Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. Dat had ik ook al gemeld aan Joke.. Gewoon 2 dagen een kamer nemen. Heb je ook meteen een slaapplek..incl. bad.

Daar ga ik ook zeker naar kijken mocht ik weer eens die kant opkomen!

Voor afgelopen di en do was het iets wat niet helemaal handig was, omdat ik mij teveel focuste op locaties waar je dus geen ruk aan had en al een berg kosten had ( het huisje ).
Maar een volgende keer ben ik beter voorbereid, aangezien de Brabantse regio mij niet bekend was en we nu de regio een beetje bekeken hebben.
In Weert zit iig al iets interessants..
 
Toekan Eindhoven heeft een discrete achteringang,ben je meteen bij de lift,zonder receptie of vragen,dit had ik Joke ook al gemeld.
Ik ken het hotel, maar over het algemeen doet v/d Valk niet moeilijk. Receptie/beveiliging is heel gemoedelijk, ze weten heus wel dat er DVP dames in hun hotels zitten hoor. Ik heb jaren gelden is zo telg gesproken en die moest er toen al hartelijk om lachen. En met de overheidsbemoeienis en marktregulering is dit alleen maar erger geworden.
 
De tijd van GB was leuker joh, ;)

Dat was het ooit ja, maar mijn laatste was voordat corona uitbrak en mis het nog steeds niet.
Teveel genegeerd en afgewezen worden heeft mijn gb zin als een kaarsje uitgeblazen. En er moet heel veel gebeuren om die zin terug te krijgen.
Vind het wel prima zoals het nu is 🤩
Als gb bezoekers mijn orale kunsten nog willen, komen ze maar langs voor een prive sessie 😉 en anders hebben ze gewoon pech 😄
 
Recensie @Getrouwd ( we noemen hem ff Jan ):

Na een hoop over en weer berichten sturend was het afgelopen dinsdagavond eindelijk zover. Afgaand van de profielfoto op WhatsApp wist ik al dat het een vriendelijke man zou zijn.

Na een hoop gedoe vooraf 🙄 heeft Cor Jan opgepikt ergens buiten het park, anders was hij al vermoeid v 2.5 km lopen naar ons huisje 😁

Na binnenkomst, tijdelijk afscheid genomen van Cor en ons hondje en zijn zij een hele ruime tijd gaan wandelen. Mazzel dat het niet regende!!

Even een beetje gepraat met Jan en de betaling gedaan ( nogmaals bedankt voor die toffe t shirt en de lieve boodschap op de kaart! 🥰 )

Jan kwam rechtstreeks v zijn werk, dus wilde graag even douchen. Ondertussen dat hij stond te douchen, heb ik even zijn ondergoed/sokken en t-shirt op de verwarming gelegd en de rest vd kleding netjes over en op een barkruk gelegd. Dat werd gewaardeerd.

Jan was klaar met douchen en kwam de kamer in, uiteraard viel mijn oog direct op kleine Jan, want die had er al duidelijk zin in 😋

Na Jan vriendelijk verzocht te hebben om op bed te gaan liggen, deed ik mijn kleding uit en kroop bovenop hem. Na even een tijdje lekker (tong) zoenen afgezakt richting kleine Jan en hebben we even goed kennisgemaakt 🤩. Tussendoor een aantal keren weer naar boven afgedwaald voor een lekkere zoen.
Jan is een echte vrijdoos, scheelt een stuk dat ik dat ook ben.. dus 2 vrijdozen op 1 bed 😊

Toen het afscheid ( helaas ) dichterbij begon te komen, hebben we het samen afgemaakt. Jan met z'n hand en ik met mijn mond.. dat was kei leuk! 😏
Even de boel schoonvegen, nog een praatje maken, douchen, aankleden en glas leeg drinken, stond Cor weer voor de deur om Jan op te halen. Bood nog een bakkie koffie aan, maar dat hoefde niet.

Cor heeft Jan veilig naar zijn auto gebracht en kon ik alles even laten bezinken en de spullen weer opruimen.

Ondanks dat mijn bezoek aan Brabant totaal niet verliep zoals ik had gehoopt, was deze ene Brabantse date hartstikke tof.

Bedankt lieve Jan en wie weet zie ik je snel eens verschijnen in mijn regio 😉

💋💋💋

Joke
 
Dankjewel @JokePrive voor de top date en deze prachtige recensie en complimenten. Wordt er verlegen van 🙈. Mijn recensie van onze afspraak volgt nog (zoals beloofd).
Jammer dat het je zo moeilijk werd gemaakt om meer afspraken te maken maar ik was erg vereerd met de VIP behandeling 😉
Groeten aan Cor en hopelijk lukt het me een keer jouw in je vertrouwde omgeving te bezoeken. 😘😘 Jan
 
Wat begint als een geintje.......
Pas wel op dat je niet je eigen glazen ingooit, er zullen haantjes zijn die niet op een beoordeling zitten te wachten. Zelf kom ik toch niet verder dan 1 ster dus slechter kan het niet worden :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Daarom vooraf vragen.

De beste ga je in een recensie topic waarschijnlijk niet noemen want die wil je voor jezelf 🤭 ik wel in elk geval🤭
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan