Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja, als je wat wilt bijverdienen.


Vollere dame zoekt leuke, vaste suikeroom.
Ben jij opzoek naar een vast contact, om lekker samen te genieten?
Val jij op vollere dames?
Ben je lief, goed verzorgd en in voor leuke momenten?
Is condoomgebruik tijdens de sex geen probleem voor jou?
En vind jij samen genieten belangrijk?
Stuur me dan gerust een berichtje.
Wie weet hebben wij samen wel die ene klik om dit avontuur aan te gaan.
* ik ontvang niet thuis en doe niet aan cardates! of buitensex!!
* ik heb een gezin met kinderen en enige vorm van discretie is wel gewenst, ondanks ik zelf open kaart speel en dit gerespecteerd wordt.
Prijs:
Eerste uur € 150,-.
Ieder volgend uur € 100,-.
Ik ben een dame van 31jr oud, met een voller figuur 1.73m lang en een mooie cup D.
Geen piercings.
 
Tsja, als je wat wilt bijverdienen.


Vollere dame zoekt leuke, vaste suikeroom.
Ben jij opzoek naar een vast contact, om lekker samen te genieten?
Val jij op vollere dames?
Ben je lief, goed verzorgd en in voor leuke momenten?
Is condoomgebruik tijdens de sex geen probleem voor jou?
En vind jij samen genieten belangrijk?
Stuur me dan gerust een berichtje.
Wie weet hebben wij samen wel die ene klik om dit avontuur aan te gaan.
* ik ontvang niet thuis en doe niet aan cardates! of buitensex!!
* ik heb een gezin met kinderen en enige vorm van discretie is wel gewenst, ondanks ik zelf open kaart speel en dit gerespecteerd wordt.
Prijs:
Eerste uur € 150,-.
Ieder volgend uur € 100,-.
Ik ben een dame van 31jr oud, met een voller figuur 1.73m lang en een mooie cup D.
Geen piercings.
Ja, ik val op vollere dames.
Ja, vast contact... heerlijk.
Ja, ik ben lief.
Ja, ik ben goed verzorgd.
Ja, samen genieten zeker fijn.
Ja, condoom kan maar liever zonder.

Maar euh... geen thuisontvangst, geen cardates en geen buitensex..
Wat zoekt ze dan op SJ? Iemand om de auto te wassen?

Foto's zijn wel zeer appetijtelijk 🥰😜
 
De prijzen gaan harder dan het gas!

Zag er deze week ook nog 1 van 220 per uur met extra betaling voor iets anders dan pijpen en neuken.
Als nu eens iedereen weigerde meer dan €150 te betalen, dan komt er wellicht een einde aan. Anders zitten we volgend jaar met €250 per uur, dan is de lol er wel af.

Nog ff, en ik ga in Duitsland wonen. Ik doe daar al boodschappen, koop rookwaren en benzine (of België) en neuken. Kortom, ik kan er beter gaan wonen 🤷‍♂️
 

Bijlagen

  • Screenshot_19.png
    Screenshot_19.png
    17,2 KB · Weergaven: 42
  • Screenshot_20.png
    Screenshot_20.png
    17,2 KB · Weergaven: 44
  • Screenshot_21.png
    Screenshot_21.png
    6,6 KB · Weergaven: 40
  • Screenshot_22.png
    Screenshot_22.png
    2,5 KB · Weergaven: 38
  • Screenshot_23.png
    Screenshot_23.png
    4,5 KB · Weergaven: 24
Klopt en ik vraag me oprecht af wie heeft er nog zin in dit te blijven betalen, misschien heren die 1 of 2 keer per jaar eens date hebben als het kriebelt.
Maar laten we zeggen voor mensen die dit als hobby hebben valt er bijna niet meer tegenop te werken, 97% van de zelfstandige dames die wat op kinky staan bij mij in de regio zal ik niet daten met deze prijzen.
Beter kun je de clubs in de buurt steunen deze vragen vaak nog maximaal 80 euro voor een half uur, en je weet ook nog waar je terecht komt en loopt veel makkelijker naar buiten als de dame(s) tegen vallen in real life.
 
Ben al lang overgestapt naar privehuis.
Enkele keer nog dat ik in België thuisontvangst doe. Genoeg leuke dames in privehuis. En voor leuke prijs nog.
1.5 tot 2 uur of een jacuzzi met champagne in club, of een cardate van €170. Makkelijk kiezen idd. Die cardates zijn niet comfortabel en ook zijn die DVP's vaak niet de meest frisse types
 
€ 200/u voor NL dame. En beperkte mogelijkheden.

Voor de grap even gebeld en de prijzen kloppen 150 euro voor een half uur en meteen even gevraagd of daar dan standaard pijpen zonder condoom bij zit.
Daarop was haar antwoord al bood ik haar 500 euro extra dan nog niet, meteen het gesprek maar afgebroken met een in nog geen 150 jaar dan.
Maar ik blijf me echt afvragen welke heren hier intrappen het moeten toch stuk voor stuk heren zijn met geld teveel maar dan nog.
 
Dat klopt er zijn zat mensen met geld teveel en die het graag laten wapperen, maar het feit dat deze dame aangaf een basis service als pzc. nooit aan te bieden maar wel deze prijzen vragen.
En dat er heren zijn die dan zeggen och laat maar waaien dat stukje snap ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit snappen.
 

Iemand ervaring met deze dame?
@Maître77 heeft ervaring met haar.
Zoals in onderstaande topic beschreven

Het beste kun je in het vervolg gewoon even het advertentie nummer invullen in de zoekbalk rechts boven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan