Recensie Laura, Machiavelli, Lennik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

havoc998

Newbie
4
23/09/22
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-beautiful-companion.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste een toffe babbel met een drankje, daarna samen onder de douche, gevolgd door een fantastische massage. Daarna een pijpbeurt (mc) gevolgd door hemels intiem! Als iemand die nogal verlegen kan zijn, wist ze me perfect gerust te stellen en er een echte gfe van te maken. Daar zien ze me zeker terug!
 
Ze hebben geen prijzen op de website staan. Wel dure champagnes :cool: @havoc998 kan je wat zeggen over de prijzen? En kan je na de kamer daar blijven om te relaxen of moet je gelijk vertrekken?
Het is ook en 'bar' dus je kan op voorhand wat kletsen en iets drinken met een dame naar keuze en je kan dan ook al wat bespreken waar je naar verlangt en of de dame dan ook echt bij je zal passen, dit maakt wel goed dat het iets duurder is, als ik me niet vergis 250 voor een uur in de kamer. en nadien kan je inderdaad aan de bar nog iets drinken. Ik was er erg laat in de nacht en daardoor ben ik direct vertrokken, maar zie niet in waarom niet. drankjes zijn er natuurlijk ook niet goedkoop.
 
250eurs voor een uur vind ik wel aan de dure kant.
Je moet al echt de dame goed kennen om zo'n bedrag te willen uitgeven. Ik heb ooit eens voor een privé bezoek tot 120 gegaan, goedgelovig als ik toen was, jaren geleden, en de dienst oversteeg niet het nivo niet van een 40 Euro job. Sindsdien heb ik mijn lesje wel geleerd.
 
Je moet al echt de dame goed kennen om zo'n bedrag te willen uitgeven. Ik heb ooit eens voor een privé bezoek tot 120 gegaan, goedgelovig als ik toen was, jaren geleden, en de dienst oversteeg niet het nivo niet van een 40 Euro job. Sindsdien heb ik mijn lesje wel geleerd.
Pech gehad dan. Kan gebeuren.

Ik heb ook al 120-130-150 eurs / uur betaald voor een privébezoek waar de service uitstekend was.

Maar als echt blijkt dat al die dames in die bar 250 eurs / uur vragen dan gaan ze me daar niet rap zien.
 
Recent naar die club eens geweest uit nieuwsgierigheid. Had afgesproken met een dame via Redlights. Maar die bleek daar niet aanwezig te zijn...

Alle aanwezige dames stellen zich één voor één voor. ik vond eigenlijk niemand aantrekkelijk. Maar zou genant geweest zijn om zomaar te vertrekken na hun voorstelling. Dus ik moest roeien met de riemen die ik toen had en toch maar ééntje uitgekozen.

Rap zullen ze me daar niet terugzien. Zeker als de dame waarmee ik daar afspreek er niet is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan