WHEM Laura, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier net zo nieuwsgierig, heb al wel wat geappt met de dame, maar het feit dat er wat positieve geluiden zijn geeft de burger moed... Het enige wat me tegenhoudt is het feit dat het adres midden in Kanaleneiland is... En dat is niet echt de allerbeste buurt. Overigens is het 150 euro voor een uur en 300 voor 2 uur bevestigde zij aan mij.
 
€150 voor 30 min is flink aan de prijs. Is dan wel alles inclusief? Of moet je dan alsnog betalen voor PZC etc...?
Heb ook al weleens contact gehad maar zat toen vol en zou de volgende dag vertrekken naar een andere stad. Was toen gewoon 150 voor een uur dus misschien doet ze geen 30min? Wacht nog steeds tot ze weet eens in Brabant verschijnt.. eerst zat ze hier regelmatig in Eindhoven, Breda en Tilburg.
 
Ze kan lekker zoenen, vind ik best leuk als voorspel. Ook pzc maar geen cim. Borsten zijn perfect (wel een handje geholpen)
leuke dame in de omgang, locatie is netjes en schoon, omgeving heb ik weinig van gemerkt, auto parkeren en hoppa.
Over twee rondes kan ik je niet adviseren ik ben al blij als ik 1x finish.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan