Recensie Nina, Liza's Dream, Sterrebeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

borstenman

Wandelaar
61
02/01/22
26
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lizas-dreams-2.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze parel van een vrouw geweest Nina.
Zeer vriendelijke dame .
Bij het binnen komen vond ik het een verlegen meisje.
Na het wassen begonnen met het echte werk en dan is de vrouw echt uitgebarsten.
Tongzoenen nog nooit meegemaakt ,het beste wat ik ooit heb meegemaakt.
Pijpen als de beste, neuken is er zelfs niet van gekomen zo goed was die vrouw.
Beffen vond ze heel lekker en dan een 69 gedaan en kon me niet meer houden . Lekker.
Nog wat liggen knuffelen en mij gewassen en de tijd zat erop.
Ga zeker terug.
 
Vandaag bij deze parel van een vrouw geweest Nina.
Zeer vriendelijke dame .
Bij het binnen komen vond ik het een verlegen meisje.
Na het wassen begonnen met het echte werk en dan is de vrouw echt uitgebarsten.
Tongzoenen nog nooit meegemaakt ,het beste wat ik ooit heb meegemaakt.
Pijpen als de beste, neuken is er zelfs niet van gekomen zo goed was die vrouw.
Beffen vond ze heel lekker en dan een 69 gedaan en kon me niet meer houden . Lekker.
Nog wat liggen knuffelen en mij gewassen en de tijd zat erop.
Ga zeker terug.
U geeft overal 5 sterren en u bent niet intiem geweest me haar?ik wou afspreken via bericht en zij kwam heel arrogant uit de hoek.
Spijtig er zijn weinige Afrikaanse vrouwen op de site
 
Laatst bewerkt:
Ziet er 50 jaar oud uit, masseerde enkel en aftrekken. Deed zelfs broekje niet uit. Nooit meer

Beste,

Dit is Nina. Weet u zeker dat u bij mij bent geweest? Want ten eerste lijk ik totaal geen 50 ik ben eind 27. Ik word ook begin 30 geschat. Maar ik heb nog nooit in mijn leven gehoord dat ik 50 lijk.Ten tweede ga ik bij iedere klant volledig naakt zonder broek.Ik betwijfel zeer ernstig of u bij mij ooit bent geweest. Ik ben nieuw in dit huis en tot nu toe heb ik bij iedere klant altijd meer dan enkel massage en aftrekken gedaan. Dus is waanzin wat u over mij heeft geschreven. Dit moet een heel groot vergissing zijn...

mvg,

Nina
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel tijd had je gevraagd?ik heb ze aan de lijn gehad en echt niet vriendelijk.Het probleem is dat je eerst moet betalen

Beste,

Ik heb u inderdaad aan de lijn gehad en ik ben vriendelijk naar u toe geweest. Ik kan niet met iedere klant een heel langdradig verhaal aanhoren of te lange en vele vragen beantworden aan de telefoon. Ik moet als dame ook verder mijn mijn werk kunnen doen. Ik hoop dat u dit begrijpt. Natuurlijk moet je eerst de dame betalen voordat je de kamer in gaat. Dat lijkt me vanzelfsprekend neem ik aan.Gratis handelingen verrichten in de kamer doe ik niet.

mvg,

Nina
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was dinsdag bij Nina. Ze is een lieve vrouw met een stevig lichaam, maar niet dik. Ze begon met lang en hevig tongzoenen, daarna een stevige pijpbeurt. Na een tijdje vroeg ik om een condoom. Ze deed ook een condoom rond mijn ballen zodat ik nog wat stijver werd en toen kwam ze op mij rijden tot ik het condoom volspoot. Ik wou nog een goede pijpbeurt en stelde voor om mijn pik eerst te wassen. Daarna heeft ze me lang en diep gepijpt, en ook mijn ballen verdwenen nu en dan in haar mond. Ik verwachtte niet dat ik nog eens stijf genoeg zou zijn om te neuken (had maar 45 min. genomen). Ze heeft me dan afgetrokken, waarna ze me terug begon te pijpen zonder condoom. Kortom: als je van tonzoenen en pijpen houdt is ze een uitstekende keuze!
 
Beste,

Ik heb u inderdaad aan de lijn gehad en ik ben vriendelijk naar u toe geweest. Ik kan niet met iedere klant een heel langdradig verhaal aanhoren of te lange en vele vragen beantworden aan de telefoon. Ik moet als dame ook verder mijn mijn werk kunnen doen. Ik hoop dat u dit begrijpt. Natuurlijk moet je eerst de dame betalen voordat je de kamer in gaat. Dat lijkt me vanzelfsprekend neem ik aan.Gratis handelingen verrichten in de kamer doe ik niet.

mvg,

Nina
Beste Nina ,zou je dit willen verwijderen,wij hadden een afspraak op donderdag om 14 u en u heeft om 13u37 een bericht gestuurd dat u de afspraak annuleert.Wat ik niet begrijp is dat je zegt u bent er niet en ik ben een leugenaar.ik was wel al onderweg.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil,
U regeert niet meer als een dame in dit beroep !!

Ik zal dit verwijderen als jij u bericht verwijderd!!!!
 
Ik was dinsdag bij Nina. Ze is een lieve vrouw met een stevig lichaam, maar niet dik. Ze begon met lang en hevig tongzoenen, daarna een stevige pijpbeurt. Na een tijdje vroeg ik om een condoom. Ze deed ook een condoom rond mijn ballen zodat ik nog wat stijver werd en toen kwam ze op mij rijden tot ik het condoom volspoot. Ik wou nog een goede pijpbeurt en stelde voor om mijn pik eerst te wassen. Daarna heeft ze me lang en diep gepijpt, en ook mijn ballen verdwenen nu en dan in haar mond. Ik verwachtte niet dat ik nog eens stijf genoeg zou zijn om te neuken (had maar 45 min. genomen). Ze heeft me dan afgetrokken, waarna ze me terug begon te pijpen zonder condoom. Kortom: als je van tonzoenen en pijpen houdt is ze een uitstekende keuze!
Kan je dat standaard vragen dat ze je na het neuken nog eens pijpt? Ben al enkele keren langs geweest daar maar heb dit nooit gevraagd om eerlijk te zijn. Als ik weet dat ze het doen ga ik zeker langs. Vind het een zeer goed huis en heb er altijd genoten. Maar als ze 2 keer doen in 45 min wil ik snel nog eens langs gaan 😉
 
Vandaag bij deze parel van een vrouw geweest Nina.
Zeer vriendelijke dame .
Bij het binnen komen vond ik het een verlegen meisje.
Na het wassen begonnen met het echte werk en dan is de vrouw echt uitgebarsten.
Tongzoenen nog nooit meegemaakt ,het beste wat ik ooit heb meegemaakt.
Pijpen als de beste, neuken is er zelfs niet van gekomen zo goed was die vrouw.
Beffen vond ze heel lekker en dan een 69 gedaan en kon me niet meer houden . Lekker.
Nog wat liggen knuffelen en mij gewassen en de tijd zat erop.
Ga zeker terug.
Kan je hier samen met de vrouw douchen of bad nemen?
Vandaag bij deze parel van een vrouw geweest Nina.
Zeer vriendelijke dame .
Bij het binnen komen vond ik het een verlegen meisje.
Na het wassen begonnen met het echte werk en dan is de vrouw echt uitgebarsten.
Tongzoenen nog nooit meegemaakt ,het beste wat ik ooit heb meegemaakt.
Pijpen als de beste, neuken is er zelfs niet van gekomen zo goed was die vrouw.
Beffen vond ze heel lekker en dan een 69 gedaan en kon me niet meer houden . Lekker.
Nog wat liggen knuffelen en mij gewassen en de tijd zat erop.
Ga zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan