leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
Verder heb ik genoeg koppels meegemaakt waarbij de jongen 20 is en de dame rond de 16... dat is officieel strafbaar
Nee, dat is het niet.

Overigens is 'de helft plus zeven' ook niet iets wat jij zelf bedacht hebt. Het is iets wat mensen van elkaar napraten op internet, zonder eigenlijk te weten waarom... want waarom plus zeven, en niet plus zes, of plus acht? En als je dan zegt 'dat is een richtlijn', waarom is dát dan de richtlijn en niet een totaal andere regel? En waar houdt de richtlijn dan op, als je 'm toch continu kan verschuiven? Dan dient die toch geen nut meer, dus waarom überhaupt gebruiken? Gewoon wat voer voor nadenken. 😉
 
Snap best dat het leuk is om er over te praten. Maar als het legaal is, en het wordt aangeboden....

Ik heb niet zo'n moeite met wat leeftijdsverschil, hoeveel? Tsja dat is voor ieder 'n ander gevoel denk ik.
Heel groot verschil voelt wat mij betreft niet goed.
Waar ik wel moeite mee heb zijn mannen die bewust op zoek gaan naar zo jong mogelijk. En als ze dan tegen de lamp lopen is het huilie huilie. (Valkenburg)
 
Die regel van "(leeftijd / 2) + 7" geeft enkel wat binnen relaties sociaal aanvaard is. Dus voor prostitutie geldt die uiteraard niet, daar volstaat het dat de dame de legale minimumleeftijd om de job uit te voeren heeft en dat de dame akkoord gaat.

Nu is die regel van "(leeftijd / 2) + 7" voor relaties best nog wel een goede regel. Zo kan een 18-jarige zijn liefde zoeken bij een meisje van min. 16. Naar mate we ouder worden kan ook het leeftijdsverschil groeien. Als ik zo wat voorbeelden uitreken, dan kom ik ook bij wat sociaal aanvaard lijkt. Maar zoals ik al zei, voor relaties, niet voor prostitutie.
 
Die regel van "(leeftijd / 2) + 7" geeft enkel wat binnen relaties sociaal aanvaard is. Dus voor prostitutie geldt die uiteraard niet, daar volstaat het dat de dame de legale minimumleeftijd om de job uit te voeren heeft en dat de dame akkoord gaat.

Nu is die regel van "(leeftijd / 2) + 7" voor relaties best nog wel een goede regel. Zo kan een 18-jarige zijn liefde zoeken bij een meisje van min. 16. Naar mate we ouder worden kan ook het leeftijdsverschil groeien. Als ik zo wat voorbeelden uitreken, dan kom ik ook bij wat sociaal aanvaard lijkt. Maar zoals ik al zei, voor relaties, niet voor prostitutie.
Ook voor gewone relaties is het een bullshit regel. Als je 50 bent en je word verliefd op een 25 jarige en omgekeerd.....so be it toch.
 
Ook voor gewone relaties is het een bullshit regel. Als je 50 bent en je word verliefd op een 25 jarige en omgekeerd.....so be it toch.

Je doet nog steeds wat je zelf wil, dus uiteraard kun je die relatie aangaan, maar dan moet je wel aanvaarden dat het sociaal minder aanvaard is en dat er dus achter je rug zal gesproken worden. Je kunt je ook verwachten aan opmerkingen genre "is dat je dochter".
 
Je doet nog steeds wat je zelf wil, dus uiteraard kun je die relatie aangaan, maar dan moet je wel aanvaarden dat het sociaal minder aanvaard is en dat er dus achter je rug zal gesproken worden. Je kunt je ook verwachten aan opmerkingen genre "is dat je dochter".
Er wordt hoe dan ook over je gesproken wanneer je weg bent. Of dat aardig/positief is hangt een beetje af van jou maar grotendeels van de vraag of de personen die spreken zelf vriendelijk van aard zijn of jaloerse sekreten ;-)
Hoe anderen over je praten is weinig van belang. Ze doden er de tijd mee, dat is alles.
Als iemand mij vraagt "is dat uw dochter" kan ik antwoorden "hoezo vindt u dat belangrijk?" Mensen die zoiets vragen zijn per definitie geen belangrijke mensen, die hoef je weinig aandacht te geven.
 
Overigens stamt die 'helft van je leeftijd plus zeven' uit de Victoriaanse tijd en was het een richtlijn enkel voor aristocratische jongemannen om te bepalen hoe oud je vrouw maximaal mocht zijn. Zal ongetwijfeld te maken hebben gehad met het verzorgen van gezond nageslacht
 
Qua DVP boeit het me niet, zolang het maar legaal is en een leuke griet.

Voor wat betreft een relatie vind ik de oude regel die hier al vaker aangehaald is "helft plus 7" als jongste wel iets hebben.

Helaas staat deze bekendste regel niet bij de opties, dus geen stem van mij.
 
Overigens stamt die 'helft van je leeftijd plus zeven' uit de Victoriaanse tijd en was het een richtlijn enkel voor aristocratische jongemannen om te bepalen hoe oud je vrouw maximaal mocht zijn. Zal ongetwijfeld te maken hebben gehad met het verzorgen van gezond nageslacht
Dat klopt, maar dat gaat over een relatie hebben. En dat bedoel ik juist niet, het gaat alleen over van bil gaan.
 
maakt meer uit hoe je zelf bent..
sommige gasten zijn met 30 jaar qua doen en denken al een oude lul..die matchen al niet met iemand van hun eigen leeftijd
ik ga vanwege werk en alles veel met 20ers en begin 30ers om..gaat prima..ben zelf 48 inmiddels..
staat wel tegenover dat de 'standaard' 40er waarschijnlijk een iets ander leven lijd dan ikzelf..en dat kan ik dan ook wel begrijpen..
ben daar op ander dan zakelijk vlak snel mee uitgepraat..
zeker als ze beginnen over ...'de kinderen zijn de deur uit,' 'we gaan een camper kopen'..'als ik dadelijk mee pensioen ga'..
alsteblief zeg..
dvp's heb ik ook liever in de 20 ,begin 30..
 
Al een tijdje geleden ben ik voorgesteld aan Abraham. Strakke jongedames scoren is dus al even een vage herinnering. Of toch niet? Er is immers - gelukkig maar - nog paysex.
Aangezien mijn schoonheidsideaal voor wat betreft dames in de loop der jaren niet veranderd is (slank, strak klein kontje, stevige tieten, leuk koppie), dank ik de Heer op mijn blote knieën dat een heleboel jongedames voor wat eurootjes hun charmes met ons willen delen.
Binnen een deal waarbij ik er voor betaal gaat mijn voorkeur dus duidelijk uit naar knappe, lichamelijk oogverblindende meiden, en logischerwijs zijn dat meestal jongere twintigers. Zo lang het voor hen acceptabel is om met mij seks te hebben in ruil voor de nodige euro's dan klaag ik niet. Zij wellicht ook niet.

Indien een dame duidelijke leeftijdsgrenzen stelt dan juich ik dat alleen maar toe. Het zou anders toch geen leuke date geweest zijn.

Overigens is servicegerichtheid voor mij ook vaak een selectiecriterium. Het wonder vrouw manifesteert zich op allerlei intrigerende manieren, niet enkel in jeugdige schoonheid. :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan