WHEM Le Baron, Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan gekleed gaan op de manier waar je je eigen prettig bij voelt ,alles is mogelijk , naakt ,leer , pak ,ondergoed , je word nergens op aan gekeken, je komt binnen ,je krijgt een sleutel voor een kluisje en button met nr van je kluisje, daar koop je ook je konsumpie mee en button is voor dame waar je eventuweel mee gaat kameren , button kan je ook weer inleveren bij geen gebruik .
Diverse kamertjes waar je in kan gluren door kijk openingen waar gespeeld word met elkaar , verder moet je gewoon beetje rond kijken ,praatje maken en de rest wijst vanzelf
 
Even geleden weer eens een keertje hier beland.

Heb eerst een lekker half uur doorgebracht met Josephine die het heerlijk vindt om je op te geilen met twerking. Haar (pzc 20eu extra) blowjob was als vanouds super lekker.

Hierna even gepauzeerd en op gegeven moment begon een latina (Christiana (?)) een paaldans act waarbij ze haar grote melkfabriek ontblootte! Toen ze klaar was met dansen ben ik gauw met haar een kamer ingedoken. Bleek goede keus want sex was super (alhoewel geen pzc).
Beffen, massage, zachtjes vingeren, tongzoenen, prostaatmassage, diverse standjes allemaal gedaan en beiden hiervan genoten. (70eu voor 45min)
 
Joséphine vind ik de mooiste vrouw die ik ooit in Le Baron gezien heb, en ik kom er al een jaar of 10 min of meer regelmatig. Ze heeft stevige, gespierde benen en een mooie ronde kont (maar zeker geen paardenreet!), een platte buik en perfecte borsten. Echt superlief en neemt echt de tijd om je met veel geduld te verwennen. Als je niet op zwarte vrouwen valt houdt het op natuurlijk want ze is nou eenmaal Afrikaans, maar anders een absolute aanrader.

Als je er op een zaterdagavond was zou die Latina inderdaad wel eens Christiana geweest kunnen zijn, ze is Braziliaans en heeft inderdaad een stevige voorgevel. Zij is er doordeweeks overdaag regelmatig, en 's avonds alleen op zaterdag, maar niet elke week. Ze pijpte altijd zonder condoom maar sinds een paar maanden weigert ze categorisch om iets zonder condoom te doen, ze is blijkbaar bang geworden. Wel een heel aardige meid verder dus als je dat geen probleem vindt kun je een leuke tijd met haar hebben want ze is inderdaad bepaald niet lui op de kamer.
 
Ze hoeft er niks voor te doen, ze sport niet of zo. Doet wel overdag werk waarbij je de hele dag op de benen staat dus ze zal daarmee wel aan d'r beweging komen, maar ze leeft verder helemaal niet extra gezond of zo. Sommige mensen hebben hun genen qua fysiek gewoon mee.
 
Liesbeth is niet blond maar heeft donker haar (zwart?).
Debbie kondigt haar bezoek altijd aan in het gastenboek. Ze is er niet vaak maar wel regelmatig op de gb's.
 
vraagje: iemand ervaring met slanke blondharige dame op leeftijd met goed gevulde borsten (mogelijk Liesbeth?)
Als die blonde dame, afgezien van haar forse borsten, echt skinny is en een flinke neus heeft zou het Jolanda kunnen zijn. Zij is er vaak, ook vaak al halverwege de middag. Ze is fysiek totaal niet mijn type maar het is wel een aardige dame.
 
Ik ben er op 27 september geweest. Toen was er een gangbang.
Er deden 6 dames aan mee. Gemiddeld > 40 jaar, echte MILF-huisvrouwen.
En die middag zijn er denk ik een man of 40 in en uit gelopen. Dus continu actie.
Alle vrouwen waren erg actief en hadden er zin in.
Van enkele van die dames zaten de mannen (gekleed) aan de bar en eentje zat de hele tijd (gekleed) naast zijn vrouw. Echte cuckolds dus.
Eentje deed het voor het eerst, ging wel vaker naar parenavonden.
Eentje komt speciaal voor de gangbangs hier naar toe. Haar man blijft thuis.
Zeggen ze.

Ik vond dat dus geweldig. Ik vind een gangbang moet druk bezocht zijn door mannen. Meerdere mannen moeten met een zeer actieve vrouw tegelijkertijd bezig zijn. Ik kijk er graag naar en stap in op het moment dat het mij goed uit komt. En neem even pauze elke keer dat ik geleegd heb.

De bediening was vriendelijk. Sfeer was goed, slechts één man was een haantje en schoof overal voor. De bedden mochten wel wat groter en van meer kanten toegankelijk zijn. Er is gelegenheid tot douchen, handdoeken in overvloed. Condooms genoeg. Drankjes zijn inclusief. Entree is € 90, alles inclusief.
Je mag naakt rondlopen (vind ik het lekkerst) maar verreweg de meeste mannen hebben en houden een boxershort aan.

Het was mijn eerste gangbang en ik vond hem geslaagd.
Dus als je van actieve huisvrouwen houdt is dit een aanrader.

Dinsdag a.s. 25 oktober is de volgende en ik ben er weer bij.
Is trouwens elke 4e dinsdag van de maand.
 
Fijn dat je het er naar je zin hebt gehad. Ik ben één keer tijdens de gangbang (niet als deelnemer) daar geweest. Ik vond de deelnemende dames van het soort waar ik een slappe van krijg in plaats van een stijve, en ik werd echt letterlijk misselijk van de penetrante geur van zwetende mannenlijven en ranzig testosteron. Die peeshokjes daar zijn gewoon echt te klein voor zoveel door elkaar wriemelende kerels, ik vond de lucht echt walgelijk. Op andere gangbangs heb ik me wel eens goed geamuseerd, maar deze was echt een totale turnoff voor mij. Heb gedoucht toen ik thuiskwam :p
 
Fijn dat je het er naar je zin hebt gehad. Ik ben één keer tijdens de gangbang (niet als deelnemer) daar geweest. Ik vond de deelnemende dames van het soort waar ik een slappe van krijg in plaats van een stijve, en ik werd echt letterlijk misselijk van de penetrante geur van zwetende mannenlijven en ranzig testosteron. Die peeshokjes daar zijn gewoon echt te klein voor zoveel door elkaar wriemelende kerels, ik vond de lucht echt walgelijk. Op andere gangbangs heb ik me wel eens goed geamuseerd, maar deze was echt een totale turnoff voor mij. Heb gedoucht toen ik thuiskwam :p
Vervelend voor je en ik snap dat je dan niet meer wil.
Misschien heb ik wel mazzel gehad. Ik ga in ieder geval a.s. dinsdag en dan zie ik wel of het daarna ooit nog een vervolg krijgt.
Ik ga sowieso minimaal 2x ergens naar toe voordat ik weet of het goed of niet goed voelt voor mij.
 
Hallo Baron Fans, zou graag een paar vraagjes willen stellen. Komen Debora (Surinaamse) en Judeska Curaçaose nog weleens in de Baron? Heb ze de laatste tijd niet meer gezien. TOP meiden. Odette en Rianne ook gemist de laatste keren. Oja de lieve Brabantse Eva ook niet meer gezien. Verneem het graag
 
Hallo Baron Fans, zou graag een paar vraagjes willen stellen. Komen Debora (Surinaamse) en Judeska Curaçaose nog weleens in de Baron? Heb ze de laatste tijd niet meer gezien. TOP meiden. Odette en Rianne ook gemist de laatste keren. Oja de lieve Brabantse Eva ook niet meer gezien. Verneem het graag
Heet je nou Kees of Johan.
 
Ah, op die manier.
Odette en Rianne ken ik niet dus geen idee of ik ze gezien heb de laatste tijd.
Debora en Judeska al in geen tijden gezien.
Brabantse Eva is wellicht Eva uit Grave, die is er op maandagmiddag altijd. Nooit mee gekamerd want niet mijn type.
 
Inmiddels is het januari 2023. Ik was zelf nog nooit in Le Baron (aarzel ook), maar vraag me af, nu corona amper meer een thema is, of de sfeer en dames daar ook weer op het oude niveau zijn?
Over dat 'niveau' las ik eerder op Hookers, dat dit nogal wisselend is. Dat ondanks verbouwingen en een andere eigenaar, de sfeer en dames niet echt beter zijn geworden.
Vinden ervaren Le Baron-bezoekers hier dat ook .... ?
 
url: https://www.clublebaron.nl/

- parkeren gratis op terrein of in de straat
- entree: discreet, eu75 incl sexmunt voor 30min sex
- lockers links bij binnenkomst
- douches op begane grond en 1e verdieping
- leuk concept dmv peeskamertjes met kijkgaten.
- aanbod: enkele jongedames, maar vnl oudere dames, soms wat koppels
- buffet inbegrepen in de entreeprijs
- drankjes eu3,50
- op de oude binnenplaats waar vroeger wel eens werd gebbq'd is nu een sauna en whirlpool
- roken kan op 1e verdieping op buitenterras
- kamers: 1x zolder, 6x op 1e verdieping, 5x op begane grond
- prijzen: eu40/30min, extra's als pzc is bij sommige dames incl en bij andere een opslag
Prijs is 80 euro
 
Klopt, verhoogd naar 80, en een colaatje is vier euro tegenwoordig. Als je nagaat dat een "muntje" 40 euro waard is betaal je dus ook 40 euro alleen maar om er te mogen zijn. Best veel voor wat het is. Zonder uitschieters als Joséphine of Christiana zou ik er niet meer komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan