Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Raamdames doen dat openlijk, privedames doen dat via hun advertentie

@Jimmy80
Maar Joke toch..

Je snapt toch wel dat wij ten alle tijde lust-objecten zijn die zij bezitten? Wie betaald die bepaald en mogen wij geen grenzen hebben want dat is gestoord. Zodra je begint met hoereren als dame ben je geen mens meer. Maar hoereren als wandelaar is natuurlijk DE SHIT.

Hoe durven we te denken dat we mensen zijn, laat staan met een eigen wil 😒
 
Maar Joke toch..

Je snapt toch wel dat wij ten alle tijde lust-objecten zijn die zij bezitten? Wie betaald die bepaald en mogen wij geen grenzen hebben want dat is gestoord. Zodra je begint met hoereren als dame ben je geen mens meer. Maar hoereren als wandelaar is natuurlijk DE SHIT.

Hoe durven we te denken dat we mensen zijn, laat staan met een eigen wil 😒
Er is helemaal niemand die zo denkt, dat maak jij er weer van, je doet me denken aan Bernardes, die doet ook altijd zo cynisch
 
Veerle.

Je heeft daar een geheel verkeerd beeld over. Ik heb geen zin om dat piekfijn uit te leggen, want komen er hele discussies over.

jimmy zegt het ook al.
 
Stel dat je toch ff samen niets te doen hebt. Gooi dan gordijn open. Lekker bakkie koffie erbij en lekker samen mensen kijken. Als er ééntje vraagt hoe duur antwoorden jullie vanaf 1000,- En als je ziet dat er een stelletje voorbij loopt zwaai je naar de man en roep je hey ben je er weer!😄
 
Wat een gezeik hier over alles en nog wat. Wees blij een dame is bereidt zich te verplaatsen naar de regio waar je woont. En je maakt een afspraak met ze of niet als het je types zijn. Mijn doelgroep zijn ze niet maar who cares hoe ze het doen en waar ze het doen. Het laatste waar een prostituee op zit te wachten zijn hoerenlopers die moraalridders pogen te zijn.
Alaaaf. 🥳
 
Wat een gezeik hier over alles en nog wat. Wees blij een dame is bereidt zich te verplaatsen naar de regio waar je woont. En je maakt een afspraak met ze of niet als het je types zijn. Mijn doelgroep zijn ze niet maar who cares hoe ze het doen en waar ze het doen. Het laatste waar een prostituee op zit te wachten zijn hoerenlopers die moraalridders pogen te zijn.
Alaaaf. 🥳
Wat gaat jou dat aan Niemand verplicht je het te lezen 😂😂
 
Ik zit misschien met een probleem..

De locatie eigenaar of manager geeft 0 reacties op mijn berichten.

Ik vraag of er iemand samen met mij een raam kan huren onder hun condities, 0 reactie
Ik vraag of er een koelkast op de kamer is, 0 reactie
Ik vraag of ik echt die 2 dagen daar terecht kan, 0 reactie.

Dus moet een backup zien te fiksen, want er zit een kans in dat ik voor Jan l*l naar Eindhoven kom. Heb al kosten gemaakt, aangezien ik wel een slaapplaats moet hebben + Cor heeft ook al die dagen vakantie opgenomen.

Heeft iemand een idee waar ik een backup kan regelen?
 
Er is in Eindhoven een hotel met beneden kamers kun je gewoon naar binnen zonder langs de receptie te hoeven,ik heb daar vaak dames ontmoet,nooit geen problemen mee gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan