Recensie Lana, Harelbeke 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
355
10/12/21
305
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Lana is zeer vriendelijke Franse vrouw, midden jaren dertig. Prachtige lichaamsbouw en bijgewerkte borsten (geen harde siliconen). Ze spreekt geen nederlands - wel basis engels, maar als het kan ga ik steeds de taal van de dvp spreken.

De eerste keer was ze wat gereserveerd, in sé een heel rustige persoon. Ze is een vrouw die vooral op het gevoel afgaat van wie voor haar komt te staan, zo gaf ze aan dat het uiterlijk niet zozeer van belang is - wel hoe de persoon zich voordoet. Ze heeft wat rugproblemen dus je moet haar zeker met zachtheid behandelen, daar let ze uiteraard wel hard op.

Zoals steeds begint mijn date altijd met het geven van een uitgebreide massage om het lichaam te kunnen verkennen. Voor de achterzijde moet ik op de vrouw plaatsnemen en uit voorzorg houdt ze steeds haar panty aan. Wat aan de ene zijde begrijpelijk is, maar aan de andere zijde veel minder voor mijn trukendoos. Maar goed, wie weet verandert dit later nog. Loslaten kon ze (en kan ze nog steeds) niet want terwijl ik bezig ben begint ze gewoon een normaal gesprek te voeren. Dit wijst op iemand die niet kan relaxen, en op haar hoede is. Dus moet ik mijn aandacht dan gaan verdelen :cautious: (masseren en gesprek voeren), jammer. Verder houdt ze ook steeds haar kousen aan. Voeten zijn geen fetish van mij, maar het zijn voor velen wel erogene zones dus weer jammer.
Echter zodra de rollen gedraaid werden dan voelt ze zich meer in haar element. Ze kan zelf goed masseren, doet ook op gevoel en kent (bij mij toch) de goeie plekjes te vinden. Pijpen gebeurd met condoom (hoewel ze walgt van de smaak) en intiem gedeelte is zoals het hoort. Pracht van een vrouw, met een paar subtiele tattoos.

De kamer is heel knus en er is achtergrond muziek. Het bed heeft een héél zachte matras, eigenlijk te zacht :) Ze ontvangt in een rustige buurt, voldoende parkeermogelijkheden.

Herhalingsgevaar; een beetje - er ontbreken net een paar dingen voor mij om het als top te bestempelen. Het feit dat ze niet meer loskomt na drie ontmoetingen is wat ik écht jammer vind. Of als je het vanuit een andere hoek bekijkt, wel steeds hetzelfde niveau van dienstverlening :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan