Recensie Lilly, Ruysdaelkade 121-2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.047
06/07/21
1.204
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging nog even kijken op de Kade en zag daar een dame op 135 links staan, die mij niet eerder was opgevallen. (Ik bedoel niet de dame die Karina heet, die hier vorige week op 135 zat, en uit de Geleenstraat komt). Lilly heeft half lang zwart haar en tattouage op haar bovenarm. Ze lijkt een beetje op een donkere Jeanine Hennis die ik minder aantrekkelijk vind dan Lilly. (Sorry Jeanine). Voor het instaptarief gegaan. De dame stelde zich voor als Lili, maar het kan ook Lily, of Lilly zijn. Ik kon geen recensie van haar vinden, dus heb maar een nieuw topic gestart. Lilly zit al een jaar op de kade, maar in wisselende kamers. Ze zei het werk zo'n 3 jaar te doen. Ik vroeg of ik ook haar poesje mocht likken en dat was 50 euro extra. Misschien een volgende keer. Ik op bed, en zij kroop over mij heen, mij lekker aankijkend met mooie ogen. Toen begon ze een beetje met mijn leuter te spelen, die daar lekker op reageerde. Condoom ging erom en ze begon mij heerlijk te pijpen. Dat deed ze kalm maar wist precies waar de gevoelige plekjes zitten. Daarna was het tijd voor de hoofdfilm. Ze vroeg of ze bovenop zou komen, maar ik koos voor de missionaris. Ze deed lekker kreunend mee. Het viel mij op dat ze boven haar borsten ook een tattoo had, het leek arabisch, maar ik kon het niet goed zien. Nog een paar lekker stoten en het was gebeurd. Daarna maakte ze mij en zichzelf weer schoon. Ik vind het een leuke kennismaking en kijk uit naar de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij Lilly geweest, spontane vriendelijke meid.
Doet goed mee, en merkbaar geniet ze ervan om uitgebreidt gebeft te worden.
Zag haar al paar zaterdagen zitten, en mij viel o.a. haar welgevormde mooie strakke buik en ook haar looks op.
De tatoeage op haar borst is gewoon in het Engels, iets met moederliefde.
Heb halfuurtje heerlijk doorgebracht, uitgebreid gepijpt, wat ze goed doet, ze neemt hem lekker diep in der mond.
Hierna gebeft om over te gaan naar een van mijn favoriete bezigheid, 69.
Vervolgens drie standjes gedaan, jammer dat mijn uithoudingsvermogen toch met de jaren minder wordt... kon anders nog wel effe doorneuken, ze staat daar zeker voor open... tja tegen de 60 jaar is het toch minder.
Afgesloten met een stevige krachtige hand job....
 
Volgens mij heb ik deze dame wel in beeld. Zij heeft daarvoor enige tijd in de Doub te Den Haag gewerkt. Zag haar nog wel staan laatsts overdag op RDK 121-2. Ze gaat er met de jaren er alleen maar beter uitzien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan