Recensie Liza,Liza's dream, Sterrebeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
221
03/10/21
211
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lizas-dreams-2.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Liza langsgeweest. Was leuke date, mooie dame, leeftijd klopt niet denk ik, maar wel lekker lijfje, siliconen borsten maar niet te hard. Pijpt goed, en laat zich lekker hard neuken. Wel in het Engels of Frans te doen. Beffen en vingeren laat ze ook toe, heb haar lang gelikt en ze beweerde klaargekomen te zijn, ook haar kontje laat ze gewillig likken, leuke ervaring op een goeie locatie, ik durf nog wel eens te gaan daar denk ik.
 
Kan de post van Pb600 enkel maar bevestigen. Zeer rustige straat, eenvoudig om afspraak te nemen. Clean sanitair en woning en Liza heeft er plezier in om jou plezier te gunnen. Spreek met haar altijd frans en dit lukt perfect. Beginnen met massage en dan begint ze te pijpen (nature). Ik mag haar altijd beffen en daar heeft ze plezier in en dan gaan we verder met één of twee standjes. Verder hou ik het niet vol. En dan nog wat massage tot de tijd uit is. Werkt samen met 2 andere collega's. Een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan