Recensie Litta, Spink Massage Evergem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Litta nog bezocht toen zij in Zwevegem en nadien in Deinze werkte. Altijd goede ervaringen en ze pijpt graag diep, teased graag en doet goed haar best. Ik ben wel al een tijdje niet meer geweest sinds ze bij spink werkt. Na een paar bezoekjes kan er meer, zo ben ik eens diep in haar keel klaar gekomen enkele jaren geleden. Good old times
Was haar naam ook Litta als ze in Zwevegem werkte?
 
Was haar naam ook Litta als ze in Zwevegem werkte?
her name was Soda in Zevegem
Correct: naam was Soda in Dokkeaw (Zwevegem) daar heb ik haar voor het eerst ontmoet in die redelijk ruime kamer boven links als je de trap op gaat (naast de bad kamer). Toen had ze die grote tattoo nog niet. Nadien was ze daar weg en op basis van haar foto's heb ik ze teruggevonden in Deinze en nu zit ze in Spink blijkbaar (ben er nog niet heen geweest daar).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Een dikke maand geleden langs geweest, voor het eerst bij een Thais massagesalon. Afspreken lukte vlot.

Best deugddoende massage gekregen, wat geplaag tussen mijn benen, haar borsten "per ongeluk" over mijn gezicht laten glijden, complimentje over mijn derrière.

Mogen omdraaien, korte massage van mijn kleine vriend en de vraag of ik extra wou. All the way gegaan. Lekker diept gepijpt, haar lang liggen beffen (wat smaakte ze lekker) en door haar klaargereden.

Volgende keer moet ik van haar in haar mondje komen. Faire deal lijkt me.
 
Ik lees al een tijdje mee om me vandaag dan toch maar es te registreren. Ergens in de loop van aankomende week ga ik eens bij litta lang. Is er ergens een agenda beschikbaar of moet je gewoon bellen en geluk hebben? Ik zal achteraf uiteraard een review plaatsen.
 
Afgelopen dinsdag mijn auto weer eens naar spink laten rijden. Onderweg maakte ik een afspraak voor Litta. Ik was er mooi op tijd en 5 minuutjes vooraf belde ik aan. Een andere dame deed open en zij riep Litta erbij. Litta is altijd vrolijk en begint gelijk aan je te zitten. Toen naar boven. Ik betaalde voor 1 uur. Litta kwam eerst terug met een watertje en haar foon. Daarna verdween ze weer voor 5 min om met t teiltje terug te komen. Litta op de fotos is echter veel jonger hoor. Ik schat haar rond de 40.
Na t wasje begon ze eraan. De rug Werd gemasseerd. Ze is geen topmassseuse maar ik genoot er wel van. Na een kwartier begon ze te teasden. Ze pakte een dildo en begin mijn zak daarmee te strelen. Voelde best wel apart. Daarna was t omdraaien en vroeg ze wat we gingen doen bj of alles. Ik koos voor alles. Ze heeft me eerst een heerlijke bj gegeven. Echt top. Daarna weer masseren en na 10 min hebben we cowgirl gedaan en on top. Ze heeft het met de tweede bj afgemaakt. Na 65 min stond ik buiten. Het was echt een heerlijke date
 
Tijd dat er toppers zaten bij Spink is al jaren geleden , maar denk dat Litta het beste is wat ze momenteel in de aanbieding hebben 😜. Kan ook aan mij liggen ,misschien te kieskeurig .
 
De nieuwe dame toevallig daar niet zien lopen? Daw ofzo? Zou ze de moeite zijn?
Gezien.... zeker 50+, minstens evenbreed als groot. Neeje daar in Spink ist niet meer wat het lang geleden was. Litta.... na paar keer ook mee gehad. Niks gfe, eurokes alleen tellen. Der is beter te krijgen eens je de goeikes vindt maar ze zijn dun gezaaid!! Zeker de Aziaatjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan