Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@HoneyBear99 , heb haar aantal weken geleden email gestuurd. Kreeg als antwoord: 80 half uur en 130 uur. Verder geen antwoord op mijn andere vragen. Vroeg nl waar ze ontvangt ivm reistijd en op welke dagen en tijden....
Teruggereageerd en toen kreeg ik alleen antwoord dat het 50 extra kost zonder condoom....
 
Dat zijn er veel. Je kunt alleen bericht sturen en dan hoor je niks.
Ga ik in principe ook niet meer op in. Wordt toch niks.
Laatst 1 reactie terug. Korte uitleg, maar plaats is anders dan vermeld en verdere communicatie via Kik. Dacht het niet. Ook verder niks meer op gehoord.
 
Ik kom als ik daar klik op reserveren terecht. Kan zelfs een datum in verleden reserveren. Daarna emailgegevens etc. dus maar gestopt.
Lijkt precies op andere site waar daarna betaalgegevens volgen.
Ik zie geen telefoonnummer staan, of bedoel je via WA?
 
Matig. kletst erg veel.
Afspraken ver uitgelopen ivm te laat komen dame. Weet niet hoe dat met prive gaat.
Heb haar wel gebeld deze week en volgens mij € 100/u. Alleen afspraak voor dag zelf, dus maar half geluisterd.

Dacht dat ik recensie hier had geschreven.
27-05-2022
Stoeipoes zt dus in Geleen in buurt van Bloemenbuurt/kerkhof/Hornbach. Heeft slechte ervaringen met adverteren in Geleen. (Ex? soc. recherche? Buren/familie?) Bel als je er bent, dan ben ik er zo. UIteindelijk dus 20 min staan te wachten. Wilde net wegrijden. Had alleen gekozen voor PZC+CIM € 50. Beetje slonzig Roma type. Leeftijd is optimitisch afgerond of zwaar leven gehad. Komt rokend aan auto, wacht daar tot sigaret op is voor in te stappen. Daarna Winegum om smaak weg te krijgen. Rijden naar bosgebied buurt Hornbach. Daar bosjes in en lekker gepijpt. Niet echt discrete locatie, maar vandaaruit liep ze terug naar huis. Dat scheelt dan weer. Andere opties afnemen die ze aanbiedt? Nee, denk het niet. Weet ook niet of haar prive locatie geschikt is voor ontvangst.
 
Ik ben net nieuw hier, dus ik hoop dat ik het niet verkeerd doe. Maar heeft iemand al ervaring met:

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/venlo/8316294-selene#overview

Ben erg geïnteresseerd en foto's zien er geweldig uit, Maar vraag me toch altijd af hoe betrouwbaar het is en of de eventuele ervaringen positief zijn.
Geen idee hoe betrouwbaar ze is, maar hiervoor werkte ze onder de namen Charys en Daiana. Betekend meestal niet veel goeds.

O, volgende keer het advertentienummer kopiëren en rechts boven in de zoekbalk invullen. Kan je wat zoekwerk besparen ;)
 
Iemand ervaring met deze dame.
Deelt geen foto of doet videobellen.
Red flags I know. Maar zwanger 😬😬😬

\\Edit mod: screenshot advertentie verwijderd, is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan