Recensie Leoni, Tilburg Prive 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
701
29/10/21
1.393
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/dames/leoni/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke vrouw, maar daar blijft het dan bij. Ze is 15-20kg zwaarder dan op de foto's met een flinke hangbuik.
Sex is mechanisch, weinig gevoel. Verder mag je nergens aankomen. Tepels zijn off-limits, kutje al helemaal niet. En alles met doekjes en gelletjes voor hygiëne.

Spreekt alleen Duits.

Al met al een matig half uurtje met een aardige dame. Altijd maar hetzelfde verhaal bij Tilburg privé.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je recensie, ik had ook al met een schuin oog naar haar gekeken maar weet nu dat ik mijn geld beter elders kan wegbrengen ;-)
Op de spoorlaan is eigenlijk alleen Nadia me enigszins bij gebleven maar ook dat is weer van langere tijd terug.
 
Nadia is een hele lieve meid, maar doet echt alles op de automatische piloot…. Zit ook weinig gevoel in vind ik, blijft een professionele houding houden….

Laten we het maar niet gaan hebben over die andere twee gedrochten die ze daar hebben🤢

Ik hou veel van m'n stadje, maar een fatsoenlijk privehuis had ik toch wel gewenst.
Ik hoor namelijk ook nog eens dat de eigenaar een flinke lul is. Heb regelmatig contact met een oud dvp die daar werkte en die heeft er geen goed woord voor over
 
Zoiets moet het wel zijn, want elke keer als daar een fris blaadje is, zijn die binnen enkele weken weer verdwenen. Zo hebben we recentelijk Noa en Lia gehad. Twee prachtige jonge meiden die er enorme zin in hadden en die veel betere service verleenden dan de bejaarde dames die er steeds blijven zitten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan