WHEM Lola TS Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
120
05/01/22
144
12
Hey collega's,
Lola viel mij al snel op door haar geweldige foto's! Wellicht zijn ze iets té geweldig dus ik vroeg mij af of er hier iemand is die ervaring met haar heeft ?

Ze ziet er geweldig uit en een snelle reverse Google seach van de afbeeldingen en naamsearch hier kwamen op niets uit.

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er niemand (op zn minst) contact met haar heeft opgezocht.

 
Ik probeer al heel lang met haar in contact te komen maar zowel de telefoon als de app worden niet beantwoord
De advertentie is ook al van 11 nov vorig jaar en sindsdien niet meer verandert (wat je bij veel andere dames wel ziet)
Kortom knappe jongen die haar kan bereiken en als het wel lukt let me know dan wil ik ook wel eens op de thee bij deze dame
 
dank je voor de waarschuwing
maar hoe ben jij in contact gekomen want ik krijg 0 reactie
daarnaast: hoe zie jij dan de reactie van Patrick ?
Patrick zei in een DM dat hij deze reactie sarcastisch bedoelde.

Ben echt blij dat er fora bestaan zoals deze, om tijd en geld te besparen door dit soort kansloze advertenties van oa Lola, mocht het kloppen wat de wandelaar hierboven zegt.
Heb met meerdere dames en shemales niet afgesproken omdat men hier al een aantal recensies had geplaatst. Thank god dit forum =)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan