Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, iemand ervaring met deze Russische? Die Girl next door look spreekt mij erg aan. Heb er geen recensie van tegen gekomen

Weg van blijven mannen. Totaal andere vrouw (was zelfs geen Russische) en opeens 20 euro meer vragen. Ben het direct afgebold.
 
Heb jullie hulp nodig. Ik zoek een jongedame, die naast het gewone menu (beffen, PZC,...) ook in staat is om mij anaal te ontmaagden en hiervoor ook de gepaste attributen en het geduld heeft. En liefst dat er ook een beetje conversatie mogelijk is. Dus geen Spaans, Portugees, Russisch, ....
Alvast bedankt voor eventuele tips.
 
Heb jullie hulp nodig. Ik zoek een jongedame, die naast het gewone menu (beffen, PZC,...) ook in staat is om mij anaal te ontmaagden en hiervoor ook de gepaste attributen en het geduld heeft. En liefst dat er ook een beetje conversatie mogelijk is. Dus geen Spaans, Portugees, Russisch, ....
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Ik weet niet of het qua afstand te doen is, maar hier ga jij zeker vinden wat je zoekt:

Spreekt Duits en Engels en ziet er ook nog eens ontzettend geil uit. Ik ben er zelf geweest voor "gewone sex en dat was een goede ervaring.

Zij vertelde mij wat ze allemaal aanbied en het neuken van mannen met een voorbinddildo hoort hier ook bij. Een vriend van mij heeft dit laten doen en gaat sindsdien elke maand.
 
Ik weet niet of het qua afstand te doen is, maar hier ga jij zeker vinden wat je zoekt:

Spreekt Duits en Engels en ziet er ook nog eens ontzettend geil uit. Ik ben er zelf geweest voor "gewone sex en dat was een goede ervaring.

Zij vertelde mij wat ze allemaal aanbied en het neuken van mannen met een voorbinddildo hoort hier ook bij. Een vriend van mij heeft dit laten doen en gaat sindsdien elke maand.
Is wel een heel eind rijden. Zoek het liever in Limburg, oostelijk Vlaams-Brabant, Antwerpse Kempen.
 
Iemand ervaring met haar?

Zelfde dame onder een andere naam:
 
Deze bekend bij iemand?
Echt wel. 🥰

 
2 milfs on tour in maastricht (nl) Stephanie De Milf en Steffie De Milf.
beiden"een nederlands sprekende gezellige en mooie dame van 40 uit Belgie Antwerpen. Ik ben jonger van geest en voel me nog lekker in de 20,

Maar ben ik nu gek of zijn dat dezelfde foto's. Weliswaar met andere opties/telnr. etc.
 
Of je gek bent weet ik niet @Wallie64 maar het zijn wel de foto's van dezelfde dame en als ik mij niet vergis is Steffie hier wel bekend.


 
Laatst bewerkt:
Hier trio Steffie met andere dame.

 
Of je gek bent weet ik niet @Wallie64 maar het zijn wel de foto's van dezelfde dame en als ik mij niet vergis is Steffie hier wel bekend.
Gezond gek zullen we maar zeggen.
Nu dan in Zuid Limburg en niet Noord, maar beetje "tsjakka" types; "ik ben wel 40, maar voel me 20".
De 2e dame moeten we dan maar gokken, en dat slanke valt ook mee.
Denk dat ik pas; zeker tegen € 200/u

"Andtwerpse" doet de deur dicht.
 
Laatst bewerkt:
Zij had op hookers een hele hoop recencies, meestal wel positief. Wel aan een uurtarief van minder dan 150 € per uur.
Zelf heb ik haar nooit ontmoet omwille van het nzc, maar daar maakte zij geen ruchtbaarheid over. Nu staat het gewoon bij de mogelijkheden.
Hierom dus lid geworden, had ik het maar gelezen. Maar goed, het was een beetje vreemd allemaal. Ik had netjes een afspraak, bij binnenkomst vroeg ze me nog wat ik wilde (nmc), eenmaal lekker aan de gang gaat ze dus bijna zc op me zitten.
 
Nope, maar zou er wel langs willen gaan (als je ervaring positief is). Ben wel benieuwd hoe groot haar 'streepje' is, zoek eigenlijk eens een dame die niet helemaal kaal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan