Recensie Loes, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
08/09/22
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In de zomervakantie mezelf even lekker laten verwennen door Loes bij yu&mi.

Afspraak gemaakt kamer met jacuzzi. Ik word opgehaald door een leuk uitziende kleine blonde dame met een leuke lach, Nederlands en 35 jaar als ik me niet vergis. Even gedoucht en lekker de jacuzzi in, ze kwam meteen lekker op me zitten in bad en het teasen is begonnen! Ik mocht haar overal gewoon aanraken ook tussen haar benen. Als je haar echt wil vinger vroeg ze een klein extraatje voor €25 gewoon voelen koste niks extra's. Na even lekker gebadderd te hebben begon ze met de massage, ik mocht eerst op mijn buik gaan liggen en heeft ze mij heerlijk gemasseerd en geplaagd met haar heerlijke handen en lichaam. Ik mocht al vrij snel omdraaien en zag ik haar mooie ondeugende ogen en glimlach weer! Ik was zo geil geworden van de massage dat ik zin in meer kreeg en dat was gelukkig mogelijk. Ze vroeg er niet om, ik heb t op tijd aangeven en ze neemt er dan ook de tijd voor. Ze heeft me goed gepijpt, ze kwam lekker over me heen zitten en kon ik haar likken. Daarna lekker geneukt met condoom. Ik had gekozen voor het hele pakket €100, alleen pijpen of neuken was €50 geloof ik en pijpen en neuken €75. Ze heeft me heerlijk gepijpt en daarna lekker van bil gegaan met verschillende standjes! Ze geniet er duidelijk ook van, speelt met haar zelf en ze kwam ook echt klaar!! Het was echt even genieten met haar, mijn vakantie had niet meter kunnen beginnen. Ze zei dat ze meestal alleen op vrijdagavond werkt en er nog een andere baan naast heeft, dit is hobby en dat was duidelijk te merken. Ik ga haar zeker vaker bezoeken!
 
nou wil ik niet overkomen als een vrek, maar is 240 euro voor een uur niet heel erg duur?
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige veel geld is, voor mij was de €100 extra meer dan waard. Je kunt ook voor minder kiezen zonder likken bijvoorbeeld. Ik ben ook we een naar raamprostitutie geweest en daar betaal je €200 voor 1 uur met minder luxe
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan