Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is nou de beroemde vraag. Deze zou moeten kloppen met zoveel reviews. (of het telkens dezelfde is, blijft natuurlijk de vraag)
 
Zit er nog wel wat leuks in omgeving Maastricht?.
Vwb thuis- en hotelontvangst, in de driehoek Lanaken-Maasmechelen-Hasselt is de kans op succes wel wat groter. Ik vermoed omdat er in NL vrij strict wordt gehandhaafd door de instanties, als je het met BE vergelijkt. Gebruik meestal Red Lights. Maar ook hier niet heel veel vaste krachten die uitmuntende service leveren. Mijn ervaring van de laatste tijd is dat er van de vier dates gemiddeld zo 1 top is, 1 echt tegenvalt en 2 ok zijn. Aziatische dames sla ik bijna altijd over, meestal zijn het Latina's of dames uit Oost-Europa. Is alweer driekwart jaar geleden dat ik een dame van Belgische origine mocht ontmoeten.. Heb nog altijd het voornemen om eens wat meer richting Luik te verkennen, als ik op quartier-rouge.be kijk dan komen daar ook zo nu en dan mooie dames voorbij.
 
Ik kom bij NZC forum het volgende tegen:

Mia - Valkenburg

door Patrickpatrick » 21 jun 2022, 17:06

Iemand ervaring met deze Aziatische dame?
Appen gaat heel vlot en prettig. Doet alles als ik appjes mag geloven. Alleen tijdelijk niet intern doneren.
Ontvangt in massagesalon in hartje Valkenburg.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontv ... 730938-mia

Dit zal toch niet bij Pandora zijn?
Als je ze appt dan geeft ze meteen het adres. Komt idd overeen. Ik heb er zo m'n twijfels bij..
 
Zou deze dame zijn.
 
Gokje; niet bellen. maar reserveren via website. dan volgt de aanbetaling vanzelf.
Denk dat dat weer gevalletje oplichting SJ in weekend is.
Tijdje geleden idem. Gelikte website etc totdat je aan de betaalpagina komt. Redflags!
Vielen "gelukkig" op door vette banner met openingstijden.
Gemeld, maar maandag weer weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan