Recensie Lika, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
108
29/03/22
78
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2906974-lika
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Krap in de tijd vandaag maar moest haar even bezoeken. Bleek een nieuw complex in Noord te zijn. 1 kamer woning wat netjes was ingericht.

Voor de liefhebbers van petite, dat is ze! Maar wel al wat ervaring. Ontvangst was zoals zo vaak koeltjes maar ze spreekt gelukkig prima Engels. Uit de Baltische staten afkomstig zegt ze.
Financiën afgehandeld en opgefrist. Ze had haar lingerie nog aan maar dat ging tijdens het tongzoenen geleidelijk uit.
Pijpen, beffen en intiem in mission. Heerlijk om zo een heerlijk kleine dame onder je te zien. Het hoogtepunt snel bereikt en na een korte opfris van beide ronde 2. Zij on top, doggy en missio de zaadjes in het condoom geschoten.

Pijpen was overigens met condoom. Denk dat zonder ook kan wordt namelijk wel aangeboden ( door planner?)

Al met al een prima date. Dame van de foto's hoewel deze zijn opgepoetst.
 
Ik snap je reactie niet zo rintintin....

Pijpen doet mij niet zo veel. Ze deed het wel met veel variatie. Heb monotonere gehad. Had geen zin om over met of zonder een discussie aan te gaan.

Verder een mooie dame en op zich een prima sfeer. Geen Blown away ervaring zoals ik bij Sandy ( zie mijn reviews) maar gewoon prima.

Gezien de looks vond het voor Amsterdamse begrippen de 200 euro / uur tarief waard.
 
Ja dat kwam er wat negatief uit, ik bedoel eigenlijk dat ze heel duur is ten opzichte van de diensten en 45 minuten. Maar je bepaalt natuurlijk zelf wat je ervoor over hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan