Recensie Lisa, Leeuwarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
75
15/02/22
103
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9117224-lisa
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren zag ik deze prachtige vrouw haar diensten aanbieden op kinky. Dus Gister richting Leeuwarden gegaan en een bezoekje gebracht aan deze dame.

Superdate gehad. Contact maken ging makkelijk. Ze ontvangt op een nette locatie met (volgens mij) nog een vriendin. Maar dit weet ik niet zeker.

Eenmaal aangekomen had ze nog eventjes tijd nodig om zich klaar te maken want ik was een beetje te vroeg.
Toen ze de deur eenmaal opende was ik aangenaam verrast. Een mooi getinte Braziliaanse goedlachse dame. Exact zoals ze is te zien op haar foto's. Precies waar ik van hou.
Sfeer was prettig , toen ze voor mij de trap opliep kon ik mijn ogen niet van haar billen afhouden.

alle diensten die ze aanbied komt ze ook na. Sex was geweldig en gepassioneerd.
Ik moest mezelf echt remmen om niet te snel klaar te komen. (Dit is helaas niet gelukt haha)
Nadat we klaar waren nog even met haar liggen na praten en bijkomen.

Het is een slimme meid die weet wat ze doet en er klaarblijkelijk ook lol in heeft.
Ze heeft hygiëne heel hoog staan en ook dat vind ik een dikke pluspunt

Het enigste waar ik spijt van heb is dat ik geen langere date had geboekt. Maar gelukkig kunnen we dat nog netjes over doen.

Ik kan alleen maar positief zijn over haar. Volgende keer gaan we voor een langere date met alle extra's die zij aanbied.


Het is wel een eindje rijden maar ze is het dubbel en dwars waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan