Recensie Kylie, Gouda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gouda/2827090-kylie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Reactie op de app was vrijwel direct en ze had tijd voor een vluggertje. €50 en ik ging onderweg. Ze was begripvol toen ik toch een half uur later kwam en kreeg het huisnummer door, met foto.

Eenmaal op de kamer even de dubbelcheck: kwartiertje, vijftig euro, pzc. Dat was inderdaad de deal, maar ze maakte wel duidelijk dat er geen cim bij in zat. Snap ik. Ik verzekerde haar dat ik dat dus ook niet zou laten gebeuren.

Ik was flink geil vandaag en wanneer er vrijwel geen voorspel is kom ik snel, dus haar aangegeven rustig aan te doen.

Ze deed dat ook en wisselde daarom likken en kusjes af met lekker maar niet diep zuigen. Ze vroeg na een tijdje wel of er een condoom om mocht om te voorkomen dat ik in haar mond zou spuiten, ik verzekerde haar dat ik dat echt niet zou doen. Vingeren mocht, maar enkel oppervlakkig, geen vingers naar binnen. Dat vind ik altijd jammer, niet geiler dan diep in een nat kutje zitten! Maar hé, pzc was al incl dus mij hoor je niet klagen!

Ze heeft een mooi slank lijfje met prima borstjes, heerlijk om aan te zitten of te sabbelen. Ze droeg wel heel veel Makeup wat ik minder vind.

Uiteindelijk toch besloten haar wel even te willen neuken dus op haar knietjes en handen lekker genomen van achter. Ze gaf aan dat ik wat groot was waarop ik voorzichtig begon maar uiteindelijk haar prima kon nemen zonder dat het haar pjjn deed.

Al met al een prima vluggertje
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gouda/2827090-kylie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toevallig in de buurt dus wilde snel even ergens langs. Niet zoveel aanbod daar, eerste geen reactie, tweede bleek van een privehuis met matige reviews, derde deed blijkbaar alleen wap dates met vriend erbij voor 400 euro, toen bij deze uitgekomen
Eerste keer dat ik 15 min probeerde.

Ging het bed op en ze pakte direct een condoom ondanks de pzc op kinky. Dat aangegeven en toen gaf ze eerst aan: uh zie ik daar niet iets op je penis?
Nee hoor net gedoucht en niks te zien...

Oke leuke poging. Toen gaf ze meerdere keren aan i dont do cim. Oke duidelijk. Toen begon ze, af en toe stoppen en doekje pakken. Ze deed het niet lang voor ze toch weer een condoom pakte. Prima, blijkbaar slechte ervaringen met mensen die niet luisteren en gewoon cim doen/proberen dus liet het ook maar gaan. Klote voor haar maar stop dan gewoon met het adverteren zou ik zeggen, beetje fake zo. Toen nog even pmc en daarna kort doggy, maarja door zo weinig tijd schiet dat ook niet echt op en ging ze nog even op superspeed aftrekken tot ik kwam.

Door het pzc verhaal wil ik eigenlijk een 2* geven maar of dat helemaal terecht is weet ik niet aangezien ik ook had kunnen aangeven om toch wat langer door te gaan, net aan een voldoende dan maar.

Maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5128515-sofia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar keer bij Kylie(nu Sofia) geweest. Hele lieve dame, spreekt een beetje Engels. Haar BJ is voor mij fantastisch, eerst langzaam met kusjes en later lekker diep met veel speeksel.
Ze laat zich gewillig beffen, ze is lekker fris daar. Ze is sinds kort weer terug van vakantie, snel weer langs!
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring was al een paar maanden terug en ja, dat was echt midden in het centrum. Beetje een zijstraat en daar inderdaad een pand waar vermoedelijk meer dames zitten als ik een beetje inschatting moet maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan