Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is misschien dan wel zo, maar ga niet in een etalage zitten met het risico dat ik uitgelachen wordt. Tenslotte ben ik een heel ander persoon dan al die andere dames.
Je bent niemand uitleg verschuldigd. Jij doet je ding en that's it. Als iemand behoefte heeft aan een lustobject zoekt hij lekker verder of misschien kan hij zelf een raam huren en erachter gaan zitten met de gordijnen open.
 
Je bent niemand uitleg verschuldigd
pure onzin. We willen wel weten hoe ze te werk gaan. Inmiddels weten we al dat Joke ( en Veerle ? ) te reserveren zijn. En weten we dus ook dat de gordijntjes dicht blijven. Dus voor de gluurders…..

Joke weet zelf beter als jij, wat ze zelf kwijt wil, en hier haar verhaaltje doet, is toch weer wat commercie.
 
Zolang er bestuurders en medelanders zijn die DVP niet accepteren blijft het voor DVP's moeilijk en dus duur om een ontvangstplek te vinden waar ze ons wandelaars kunnen plezieren.
Ik vind het een prachtig idee en ben heel benieuwd te horen hoe het Joke en Veerlex zal vergaan achter de ramen ook al blijven de gordijnen dicht.

Tall
 
Ik ben ook te reserveren maar ik plan niet zover van te voren 🙈

Ook ik, net als Joke, ben anders dan de dames die er normaal zitten. Ik ben vol Nederlands en ook vol van postuur. Ik zit ook echt niet te wachten op blikken van de dames op dat plein of jongetjes die zichzelf niet kunnen gedragen.

Wat ik mezelf afvraag is waarom er een punt van gemaakt moet worden hoe Joke en ik het raam willen sluiten. We hebben beide genoeg fotos dus gluren kan je lekker online doen.

And again darling, ik ben niet te koop, ben geen object dat je kunt bezitten 🙄
 
Het beroep is natuurlijk wel gebaseerd op verleiden als lustobject, anders heb je geen inkomen, dus ik zie het probleem niet
Het ging mij om het weggezet worden als "Koopbaar object", wat betekend dat ik jouw bezit ben nadat er betaald is (ookal is dat maar tijdelijk).

And I aint that 🙃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan