Recensie Lolli, Zaventem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark07

Wandelaar
31
23/01/23
15
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lolli-10/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag Lolli bezocht. Ze lijkt enorme borsten te hebben op haar profiel (en dat stak me wat tegen), maar op de video zagen ze er iets anders uit, iets kleiner en ik vond het wel leuk dat ze natuurlijk waren. Dus kans gewaagd.

Gebeld, maar ze legde direct af en stuurde me een SMS. Als introvert vind ik dat nog wel aangenaam eigenlijk. Ik hou niet van bellen. :)

Afspraak gemaakt, ze ontvangt in een hotel.

Bij opendoen bleek al direct dat ze totaal niet lijkt op haar foto's. Ik denk wel dat het dezelfde vrouw is, maar toch wel zwaar gephotoshopped. Het positieve was wel dat haar borsten mooier zijn in het echt dan dat de foto's doen lijken, nog steeds groot, maar gewoon niet zo "bombastisch". En ze was ook zeker niet lelijk ofzo, gewoon ... niet zoals geadverteerd.

Maar ze zei al direct dat ik haar tepels niet mocht aanraken. Jah ... da's wel wat onhandig, want ik wou juist zo graag met haar borsten spelen.

We zijn er direct ingevlogen, geen teasen of niets om me wat in the mood te krijgen, condoom er al op terwijl hij nog slap is. Heeft me minder dan een minuut gepijpt en nog voor ik zelfs helemaal stijf was, stelde ze al voor dat ik haar zou beffen.

Ok, ik bef op zich wel graag, dus ik ging er voor. Ze is wel heel proper, dus positieve punten daar. Vingeren mocht niet.

Na het beffen heb ik haar missionaris genomen. Was wel leuk, maar na 3-4 minuten vroeg ze al of ik al gekomen was. Ik zei van niet en vroeg of zij op me wou komen zitten. Leek me wel een geil zicht, met die grote borsten. Maar dat zou ze niet, ze wou liever doggy, want dat vindt ze lekkerder. (ik ook ... dat is het probleem. haha) Ik wou nog niet klaarkomen. Maar ik had al zo het gevoel dat ze er zo snel mogelijk vanaf wou zijn. En mijn mood begon ook meer en meer voorbij te gaan, dus ik wist dat het "nu of nooit" was)

Dus haar doggy genomen. Langs achter heeft ze wel een lekker lijf en een lekkere kont. We konden elkaar ook zien in een spiegel in de badkamer (ik denk dat ze ons bewust daar heeft gepositioneerd). Ze kreunt ook wel mee, wat ik ook wel positief vond. Ze deed toch overkomen dat ze het zelf ook leuk vond.

Klaargekomen en nog tijdens mijn orgasme beweegt ze al naar voor, gaat van het bed af en begint zich weer aan te kleden. Dit was allemaal op 15 minuten ... Dus ik vond op zijn minst toch wel dat ze een minuutje bij me had kunnen komen zitten, me een vochtig doekje kon aanbieden (ze was me gewoon naar het toilet).

Ze was wel vriendelijk enzo, ze vroeg ook of ik het lekker vond en ze hoopte dat ze me nog eens zou terugzien. Maar ja ... dan zal de nood dus wel zeer hoog moeten zijn. :)
 
Doggy is bijna altijd toevallig favorietje van de dames: bijna geen fysiek contact nodig met de klant en meeste mannen geilen wel op de machtspositie.

Geef mij maar de dame bovenop, zodat ik overal goed aankan (ik kom trouwens NOOIT klaar in dit standje, dus ze kan zo wel 15 minuten vergeefs doorgaan) en vervolgens gewillig onder mij met de beentjes wijd open en lekker tongkussend ondertussen.

Maar dan is het enthousiasme vaak al heel wat minder als ze dat scenario vooraf vernemen :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan