik keer weer onverrichterzake om (er was slechts één andere dame beschikbaar). Dan maar naar de raambuurt. Als ik dan toch in de buurt ben... Was ook alweer jaren geleden dat ik daar was geweest, dus ik was benieuwd. Daar naartoe met OV en de benenwagen - ik heb heel wat meters gemaakt; ik ben kapot. Het was nog vroeg op de avond en de bezetting was gering. Ruim de helft van de ramen was leeg. Het viel tegen.

Toen ik aan het einde van de buurt kwam, zag ik toch nog een leuk meisje zitten. Ze lachte ook heel lief, haar beetje gezicht lachtte mee. Ik dacht: dit wordt d'r! Even aan het raam besproken wat het moest kosten en wat ik daarvoor kon verwachten en even later stond ik binnen. Toen begon het gezeik: "you lie down, hurry hurry", "no time to touch me, lie down". Toen kostte het zogenaamd weer extra geld om haar lijf te mogen zoenen of likken. Uiteindelijk met veel pijn en moeite hard geworden en doggy geneukt, maar niet meer klaargekomen.

Nu onderweg naar huis, zeven uur later. Ik ben kapot van het vele letterlijke wandelen, met een flinke spreekwoordelijke kater. Ik had me de dag heel anders voorgesteld. Ik heb m'n vaste meisje gemist. Wat een contrast, die andere miepjes. 😞
 
Speel voortaan op safe het heeft geen zin om je geld uit te geven aan slechte of middelmatige dames die het niet waard zijn. Veel van die dames zijn beschadigd en hebben een hekel aan mannen en doen dit werk puur voor het geld. Als ze je eenmaal naar binnen hebben gelokt is de pret snel voorbij en zie je hun ware gezicht.
 
Laatst bewerkt:
Speel voortaan op safe het heeft geen zin om je geld uit te geven aan slechte of middelmatige dames die het niet waard zijn.
Nou ja, dat was dus ook mijn plan. Vaste dame in één huis, frequent bezochte dame in het andere. Je kunt je voorstellen dat je na anderhalf uur reizen en al afgerekend te hebben, je niet onverrichterzake wilt omdraaien. En als ze dan ook nog zo'n bloedmooi meisje aan je voorstellen... Het is toch een beetje de 'sunk cost fallacy': je hebt al zoveel geïnvesteerd dat je denkt dat je alleen kunt 'winnen' met door te gaan.
 
Als je verwachtingsvol naar een dame gaat, dan is resetten voor een andere dame bijna niet meer mogelijk. Nieuwe dames probeer ik eigenlijk alleen als ik een neutrale of geen echte behoefte heb. Zo van "die maar eens proberen" . Soms weet zo'n dame toch een en ander los te maken bij mij, zodat ze vaste dame wordt. Alleen bij een nieuwe dame een korte periode voor instap tarief.
 
Ik denk dat het in dit geval wel had gekund, als het andere meisje ook maar een béétje moeite had gedaan. Maar het lag niet aan mijn instelling, ik probeerde er wat van te maken, maar zij deed echt helemaal niks. Natuurlijk word op die manier het contrast met je vaste dame groter en blijf je dan daar aan denken.

Maar jeetje, ik snap nu waarom ze het 'wandelen' noemen! M'n voeten gloeien er nog van. 😅
 
Ooit met bosje bloemen en flesje wijn op pad naar een dame die weer eens amper op de foto's leek. Vele kilo's meer en makkelijker 15 jaar ouder. Wel binnengelopen, maar gelukkig net op tijd bedacht dat dit hem niet ging worden. Ik zeg dus: sorry, maar je mag de bloemen houden. Had gelukkig een backup waar ik gelijk terecht kon. Twintig minuten later bel ik bij die dame aan. Vel over been, zag er amper uit als op foto;s... weer... Bij de deur zei ik al: sorry, hier heb je een fles wijn, maar dit gaat hem niet worden. Ging met volle zak, fles wijn en bos bloemen de deur uit, kwam na anderhalf uur thuis met alleen nog die volle zak. :)
 
@Harold999 Wie gaat er dan ook met een bos bloemen en fles wijn naar een prostituee? 😂 Je betaalt haar toch al? Het is geen date! Het is een transactie. En als het nu je vaste dame zou zijn, die je na jaren door en door kent, zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar de eerste keer?!? Dat is ook niet echt slim.
 
@Harold999 Wie gaat er dan ook met een bos bloemen en fles wijn naar een prostituee? 😂 Je betaalt haar toch al? Het is geen date! Het is een transactie. En als het nu je vaste dame zou zijn, die je na jaren door en door kent, zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar de eerste keer?!? Dat is ook niet echt slim.
Zo zie jij het. Ik benader het inderdaad als soort van date. Als ik dat al niet doe, waarom de dame dan wel? Bij bezoeken van dame gaat het om twee personen. Ik probeer in ieder geval alles wat ik kan doen te doen om alles positief te laten verlopen. Daarbij is het ook een manier om een beetje respect te tonen. Vind ik. En het werkt eigenlijk altijd positief. Je geeft iets meer en krijgt vaak ook wat meer terug.
Maar uiteraard kun je ook die paar extra euro achterwege laten. Zelf vind ik het beetje sneu als je op 150/200 euro gaat zitten kniezen over die paar euro voor iets als een flesje wijn. Zat qua mijn verhaal ook echt niet met de kosten, gunde ze dat bloemetje en wijntje van harte. Vond het vooral grappig.
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit meegemaakt dit. Zijn we 3 dagen aan het appen om vanavond een afspraak te hebben..krijg ik een uur voor de date een appje dat ze plotseling ongesteld is geworden. Ze wilde nog wel pijpen voor €80 maar heb het afgeslagen omdat ze niet slikt en een beetje koeltjes reageert.

Ik weet niet hoor, maar mijn vriendin voelt dit al dagen van te voren aan komen. Nouja goed, ik had dus een avondje vrijgemaakt en was al onderweg. Kon moeilijk na 20 minuten weer thuis aankomen. Even een pitstop bij de MC Donalds in Roosendaal om een nieuwe date te scoren. Ik heb zeker 20 dames gebeld en potver niet één die op nam. Wat een kutavond, uiteindelijk 3 uur rondgereden en onderweg wat proberen te scoren. Helaas niet gelukt, aanbod is behoorlijk dramatisch voor een vrijdagavond. Nu kunnen we onverrichte zaken weer naar huis.
Even door knallen en je had in het SKW keuze volop gehad uit mooie dames die wel raad weten met 'n paal.
 
Zo zie jij het. Ik benader het inderdaad als soort van date. Als ik dat al niet doe, waarom de dame dan wel? Bij bezoeken van dame gaat het om twee personen. Ik probeer in ieder geval alles wat ik kan doen te doen om alles positief te laten verlopen. Daarbij is het ook een manier om een beetje respect te tonen. Vind ik. En het werkt eigenlijk altijd positief. Je geeft iets meer en krijgt vaak ook wat meer terug.
Maar uiteraard kun je ook die paar extra euro achterwege laten. Zelf vind ik het beetje sneu als je op 150/200 euro gaat zitten kniezen over die paar euro voor iets als een flesje wijn. Zat qua mijn verhaal ook echt niet met de kosten, gunde ze dat bloemetje en wijntje van harte. Vond het vooral grappig.
Gaat niet om de kosten, maar dat je nogal sneu en wanhopig overkomt, als je naar een betaalde afspraak gaat met bloemen en wijn. Lijkt erop dat je dan romantiek zoekt, en dat ga je bij een prostituee echt niet vinden. Ook al doe je je verhevener voor dan ik, toch blijven we allebei hoerenlopers. Kan je het wel leuk aankleden, maar zo is het wel.

Zelf geef ik respect door verzorgd te zijn, hygiënisch, de wensen van de dame te respecteren en haar in haar waarde te laten. Daar heb je allemaal geen cadeautjes voor nodig. Respect zit 'm in gedrag en is niet te koop. En daar krijg ik veel voor terug.

Maar uiteindelijk gaat het om betaalde seks, en dan ga ik niet als een 'simp' bij de eerste de beste aanzetten met bloemen en wijn, waarvan zij inwendig ook met de ogen rolt en denkt: 'wat moet ik hiermee?', 'denkt hij dat het een date is?', 'moet ik uitkijken dat hij geen gevoelens krijgt?' etc. Het is voor iedereen gemakkelijker om de rollen overzichtelijk te houden.
 
Gaat niet om de kosten, maar dat je nogal sneu en wanhopig overkomt, als je naar een betaalde afspraak gaat met bloemen en wijn. Lijkt erop dat je dan romantiek zoekt, en dat ga je bij een prostituee echt niet vinden. Ook al doe je je verhevener voor dan ik, toch blijven we allebei hoerenlopers. Kan je het wel leuk aankleden, maar zo is het wel.

Zelf geef ik respect door verzorgd te zijn, hygiënisch, de wensen van de dame te respecteren en haar in haar waarde te laten. Daar heb je allemaal geen cadeautjes voor nodig. Respect zit 'm in gedrag en is niet te koop. En daar krijg ik veel voor terug.

Maar uiteindelijk gaat het om betaalde seks, en dan ga ik niet als een 'simp' bij de eerste de beste aanzetten met bloemen en wijn, waarvan zij inwendig ook met de ogen rolt en denkt: 'wat moet ik hiermee?', 'denkt hij dat het een date is?', 'moet ik uitkijken dat hij geen gevoelens krijgt?' etc. Het is voor iedereen gemakkelijker om de rollen overzichtelijk te houden.
Ik vind het dan weer 'sneu' dat jij kennelijk bang bent hoe een DVP over je denkt. En kennelijk bang bent dat je wanhopig overkomt als je een bloemetje meeneemt. Terwijl het gewoon iets aardigs is dat je doet, meer niet. Ik hoef toch niemand te bewijzen dat ik niet wanhopig ben door nooit iets leuks mee te nemen? Sterker, daar ben ik totaal niet mee bezig. Ja, ik ben een hoerenloper en voel me niets meer dan anderen. Maar ik vind het gewoon leuk het tegelijk ook zo leuk mogelijk te maken. Ook voor mezelf. Ik heb er (mede) meerdere prettige contacten aan overgehouden. Wat overigens niet de insteek is van dat bloemetje. Ik denk wel dat het scheelt dat je een DVP in zijn algemeenheid dat ene uurtje niet per se alleen als DVP benaderd, maar ook gewoon als persoon.
En ik vind iets meenemen alleen al leuker voor mijn eigen beleving. Ik weet prima dat ik betaal voor mijn date. De DVP ook. Dus waarom moet ik dat ook nog eens non-verbaal duidelijk gaan maken?
Kortom, ik denk dat jij meer bezig bent met mogelijke gedachten bij een DVP en hoe je mogelijk overkomt dan ik. Bovendien heb ik de indruk dat het eigenlijk altijd op prijs wordt gesteld. En indien niet, wat is het probleem? Ik vind dit gewoon een prettiger manier van binnenkomen dan gelijk wat geld op een tafeltje gooien. Juist omdat ik ervoor betaal, wil ik in ieder geval proberen er iets leuks van te maken. Ik denk dat het ook een verschil is qua soorten hoerenlopers. De een komt puur om te neuken en ziet een DVP als een manier om dat te doen. De ander wil ook neuken, maar zoekt tegelijk een beetje een connectie. En doet daar zelf dan ook wat moeite voor. Dat houdt niet in dat de een of de ander het verkeerd doet. Ik vind het leuker op deze manier, jij op een andere.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde daar net iets over schrijven inderdaad...
Ik zie dit hier wel vaker gebeuren, en zat me nu net te bedenken dat ik er net zo hard aan meedoe.
Dat vind ik jammer.
Ik deel een ervaring, grappig bedoeld, iemand pikt het op en vindt het vanuit zijn beleveingswereld loser en wanhopig gedrag om iets mee te nemen. Daar ga ik dan weer op reageren... Dat vervalt dan inderdaad in haantjesgedrag.
En na mijn laatste bericht zat ik werkelijk te denken, waarom in godsnaam?
Ik ga ook niet meer reageren op dit soort gesprekken.
We kunnen misschien ook eens op een andere manier praten met elkaar? Ook ik dus. Gewoon eens vragen waarom iemand iets doet? Of aangeven hoe jij je ergens bij voelt, zonder te oordelen over een ander. Wat ik inmiddels ook al zat te doen.
De belevingswereld van deugnietje is niet de mijn en vice versa. Zo simpel is het. We zijn toch geen jehova's die elkaar proberen te overtuigen van één gelijk?
.
 
Wat vinden de dames van heren die een cadeautje mee nemen? Graag een eerlijk antwoord.
Ik heb wel een klein beetje het gevoel wat Deugnietje ook heeft? Aan de andere kant als je je daar fijn bij voelt om een kleine attentie mee te nemen, waarom niet. Alleen zou ik het zelf niet zo gauw doen bij een dvp, wel ben een "reguliere" afspraak.
Mijn specifieke vraag aan de dames is, kom je niet als een loser over, en verlies je wellicht de regie over de " date" als je dit doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan