Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAbsoluut niet! Haha. Als idd iets te mooi is om waar te zijn…..Zo fake als het maar zijn kan.
In deze opzet zijn er al meer aanbieders geweest.
Zou zeggen waag een gokje?
OplichterijHallo allemaal,
Iemand al eens hier geweest?
Ze heeft ook een mooie eigen website met reserveringssysteem etc, alleen klinkt het mij wat te mooi om waar te zijn. https://www.erotica-massage.nl/
Als je wilt reserveren dien je het hele bedrag te betalen van de afspraak.
Weet niet precies wat je bedoeld, je bericht is nogal vaag. Of t ligt aan mijIs hier toch ook van dat allemaal. Als ik ze maar eens aan dat tempo verdiende. Ok ze mogen wat hebben, maar toch
Heb het ook twee keer gelezen en snap het ook nietWeet niet precies wat je bedoeld, je bericht is nogal vaag. Of t ligt aan mij
Had het op de prijzen in België.Weet niet precies wat je bedoeld, je bericht is nogal vaag. Of t ligt aan mij
1.5 tot 2 uur of een jacuzzi met champagne in club, of een cardate van €170. Makkelijk kiezen idd. Die cardates zijn niet comfortabel en ook zijn die DVP's vaak niet de meest frisse typesBen al lang overgestapt naar privehuis.
Enkele keer nog dat ik in België thuisontvangst doe. Genoeg leuke dames in privehuis. En voor leuke prijs nog.
Voor de grap even gebeld en de prijzen kloppen 150 euro voor een half uur en meteen even gevraagd of daar dan standaard pijpen zonder condoom bij zit.€ 200/u voor NL dame. En beperkte mogelijkheden.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Tilburg
Grootste aanbod van geile vrouwen in Tilburg die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
@Maître77 heeft ervaring met haar.Lekker In Het Nederlands.! Beste Tantra Massage
Hi mijn naam is Jennifer en ik ben een knappe latina van 31 jaar oud. Ik spreek goed Nederlands zodat wij makkelijk met elkaar kunnen communiceren. Ik ben heel erg m...www.kinky.nl
Iemand ervaring met deze dame?