Recensie Leah, RVP 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
201
16/01/22
207
27
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/leah/140768
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was paar weken geleden bij Leah. Had al goede hoop gezien sommige berichten bij WHEM. In het echt is Leah best wel mooi, blond, blauwe ogen, kleine lichaam wat ik fijn vind maar jammer genoeg is het niet gepaard met de rest. Ze rookt en dat kan je ruiken, schore stem van al dat gerookt, en dat maakt de ervaring toch minder. Zij is in het echt maar 33-34 maar de stem en trekjes maakt dat ze af en toe 10 jaar ouder lijken. Dat ondanks dat ze eigenlijk best mooi is (mooie blauwe ogen, mooie kop) en lekker lichaam heeft. Ze zoent met tong volop, maar met een roker kan ik gewoon niet genieten. Pijpen doen ze oke en neuken ook. Maar ik ben de hele tijd afgeleid door rook geur in dr mond en niet echt kan genieten. Overal wel een oke ervaring maar vlg keer toch echt lang mondwater spoelen.
Zoek je gfe met tongzoenen en is roker geen issue dan zou je echt geweldig tijd met haar hebben. Want ze is heel lief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan