Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij hoeft het niet eens bescheiden te zijn. Zo'n mega bos is misschien wat te veel van het goede maar er mag echt wel gezien worden dat het een volwassen vrouw is
Ben wel benieuwd naar je ervaring, have fun!
:)
 
Ik heb een paar jaar terug gedate met Cindy, woonde net over de grens bij Maastricht. Die doet trios met een vriendin. Was een knappe puur natuur dame, wel ongeschoren maar dat vind ik wel lekker. Af en toe staat ze weer online. Wil nog wel eens met haar afspreken maar is er nog niet van gekomen. Wel oppassen dat je cd gebruikt, ze doet pussy slide… heerlijk maar risico dat hij erin floept is groot. Was wel lekker maar blijft toch een risico ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar jaar terug gedate met Cindy, woonde net over de grens bij Maastricht. Die doet trios met een vriendin. Was een knappe puur natuur dame, wel ongeschoren maar dat vind ik wel lekker. Af en toe staat ze weer online. Wil nog wel eens met haar afspreken maar is er nog niet van gekomen. Wel oppassen dat je cd gebruikt, ze doet pussy slide… heerlijk maar risico dat hij erin floept is groot. Was wel lekker maar blijft toch een risico ;-)
Welke Cindy is dit? Heeft ze een add?
 
Zijn die € 250 dan alleen voor de aan- en afrijtijd en daartussenin € 100?
Vreemde tijden,
Nationaliteit: België; Etniciteit: Oost-Europees
Aangeboden opties; hmm
En alleen mailen.

Denk dat het moeilijk is om daar een afspraak mee te maken.
Ik zou niet tegen deze prijs zonder verder iets te weten op gokken, maar ik kan me uiteraard gruwelijk vergissen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan