Recensie Lola, Club Edelweiss, Basel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar-nmgn

Wandelaar
38
15/01/22
29
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een conferentie recentelijk langsgegaan bij Edelweiss na wat online speuren.
Het huis is 24/7 open schijnbaar en bij ontvangst werd ik naar een lege (naar rook ruikende) kamer begeleid. Bij voorstelrondje kwam de een na de andere veelal Spaanstalige dame langs en opeens stonden ze met 10 dames voor me in 1 kamer. Ik koos voor Lola, een ~30-32 jarige slanke Zuid Amerikaanse dame met een knap gezicht. Helaas een wat slapper buikje. Ze was die dag vóór het eerst (ik meen dat het eind maart was). 150 chf aftikken voor een uur en eigenlijk door taalbarrière niet toegekomen aan opties bespreken.
Ze begon namelijk direct met PZC vol overtuiging. Redelijk diep ook.
Na tijdje ging het rubbertje erom en ging erop rijden terwijl ze zachtjes zoende. In doggy verder gegaan waarbij ik d'r klitje kennelijk goed verwende met m'n vingers. De lichamelijke reactie van d'r was duidelijk. Na wat positiewisselingen schoot ik het robbertje vol. Ze gaf aan dat ze niet meerdere "orgasmos" had verwacht bij d'r eerste klant in Basel.
Pas bij afscheid toen we nog wat flikflooiden werd duidelijk dat beffen en vingeren best had gemogen inclusief. CIM en anaal niet naar gevraagd. Tongzoenen eigenlijk ook niet, maar vermoed bij klik wel mogelijk.

Helaas was ik te druk om een 2de bezoek te doen, maar dit smaakte wel naar meer.
Lola heeft overigens eerder in Londen, Barcelona en Italië ergens gewerkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan