lidmaatschap SPERMASTUDIO (IDEAL...?)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk doe je niks fout maar is dat een vage club die alleen een fake iDeal-plaatje op zijn site gezet heeft om betrouwbaar over te komen.
 
Waarschijnlijk doe je niks fout maar is dat een vage club die alleen een fake iDeal-plaatje op zijn site gezet heeft om betrouwbaar over te komen.
...vervelend...het is geen vage club overigens hoor denk ik....het is gewoon de website van Spermastudio.com, dus ja dat lijkt me allemaal ok....het is alleen verrek lastig acctiveren lidmaatschap niet gewoon simpel kan....toch maar een creditkaart aanschaffen denk...anders ben je weer veroordeelt aan andere opties...daar heb ik geen jubel gevoel bij..
 
Ik kom op een lege domain parking pagina uit als ik naar spermastudio.com ga.
Als ik een browser zonder adblocker gebruik word ik doorgestuurd naar een vage indiase site.
Dit is geen zuivere koffie volgens mij.
 
Ik kom op een lege domain parking pagina uit als ik naar spermastudio.com ga.
Als ik een browser zonder adblocker gebruik word ik doorgestuurd naar een vage indiase site.
Dit is geen zuivere koffie volgens mij.
Schermafbeelding 2023-10-28 142051.png
dit zijjn de juiste gegevens...misschien begrepen wij elkaar verkeerd...volligheidshalve dus ff een screenshot gemaakt streepje ertussen!!
 
Ja, dat streepje is natuurlijk wel belangrijk, met of zonder streepje is een compleet ander domein.
Als ik het goed begrijp moet je je eerst registreren bij "NetDebit" (geen idee wat dat is) voordat je iDeal kunt gebruiken.

sps.png
 
Een informatieve vraag:

Al een tijdje overweeg ik lid te worden van de SPERMA-STUDIO.com..

_Bij de aanmelding heb je SEPA nodig voor de betaling... dat is toch gewoon betrouwbaar?...er wordt overigens de indruk gewekt dat je IDEAL kunt gebruiken, maar die mogelijkheid zie ik niet....zie ik iets over de kop soms????

-Wat zijn concrete voordelen van een lidmaatschap???
 
Een informatieve vraag:

Al een tijdje overweeg ik lid te worden van de SPERMA-STUDIO.com..

_Bij de aanmelding heb je SEPA nodig voor de betaling... dat is toch gewoon betrouwbaar?...er wordt overigens de indruk gewekt dat je IDEAL kunt gebruiken, maar die mogelijkheid zie ik niet....zie ik iets over de kop soms????

-Wat zijn concrete voordelen van een lidmaatschap???
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan