Recensie Lilith, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoelahoep

Newbie
19
17/03/22
26
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lilith-59/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame die redelijk goed engels kan net buiten het centrum. 34jaar maar lijkt veel jonger. De foto's zijn 100%echt maar sommige zijn toch wat slecht genomen lijkt me.

Lang geleden dat ik echt nog eens de volledige tijd binnen was bij een dame. Dat zegt ze dan ook 1u is 1u :)
PIjpen was gewoontjes en ik mocht niet in haar mond komen.
Intiem was heel goed.
Daardoor kon ik niet echt volhouden in die toch wel strakke en mooie poes.
Iedere keer tussen de sex even zitten babbelen, ze vertelde dat het toch te rustig was dat ze wat meer in het centrum wil zitten omdat ze daar meer belgische klanten zou hebben.
En nog veel meer,...
het was meer als een vriendin alhoewel ze niet kust.

3 maal geschoten op 1u nieuw record voor mij.

Conclusie: ik hoop dat ze wat in gent blijft want ik heb nog nooit zo een chill vriendelijke dvp gehad. die ook echt een andere vibe uitsraalt dan de meeste boemboem en weg
 
Zat ze toevallig in een hotel ook ? Net binnen de cirkel van de leie ?
De reden dat ik het vraag : eerst in Gent. Nu in Ruisbroek..
Zou dat betekenen dat ze een onderdeeltje is van het rondreizend (chinees ?, Zuid Amerikaans?) circus ?
Ze had wel aparte, lage tarieven.. Blijkbaar bepalen ze die toch een stuk zelf. Of ze had een ander nadeel (fysiek ?) waardoor de prijs daalt ?
 
Laatst bewerkt:
Had jij (of iemand anders) haar al bezocht ?
Waren er zaken die voor een lagere prijs zorgden bv qua fysieke verschijning ?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben daar een 2-tal weken geleden bijgeweest. Zat toen in Aalst. is wel degelijk het meisje van op de foto's.
Ik had toen enkel een pijpdate + cum on face geboekt en was €70 voor 15min en €100 voor 30. Geen intiem.
Ze babbelde wel heel veel bij mij en ze lispelt wat. Grote boezem en mooi lichaam maar van mij mocht ze wel wat minder gepraat hebben.

Toen ook het verhaal dat ze iets vast zocht in Belgie maar zoals je ziet zit ze om de 2 weken ergens anders.
Maar niets mis mee want ze is zoals ze zich omschrijft...
 
Ik ben daar een 2-tal weken geleden bijgeweest. Zat toen in Aalst. is wel degelijk het meisje van op de foto's.
Ik had toen enkel een pijpdate + cum on face geboekt en was €70 voor 15min en €100 voor 30. Geen intiem.
Ze babbelde wel heel veel bij mij en ze lispelt wat. Grote boezem en mooi lichaam maar van mij mocht ze wel wat minder gepraat hebben.

Toen ook het verhaal dat ze iets vast zocht in Belgie maar zoals je ziet zit ze om de 2 weken ergens anders.
Maar niets mis mee want ze is zoals ze zich omschrijft...

There's nothing wrong with being myself , and also I appreciate don't talk about what we speak in our date thank you

Leuke dame die redelijk goed engels kan net buiten het centrum. 34jaar maar lijkt veel jonger. De foto's zijn 100%echt maar sommige zijn toch wat slecht genomen lijkt me.

Lang geleden dat ik echt nog eens de volledige tijd binnen was bij een dame. Dat zegt ze dan ook 1u is 1u :)
PIjpen was gewoontjes en ik mocht niet in haar mond komen.
Intiem was heel goed.
Daardoor kon ik niet echt volhouden in die toch wel strakke en mooie poes.
Iedere keer tussen de sex even zitten babbelen, ze vertelde dat het toch te rustig was dat ze wat meer in het centrum wil zitten omdat ze daar meer belgische klanten zou hebben.
En nog veel meer,...
het was meer als een vriendin alhoewel ze niet kust.

3 maal geschoten op 1u nieuw record voor mij.

Conclusie: ik hoop dat ze wat in gent blijft want ik heb nog nooit zo een chill vriendelijke dvp gehad. die ook echt een andere vibe uitsraalt dan de meeste boemboem en weg

Thank you for your review 🧡

Inderdaad mogelijk in Chinees circuit, want zelfde locatie nog een Chinees dame gedate

I have nothing with Chinese business
 
Ik vermoed dat ik deze persoon kwaad gemaakt heb want ik kreeg verschillende berichten binnen van andere nummers binnen op mijn whatsapp. Ik wou afspreken met haar en het ging vlot tot dat ik aan het adres aan kwam. Ik had paar berichten gestuurd en stond de wachten na 5 minuten wachten was mijn gsm plat en ben dan snel terug naar huis gegaan.

Toen ik thuis kwam en mijn gsm en het opladen zag ik dat ze mijn berichten nog niet gelezen. 15 minuten waren gepasseerd. Ik had uiteindelijk mijn conclusie getrokken en heb haar geblokeerd.

Toen ik aan het afspreken was met een andere date kreeg ik zoals al eerder zei verschillende berichten en een call binnen van andere dames. Het laatste bericht was in het frans en vermoedlijk een dreigment om een klacht in te dienen ofzo.

Een voor een zijn ze nu geblokkeerd.

Ik snap niet wat de bedoeling was of wat ze mij nog aan doen. Ik vermoed dat ze mijn nummer gaan rapporteren op Redlight. Ze doen maar.

In iedere geval was mijn ervaring met Lillith niet zo leuk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan