Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en wat wij leuk vinden hoef jij niet leuk te vinden en andersom. je zal er heus wel eens een mindere dame tussen hebben;)

Ik ben altijd wel "blij" als ik een mindere date heb. Anders zou ik iedere week gaan en dat kost wel erg veel. Door af en toe een slechte date ertussen wordt de behoefte voor mij weer wat minder
 
Nee zo te zien zien zit ze in het v/d valk in Urmond heeft een hoop ditjes en datjes en niet meer de jongste.
Als je op veilig wil spelen voor hetzelfde geld ga lekker naar Total Touch of naar HOP in Kinrooi of paar Duitse privé's regio Aachen zoek de recensies op hier.
Of vraag eerlijk aan de gastheer/dame welke dame ze kunnen aanraden de kans dat je dan mis schiet is een stuk kleiner als bij dit soort rondtrekkende dames.
 
ben er week of 6 geleden geweest had er al vaker heen gebeld maar toen kreeg ik iemand te pakken moet zeggen werd vriendelijk te woord gestaan de dame weet de naam niet maar was beschikbaar ben er toen geweest moet zeggen was een hele leuke dame ook hele goede service vond alleen de prijs wat hoog want moest geloof ik 50 euro voor pz en nog eens 50 euro voor anaal betalen. heb de advertentie daarna niet meer gezien zijn nu andere dames had toen ik daar was alleen de gastvrouw en haar gezien. de locatie zelf niet erg aantrekkelijk kamer was wel netjes en schoon. maar is toch meer een club met een bar en als er dan niemand is is dat een beetje sfeerloos
 
Er staan altijd 15 advertenties ofzo online van ze maar als je langs gaat want telefonisch zijn ze nooit te bereiken is er volgens mij maar max. keuze uit 2/3 dames.
 
Denk dat je daar geluk moet hebben volgens mij werken ze daar afentoe wanneer ze zin hebben een paar dagen die dame waar ik bij was kwam uit omg utrecht was ook maar paar dagen daar en dat geld ook voor linda die werkt zowiezo maar steeds paar dagen ook in belgie doet dat tussen de gangbangs en shoots door die is zowiezo altijd met van alles bezig ook buiten de sex industrie om . Ik denk niet dat er veel dames te gelijk werken en soms ook helemaal geen en heb het vermoeden dat dan ook geen telefoon beantwoord word. Ik zelf ben er eigenlijk alleen maar heen geweest omdat ik eens wilde weten hoe het daar was en of de dame echt was die toen advertereerde. Zoals ik eerder al zei was dat toen wel zo was ook een leuke dame maar vond de prijs van 200 euro beetje te veel dat was wel met meer prijs van 50 voor pzc was wel tot het einde . Ook was zei de enigste dame hoewel ik vermoed dat de gastvrouw ook gewoon werkt, kan me niet voorstellen dat het lonend is een gastvrouw te hebben voor maar 1 werkende dame. Ook linda heeft er echt gewerkt dus fake is het niet maar
Voor een privehuis / club vind ik het vreemd is toch vrij grote tent moet je toch redelijk wat omzet draaien wil dat lonend zijn.
 
Denk dat je daar geluk moet hebben volgens mij werken ze daar afentoe wanneer ze zin hebben een paar dagen die dame waar ik bij was kwam uit omg utrecht was ook maar paar dagen daar en dat geld ook voor linda die werkt zowiezo maar steeds paar dagen ook in belgie doet dat tussen de gangbangs en shoots door die is zowiezo altijd met van alles bezig ook buiten de sex industrie om . Ik denk niet dat er veel dames te gelijk werken en soms ook helemaal geen en heb het vermoeden dat dan ook geen telefoon beantwoord word. Ik zelf ben er eigenlijk alleen maar heen geweest omdat ik eens wilde weten hoe het daar was en of de dame echt was die toen advertereerde. Zoals ik eerder al zei was dat toen wel zo was ook een leuke dame maar vond de prijs van 200 euro beetje te veel dat was wel met meer prijs van 50 voor pzc was wel tot het einde . Ook was zei de enigste dame hoewel ik vermoed dat de gastvrouw ook gewoon werkt, kan me niet voorstellen dat het lonend is een gastvrouw te hebben voor maar 1 werkende dame. Ook linda heeft er echt gewerkt dus fake is het niet maar
Voor een privehuis / club vind ik het vreemd is toch vrij grote tent moet je toch redelijk wat omzet draaien wil dat lonend zijn.
Ze zullen heel wat omzet draaien, maar waar die centen vandaan komen dat is natuurlijk een interessante vraag. Ik vermoed dat ze continu zoveel SJ advertenties zetten (betaald!) om op papier te kunnen onderbouwen dat er een groot aantal dames aan het werk is. Die kosten maak je niet zomaar als ondernemer, dat zou heel dom zijn. Terwijl het vrijwel onmogelijk is om met een specifieke dame uit een van de advertenties af te spreken. Als je dan een netwerkje hebt van dames die tegen de juiste vergoeding netjes aansluiten met hun boekhouding kun je een heel eind komen. En natuurlijk zorgen dat er wel af en toe fysiek echt iets gebeurt, voor de geloofwaardigheid. Los Pollos Hermanos…
 
Terug
Bovenaan Onderaan