Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vught/den Bosch ook zo'n vogelkooi, ontvangen ook vaak dames maar wordt ook regelmatig schoongeveegd.
Politie weet dat er bij bijna al die tropische vogels dames ontvangen en op de ene plaats hebben popos af en toe weinig te doen of geld tekort, is het aanbod ineens minder maar tijdje erna zie je vaak dezelfde dames weer teriugkomen na een verplicht eerder huisbezoekje.
Tilburg gilze heeft een buitencomplex. Sommige kamers hebben een eigen ingang en eigen parkeer plaatsen (en soms een terras). Op die manier is het toch een stukje veiliger en discreter
 
Hou er wel rekening mee dat het hele gebouw en terrein volhangt met camera's en er met name in de avonden actief gekeken wordt naar de beelden en de security rondes maakt op een step of in een golfcar. 1 of 2 bezoekers ontvangen geen probleem maar voor lopende band of gangbangs is dit hotel niet meer geschikt.
 
Maak je niet druk, mijn alternatief is geen hotel. Dat zie ik ook totaal niet zitten als je niet 2 aaneengesloten dagen daar naar toe gaat.
En 2 verschillende hotels boeken terwijl ik er niets zal drinken en eten is een beetje vreemd + zo trek je ook de aandacht 😉
 
Ik heb een appartement in Tilburg in de verkoop staan. Echter compleet leeg. Als je zelf een boxspring meeneemt mag jij er 2 dagen gratis in! En nee, niks natura etc. Gewoon als goodwill! Stuur maar privé bericht als je interesse hebt.
 
Ik heb een appartement in Tilburg in de verkoop staan. Echter compleet leeg. Als je zelf een boxspring meeneemt mag jij er 2 dagen gratis in! En nee, niks natura etc. Gewoon als goodwill! Stuur maar privé bericht als je interesse hebt.

Lief dat je het aanbied! Maar in onze auto past geen boxspring. En een huis met enkel een bed of matras is niet echt sexy 😉

Heren verwachten een koud drankje of een bak koffie en ergens op zitten dan op een bed ( de hele dag ) is iets beter voor mijn rug. Het is heel lief, maar een huis met niets is niet zo praktisch 🙂
 
Hoeft niet hoor Cum, degene die langskomen hebben inmiddels al het adres. En degene die nog aan t twijfelen zijn, de personen die nu komen daar blijft het bij. Dus helaas voor nu en de toekomst, want het is ook nog eens eenmalig.
Al dat gedoe voor een locatie, gaan we niet nogmaals doen.
Joke, waar is je zin voor avontuur gebleven?
 
Hoeft niet hoor Cum, degene die langskomen hebben inmiddels al het adres. En degene die nog aan t twijfelen zijn, de personen die nu komen daar blijft het bij. Dus helaas voor nu en de toekomst, want het is ook nog eens eenmalig.
Al dat gedoe voor een locatie, gaan we niet nogmaals doen.
Oke joke....ik zet de actie... Help joke het weekend door stop.
 
Lief dat je het aanbied! Maar in onze auto past geen boxspring. En een huis met enkel een bed of matras is niet echt sexy 😉

Heren verwachten een koud drankje of een bak koffie en ergens op zitten dan op een bed ( de hele dag ) is iets beter voor mijn rug. Het is heel lief, maar een huis met niets is niet zo praktisch 🙂
Nee snap ik maar dacht ik bied het aan dan mag jij beslissen wat je wil. Maar idd niet geheel praktisch
 
Zo.. we gaan eens maffen.

Alles staat klaar om mee te nemen, hele volksverhuizing! Logisch als je je al sekswerk spullen mee moet nemen 😄

Ben heel benieuwd wie er schuilt achter de nicknamen v dit forum. Ken er al een klein aantal en daar komen er weer een paar bij.
Vond het tof om @Tepellover te leren kennen gisteren, moest wel een aardig eindje tuffen om langs te komen. Maar met een koud flesje water uit mijn koelkast is de terugweg vast goedgekomen 😉

Voor wie gaat (langs)komen: Tot dinsdag! X
 
Zo, we zijn weer thuis 🙂
Na een klein weekje in een huisjespark en er achterkomen dat het onmogelijk was om daar gasten te ontvangen, op 1 na, was het toch niet zo geslaagd qua dates. Heb alle anderen moeten cancelen, omdat je niet ongezien het park op komt.

Door de tegenwerkende vergunde locaties is het nog niet zeker of we weer eens die kant opkomen. Heb de buik wel vol v dat Lovehotel en de ramenbuurt in Eindhoven, die gaan we iig nooit meer aanschrijven! 👎
H e l e m a a l klaar met hun 😖 Mij niet bellen.

Heb het iig geprobeerd en daardoor een mini vakantie gehad. Hoop kosten gemaakt voor 1 date 😔, maar was wel een hele leuke date 🥰
En heb een mooi Brabants t shirt in the pocket!

Fijn weekend allemaal 💋💋💋
 
Jawel hoor. Maar dat kan je maar 1x doen. Want je moet melden bij de gate voor wie je komt, welk huisjenummer en je betaald enkel per pin voor 6 euro parkeren. Dus je bent niet anoniem, thuis vragen ze waarom je daar was.. dus was het geen optie 🤷‍♀️

@instalmen
 
Ja, was heel leuk en lekker rustig. We hadden uitzicht op een klein meertje incl ganzen en eenden die om 7.30u laten horen dat ze wakker zijn, lang leve de oordopjes 👏
Er liep een eekhoorn door de tuin, heb dennenappels en kikkers uit de bek v ons hondje moeten verwijderen, kilometers gelopen.. dus dat was zeker geslaagd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan