WHEM Le Baron, Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was er vanmiddag even. Stuk of twintig kerels binnen en drie of vier vrouwen. Christiana was er maar was al drie afspraakjes vooruit volgeboekt, lopende band werk. Verder de twee Belgische dames die er doordeweeks altijd zijn, ook zij hebben er allebei in het uurtje dat ik er was een stuk of drie afgewerkt. Werd er niet bepaald geiler van, na een uurtje onverrichter zake vertrokken. 35 euri plus 3,50 voor een colaatje kwijt. Zonde van de tijd en het geld, ik heb het voorlopig wel gezien daar. Zal over een paar weken wel weer rustiger worden, dan kun je er waarschijnlijk weer een kanon afschieten zonder dat iemand het merkt.
 
Was er vanmiddag even. Stuk of twintig kerels binnen en drie of vier vrouwen. Christiana was er maar was al drie afspraakjes vooruit volgeboekt, lopende band werk. Verder de twee Belgische dames die er doordeweeks altijd zijn, ook zij hebben er allebei in het uurtje dat ik er was een stuk of drie afgewerkt. Werd er niet bepaald geiler van, na een uurtje onverrichter zake vertrokken. 35 euri plus 3,50 voor een colaatje kwijt. Zonde van de tijd en het geld, ik heb het voorlopig wel gezien daar. Zal over een paar weken wel weer rustiger worden, dan kun je er waarschijnlijk weer een kanon afschieten zonder dat iemand het merkt.
Belgische dames, bedoel je Chanel en Silvia
 
Wat ook zonde is , dat je in die tijd wel elders een date had kunnen doen
Nu ben je nog steeds geil.
Sta perplex dat het zo druk was op doordeweekse dag zeg
Misschien waren het ook maar 15 kerels tegelijk hoor, het loopt in en uit natuurlijk; maar in elk geval was de verhouding zo scheef dat de paar dames die er waren echt continu lopende bandwerk moesten leveren en de klanten zich stonden te verdringen om als volgende aan de beurt te zijn. Kamer uit, gauw douchen voor de vorm en hoppa door met de volgende. De hele bovenverdieping stonk naar zweet en testosteron. Niet heel motiverend.
 
Volgens het gastenboek is er morgen niet veel. Jammer
Dat gastenboek is sowieso een drama. Alles wat Nick onwelgevallig is komt er niet op: hij wil alles modereren, zgn. om te voorkomen dat mensen telefoonnummers en kik data uit gaan wisselen omdat daardoor ooit klanten in de problemen zouden zijn gekomen, maar in werkelijkheid gewoon om zijn business te beschermen. Ik heb het voor de gein gewoon eens uitgeprobeerd en echt, alles wat ook maar enigszins als kritisch opgevat kan worden wordt geweerd. Hij wil vooral de schijn ophouden dat het een heuse parenclub is en geen hoerentent.

Modereren dus. Probleem is alleen dat wat je om acht uur smorgens post er misschien om vijf uur smiddags een keer op staat, want hij heeft natuurlijk geen zin om de hele dag achter zijn laptoppie te zitten klikken. Begrijpelijk natuurlijk maar om een beeld te krijgen van wie er vandaag of morgen komen heb je er dus niks aan.
 
. Zal over een paar weken wel weer rustiger worden, dan kun je er waarschijnlijk weer een kanon afschieten zonder dat iemand het merkt.
Goed om te weten. Een bezoekje stond nu niet direct op het program, maar als er bepaalde dagen zijn waar het rustiger kan zijn, maar wel dames aanwezig, dan is alle info daarover zeer welkom.
Dat gastenboek is sowieso een drama. Alles wat Nick onwelgevallig is komt er niet op: hij wil alles modereren, zgn. om te voorkomen dat mensen telefoonnummers en kik data uit gaan wisselen omdat daardoor ooit klanten in de problemen zouden zijn gekomen, maar in werkelijkheid gewoon om zijn business te beschermen. Ik heb het voor de gein gewoon eens uitgeprobeerd en echt, alles wat ook maar enigszins als kritisch opgevat kan worden wordt geweerd. Hij wil vooral de schijn ophouden dat het een heuse parenclub is en geen hoerentent.
Beetje jammer. Er schijnt in Rotterdam een cinema te zijn waar de bezoekers bijna stelselmatig bedrogen worden door de beheerder, afgaande op de berichten die op Hookers gedeeld werden.
Vaak berichten van stellen of vrouwen die aankondigden te komen, maar die kwamen dus niet, want het bericht was door de club zelf geplaatst.
 
Ik was er op 26 Jan. En inderdaad dezelfde dames, 4 stuks. Ik zag ook dat een van de dames (ze is nogal luidruchtig op de kamer en Squirt nogal) zich bare liet nemen. Ik ben blij dat ik dat ook weer weet.. als je belt vertellen ze nooit hoeveel dames er zijn. Ik heb een keer gebeld toe ik bij het benzinestation stond, hoeveel dames zijn er? Dat weet ik niet precies maar er zijn er genoeg, yep 3 stuks toen ik een paar minuten later binnen stapte.. jammer.
Ik heb het in "De heftigste parenclub van Europa" wel gezien. Eerlijk duurt het langst.. Fijne dag
 
Ik was er op 26 Jan. En inderdaad dezelfde dames, 4 stuks. Ik zag ook dat een van de dames (ze is nogal luidruchtig op de kamer en Squirt nogal) zich bare liet nemen. Ik ben blij dat ik dat ook weer weet.. als je belt vertellen ze nooit hoeveel dames er zijn. Ik heb een keer gebeld toe ik bij het benzinestation stond, hoeveel dames zijn er? Dat weet ik niet precies maar er zijn er genoeg, yep 3 stuks toen ik een paar minuten later binnen stapte.. jammer.
Ik heb het in "De heftigste parenclub van Europa" wel gezien. Eerlijk duurt het langst.. Fijne dag
Ook een truukje van hun is autos van de buren daarvoor parkeren , lijkt het soms ook wat drukker . Maar dat was van de week dus toch wel, dus nu niet van toepassing
 
Ik was er op 26 Jan. En inderdaad dezelfde dames, 4 stuks. Ik zag ook dat een van de dames (ze is nogal luidruchtig op de kamer en Squirt nogal) zich bare liet nemen. Ik ben blij dat ik dat ook weer weet.. als je belt vertellen ze nooit hoeveel dames er zijn. Ik heb een keer gebeld toe ik bij het benzinestation stond, hoeveel dames zijn er? Dat weet ik niet precies maar er zijn er genoeg, yep 3 stuks toen ik een paar minuten later binnen stapte.. jammer.
Ik heb het in "De heftigste parenclub van Europa" wel gezien. Eerlijk duurt het langst.. Fijne dag
Als je op die manier een onderneming draaiende houdt, kom je jezelf wel een keer tegen.
 
Goed om te weten. Een bezoekje stond nu niet direct op het program, maar als er bepaalde dagen zijn waar het rustiger kan zijn, maar wel dames aanwezig, dan is alle info daarover zeer welkom.

Beetje jammer. Er schijnt in Rotterdam een cinema te zijn waar de bezoekers bijna stelselmatig bedrogen worden door de beheerder, afgaande op de berichten die op Hookers gedeeld werden.
Vaak berichten van stellen of vrouwen die aankondigden te komen, maar die kwamen dus niet, want het bericht was door de club zelf geplaatst.
Of Nick ook zelf nep berichten fabriceert weet ik niet hoor, daar heb ik geen aanwijzingen voor. Eerlijk gezegd denk ik dat dat teveel op werken lijkt. Als hij het doet weet hij het wel zo te brengen dat het niet opvalt dus ik denk het eigenlijk niet.
 
Het was mij niet opgevallen, maar nu je het zegt valt het kwartje..
Ook een truukje van hun is autos van de buren daarvoor parkeren , lijkt het soms ook wat drukker . Maar dat was van de week dus toch wel, dus nu niet van toepassing
Waarom zouden die buren daaraan meewerken? Als ik in de straat woonde zou ik die tent liever kwijt dan rijk zijn...
 
Overigens wil ik afgezien van alle nadelen van le Baron ook wel een positief punt kwijt, al is dat een voordeel waar je als klant maar zeer indirect wat aan hebt. Één van de dames daar ken ik vrij goed en lang en zij heeft me wel eens uitgelegd waarom de tent voor haar ondanks alles toch aantrekkelijk is. Voor de dames biedt de club namelijk, zonder dat ze er zelf veel voor hoeven te regelen, een relatief veilige en schone werkomgeving waar ze veilig en zonder veel verplichtingen in relatieve anonimiteit kunnen werken. Ze hoeven niet te adverteren, als er eens een vervelende klant is ben je niet alleen en je kunt gaan en komen wanneer je wilt. Veel van de dames hebben een regulier baantje en komen op momenten dat ze kunnen een paar uur "bijbeunen" om een leuk extraatje te verdienen. Hoe je het ook wendt of keert, dat faciliteert de club toch maar.
 
Even als newby een wellicht domme. Vraag; dus zomaar overdag er naar toe gaan in de hoop. Dat er naast zoekende kerels ook zoekende vrouwen zijn is ijdele hoop? Je betaalt 75 euro om binnen te komen en als er geen vrouw is dan pech? Er staat ook dat je geen betaalde sex daar mag hebben, hoe zit dat dan?
 
Even als newby een wellicht domme. Vraag; dus zomaar overdag er naar toe gaan in de hoop. Dat er naast zoekende kerels ook zoekende vrouwen zijn is ijdele hoop? Je betaalt 75 euro om binnen te komen en als er geen vrouw is dan pech? Er staat ook dat je geen betaalde sex daar mag hebben, hoe zit dat dan?
Je betaalt 75 euro dan krijg je een muntje. Zie je een leuke DVP dan ga je naar de kamer je geeft haar dan dat muntje. Er zijn altijd DVP aanwezig. Zijn er geen dames die je bevallen dan geef je het muntje terug, dan krijg je 40 euro retour. Verder is het GEEN ECHTE paren club. Je betaa dus gewoon voor sex..
 
EN voor die 35 kun je gebruik maken van het buffet, maar drankjes kosten nog wat extra begreep ik, toch? IS dat een beetje een fatsoenlijk buffet? Want dan heb je voor 4 tientjes toch een prettige maaltijd en een mooi verhaal om hier weer te vertellen als er niemand van je gading is ;)
 
Overdag bestaat het "buffet" uit bruine en witte zachte bolletjes met beleg, door jou zelf te smeren. Zeer simpel dus, je moet niet gaan met het idee dat je dan voor 35 piek op zijn minst fatsoenlijk gegeten hebt. Voor dat geld is het dan wel een heel karige lunch. Drankjes (EUR 3,50 voor een colaatje of biertje) komen er nog bij.
 
Je betaalt 75 euro dan krijg je een muntje. Zie je een leuke DVP dan ga je naar de kamer je geeft haar dan dat muntje. Er zijn altijd DVP aanwezig. Zijn er geen dames die je bevallen dan geef je het muntje terug, dan krijg je 40 euro retour. Verder is het GEEN ECHTE paren club. Je betaa dus gewoon voor sex..
Koppels krijgen ook graag een muntje hoor. Dan kunnen ze de volgende keer gratis binnen he
Soms vragen ze er ook gewoon om.
Als single man heb je niet snel gratis sex daar hoor. Maar zeg nooit nooit natuurlijk .
 
Ben al een tijd niet geweest. Laatste keer, enkele maanden terug. Ben ik zonder sex weer weg gegaan. Weinig aanbod en de leuke dames volop bezet....
Ik hoop Ella, Eva, of Eline binnenkort een keer te treffen.
Of op vrijdag hannie en Odette.
Gastenboek is fake...
 
Ben al een tijd niet geweest. Laatste keer, enkele maanden terug. Ben ik zonder sex weer weg gegaan. Weinig aanbod en de leuke dames volop bezet....
Ik hoop Ella, Eva, of Eline binnenkort een keer te treffen.
Of op vrijdag hannie en Odette.
Gastenboek is fake...
Kan iemand iets over deze meiden vertellen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan