• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Laura, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arie Mol

Newbie
Forumpionier
6
05/07/21
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8913993-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze Laura ziet er geweldig uit, echter kom je er bedrogen uit als je haar kamer verlaat.
Ik vermoed dat het een ingestudeerde tactiek van haar is om zo lang mogelijk onzin te lullen om het uur vol te maken zodat ze niet toekomt aan het neuken.
Ik heb nog nooit een dame zo veel zien praten, op het einde gewoon gezegd nu kappen met die onzin en werken.
Ze schaamde zich volgens mij en werd rood, echter hoefde het voor mij al niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8913993-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
I actually am writing a little bit of a retrospective review here. I visited Laura back in 2021- twice. The first instance was amazing. She did decent French kissing, blew really well, spoke decent English and everything in general was good.

I was so excited to visit her again, I requested for a second round. I think she was hung over from a previous night party but she still accepted my request to receive me. However, after the finances, things really went south with her. She didn't allow me to kiss, didn't allow me to lick her bum, didn't allow me to cum in her mouth even after taking money for it.

I am giving her this review on the basis of my second experience with her.

A very hot lady in itself, and again the first experience was really good but the second experience was equally bad. It was probably my bad luck as I just happened to ping her on her hung over day but I don't give two shits about that. She shouldn't have scheduled the meeting in the first place.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan