WHEM Liz, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
849
23/09/21
458
56
Heeft er iemand anders nog een vervelende ervaring met Liz?
Gisteren liet ze me in de kou door een dubbele afspraak te maken en probeerde weg te komen met een smoes dat ze in slaap gevallen was.
Op website stond eerst een 5 sterren beoordeling van een nieuweling met 1 review, deze is weggehaald waarschijnlijk door een slechte beoordeling van een ervaren bezoeker.

Ze had haar excuses aangeboden maar dat rechtvaardigt niet mijn verloren tijd aan haar.
 
Ik was de gene die haar review gaf op kinky

En ik gaf haar indd 5 sterren om dat ik bloedgeil was om 07:00 en ze me nog snel ontvangen had voor het naar bed gaan!
Pijpen deed ze geweldig en tering wat n borsten en kont man heerlijk … !

Dus als je de kans krijgt haar te zien NWEM HET!😂
 
Gisteren toch een afspraak gemaakt, door naam verwarring en ander telefoonnummer kwam ik er achter dat het om dezelfde Liz ging, in haar tekst staat echter de naam Alis aangegeven.
Bij het doorgeven van welk buurt ze ontving kreeg ik de locatie die mij bekend overkwam.
Nadat ik haar uitgelegd wat we samen meegemaakt hadden, excuseerde ze nogmaals en beloofde ze geen vergissing meer te maken.
Dus toch maar een poging gewaagd pm af te spreken. Dit keer was het dus wel gelukt en na het openen van de deur kwam een dame tevoorschijn die de proporties had wat ik heerlijk vind, volle niet al te grote borsten, een dikke reet wat natuurlijke vormen had en voor de rest een vriendelijke kop.
Na een heerlijke pijpbeurt en wat standjes de half uur ruim volgemaakt en voldaan de deur uit gegaan.
Ze heeft ook een kamergenoot en is in voor eventuele trio`s. Misschien een optie voor de volgende keer.
 
Ik heb haar weer een bezoek gebracht en het was wederom een heerlijk half uurtje.
Standaard dingen redelijk pijbeurt en een paar postities afgewisseld heer lijk intiem gegaan.
Zoenen doet ze niet met overgafe helaas, dus geeb gfe maar was niet erg dit keer.
Bij de volgende keer vraag ik o ze ook anaal doet, het lijkt meer heerlijk om tegen die volle zachte billen te stoten.
 
Ze is weer terug, ik had een afspraak gemaakt met Liliana maar door miscomminicatie kwam ik bij Liz weer terecht hoe het een ging was vewarrend en door miscomminicatie, ik kwam bij Liz terecht en waarschijnlijk de klant die met Liz afsprak op dezelfde tijdstip bij Liliana.
Ik vond het niet erg want ik wist dat ik geen klapper oploop bij Liz.
De vorige keer ha ik me voorgenomen om ook voor anaa te gaan en daar stemde ze mee in.
Diep kan ne niet hebben, ze hield met haar hand een beetje afstand, ze was niet goed voorbereid zei ze.
Voor de rest was het allemaal weer lekker en ben na diverse postities pijpend klaargekomen.
 
Na bovenstaande recensie ben ik weer een keer langs gegaan. Binnenkort zal ik haar weer eens bezoeken. Qua vormen heeft ze voor mij de beste wat ik kan wensen, alhoewel iets grotere borsten helemaal ideaal zou zijn.
Laatste keer ontving ze achter in Osdorp in een mooie flatje.
 
Beste vrienden,

Aangezien geen van de links meer werkt, is het deze Liz die jullie hier bespreken?

Ontvangt momenteel in antwerpen.


Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan