Recensie Lika, Amstelveen (vh Breda, Utrecht, ) 3,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk Lika bezocht . Ik werd zeer hartelijk ontvangen en had op haar verzoek wat fruit meegenomen. Zij heeft een prachtig slank figuur , mooie borsten . Eerst lekker zoenen en ze kwam op mij zitten . Daarbij streelt en zorgde ervoor dat ik lekker opgewonden raakte . Vervolgens werd ik lekker en diep gepijpt. Haar daarna ook heerlijk gebeft en ze kwam na een tijdje ook klaar . Tijd voor condoom en ze kwam op mij zitten . Voelde geweldig . Nog doggy gedaan waarna zij het condoom er weer afhaalde en mij weer begon te pijpen . Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam in haar mond klaar . Ze bleef doorpijpen wow wat een geweldig gevoel . Zij ging daarna naar badkamer om zich even op te frissen . Daarna nog lekker gekletst en geknuffeld . Kortom ik heb een fantastisch bezoek gehad maar dat is wel mijn ervaring. Lika is hier nog tm zondag .
 
Vanochtend na lange tijd Lika weer eens bezocht. Ze reageerde snel op mijn appje en gelukkig kon ik bij haar terecht. Eindelijk paste onze agenda's een keer, we hadden altijd een beetje contact gehouden
Bij binnenkomst een lekkere tongzoenen en werd toen naar de slaapkamer gedirigeerd. De klik die we de laatste keer hadden was nu ook weer aanwezig. Ze begon met een massage waar mijn pik al lekker hard van werd, heerlijk dat schuren. Haar op het bed gelegd en begon haar heerlijke kutje te likken, hier genoot ze duidelijk van. Op een gegeven moment trok ze me naar boven en wilde tongzoenen, condoompje om gedaan en diverse standjes met uitgebreid tongen erbij. Het duurde dan ook niet lang voordat ik kwam. We hebben nog een tijdje zitten kletsen, toen vroeg ik of ik haar weer mocht likken, geen probleem en de tweede ronde werd ingezet, likken, pijpen, neuken Dit werd afgemaakt met een handjob.
Al met al weer 2 heerlijke uurtjes beleefd met haar.
Ze blijft hier tot zondag vertelde ze me.

 
Terug
Bovenaan Onderaan