Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit misschien met een probleem..

De locatie eigenaar of manager geeft 0 reacties op mijn berichten.

Ik vraag of er iemand samen met mij een raam kan huren onder hun condities, 0 reactie
Ik vraag of er een koelkast op de kamer is, 0 reactie
Ik vraag of ik echt die 2 dagen daar terecht kan, 0 reactie.

Dus moet een backup zien te fiksen, want er zit een kans in dat ik voor Jan l*l naar Eindhoven kom. Heb al kosten gemaakt, aangezien ik wel een slaapplaats moet hebben + Cor heeft ook al die dagen vakantie opgenomen.

Heeft iemand een idee waar ik een backup kan regelen?
Zoals ik prive al had gezegd, ik mocht niet eens reserveren want de raamdames wisselen steeds van planning. Moest een week ervoor nog maar eens appen om te vragen of er plek was voor een nieuwe dame.

En samen een raamhuren? Daar wilde hij geen rekening mee houden.

Ik kan ook kijken of ik in het Lovehotel wat kan regelen voor je van binnenuit? Zit je alleen wel aan tijd gebonden 😅
 
Vindt het toch wel lomp van het management dat die 0 reactie geeft. Laat dan toch iets weten, in dit geval aan Joke.
Ja, dat is ook lomp.
Maar ik denk dat het management het concept van het Baekelandtplein wil handhaven (een dame uitzoeken die achter het raam staat) en het vast verdacht vindt dat twee dames bepaalde eisen stellen cq vragen hebben.
 
Zoals ik prive al had gezegd, ik mocht niet eens reserveren want de raamdames wisselen steeds van planning. Moest een week ervoor nog maar eens appen om te vragen of er plek was voor een nieuwe dame.

En samen een raamhuren? Daar wilde hij geen rekening mee houden.

Ik kan ook kijken of ik in het Lovehotel wat kan regelen voor je van binnenuit? Zit je alleen wel aan tijd gebonden 😅

Op 14 maart wil ik gewoon v begin tot eind en de 16e hou ik nog ff open tot hoelaat. Het liefste een kamer met douche en huur voor de hele dag. Krijg je wel een factuur? Daar houdt mijn boekhouder van..

Wat ik alleen niet begrijp is de website v de ramen.. er staat toch echt dat ze dames zoeken voor huren en dan doet hij moeilijk over 2 dagen 🥴

Let me know of het lukt 😉
 
Wat ik alleen niet begrijp is de website v de ramen.. er staat toch echt dat ze dames zoeken voor huren en dan doet hij moeilijk over 2 dagen
Ik vermoed dat de uitbater het concept van 'wandelen' wilt handhaven en het niet de bedoeling is om de kamers te verhuren voor dames die op afspraak een soort van privé-ontvangst doen.
Hoe dan ook; de uitbater reageert niet eens; dus erg betrouwbaar lijken ze sowieso niet te zijn.
 
(...)
Wat ik alleen niet begrijp is de website v de ramen.. er staat toch echt dat ze dames zoeken voor huren en dan doet hij moeilijk over 2 dagen 🥴
(...)
Ik ben er de laatste weken een paar keer geweest. En het viel me op dat alle ramen bezet waren. Miasschien eens op een enkele na.
Het is natuurlijk een vluchtige business. Sommige dames zie ik er al jaren zitten en anderen slechts korte tijd of slechts 1 keer.
De dames kunnen verschillende overeenkomsten afspreken. Huren per dag, per week of misschien nog wel langer. Ik kan me dus voorstellen dat zo'n verhuurder denkt dat hij zoveel mogelijk lijntjes open houdt met nieuwe dames, want hij weet ook niet wanneer weer iemand niet opzegt. En hij verhuurt natuurlijk liever voor een hele week dan voor een dag. En hij weet ook niet welke raamdame op zal zeggen.
Met als gevolg dat er altijd wat vage afspraken komen totdat het opeens concreet wordt. In januari vond hij de afspraak prima om 2 losse dagen te verhuren, maar als hij vol begint te raken dan wil hij graag voor de hele week verhuren. Dus als een dame begin maart komt en zegt ik wil dan de hele week, gaat die voor.
Helaas.

Dat is de verhuurkant en de dames kant.

Gisteren was ik bij een privé-gangbang. De organisator had 23 mannen die geïnteresseerd waren, 13 zegden toe om te komen en er kwamen uiteindelijk 8 mannen. De overigen hadden zich ook niet meer afgemeld. Van die 8 waren er na een half uur nog maar 4 over.
Dat is voor de dame niet leuk, maar voor de mannen die echt een gangbang willen ook niet. Het was wel gezellig daarna, alleen moest ik mijn mindset van gangbang even bijstellen.

Dus zo weinig zegt tegenwoordig nog het woord van mensen. En of dat wandelaars, sexwerksters of faciliteerders zijn, of gewoon boeren, burgers en buitenlui. (Ik laat de politici even buiten beschouwing, want daar wisten we het al van .... 😂). Je hebt tegenwoordig pas wat aan een toezegging als hij vervuld wordt.
Helaas.


Vandaar Joke dat je van mij nog geen aanvraag hebt. Ik weet pas kort van tevoren of ik kan en wil dus nu nog geen afspraak maken met je. Om gen valse verwachtingen te krijgen bij je.
 
Ik snap dat de gang van zaken verschrikkelijk kan frustreren (zeker als er een soort toezegging is gedaan), maar het is toch logisch dat ze willen verhuren aan RAAMdames? Twee vrouwen die een vergunde locatie zoeken en dus maar een raampand huren om er vervolgens een soort privéhuis van te maken. Dit past toch niet in het concept van een raambuurt? Het is een klein pleintje en gesloten panden zijn niet goed voor het aanzicht. Ik begrijp heel goed dat ze willen vasthouden aan het concept, maar het zou netjes zijn als ze dit normaal communiceren. Jullie zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik als bezoeker van het plein snap de keuze om (het kleine aantal) ramen niet buitenspel te zetten.
 
Ik snap dat de gang van zaken verschrikkelijk kan frustreren (zeker als er een soort toezegging is gedaan), maar het is toch logisch dat ze willen verhuren aan RAAMdames? Twee vrouwen die een vergunde locatie zoeken en dus maar een raampand huren om er vervolgens een soort privéhuis van te maken. Dit past toch niet in het concept van een raambuurt? Het is een klein pleintje en gesloten panden zijn niet goed voor het aanzicht. Ik begrijp heel goed dat ze willen vasthouden aan het concept, maar het zou netjes zijn als ze dit normaal communiceren. Jullie zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik als bezoeker van het plein snap de keuze om (het kleine aantal) ramen niet buitenspel te zetten.
Toen ik er laatst was waren er ook 3 luiken dicht. En dat is wel eens vaker zo (hoor ik ook van andere heren).

En verder hebben wij iks gezegd over luiken dicht, op afspraak werken. We hebben het alleen gehad over het uitvinden of achter een raam wat voor ons is. Niks raars lijkt me.
 
Als de uitbater er mee accoord gaat dat ik slechts 2 dagen bij hem wil huren, wat gewoon 300 euro is.. wat maakt t dan uit HOE hij die krijgt. Dat luik (of gordijnen) zal überhaupt niet open gaan, aangezien er al afspraken staan. Ik doe geen vluggertjes en geen 20 minuten.. dus bij elke afspraak is dat luik al zeker een uur dicht.
Dus waar hebben we het over? Door de afspraken zit dat luik toch al dicht 😁
 
Als de uitbater er mee accoord gaat dat ik slechts 2 dagen bij hem wil huren, wat gewoon 300 euro is.. wat maakt t dan uit HOE hij die krijgt. Dat luik (of gordijnen) zal überhaupt niet open gaan, aangezien er al afspraken staan. Ik doe geen vluggertjes en geen 20 minuten.. dus bij elke afspraak is dat luik al zeker een uur dicht.
Dus waar hebben we het over? Door de afspraken zit dat luik toch al dicht 😁
Als ik uitbater was, zou ik wel degelijk mijn concept willen handhaven en niet uitsluitend naar het geld kijken.
Als voortdurend alle luiken dicht zijn, is het hele concept naar de gallemiezen en zullen er waarschijnlijk minder bezoekers komen,
Jullie willen duidelijk je niet aan het concept van raamprostitutie houden, maar privé ontvangst gaan doen. Ik zou dat ook niet toestaan.

Laat onverlet dat er wel een toezegging is gedaan en er niet goed gecommuniceerd wordt vanuit de uitbater.
 
Toen ik er laatst was waren er ook 3 luiken dicht. En dat is wel eens vaker zo (hoor ik ook van andere heren).

En verder hebben wij iks gezegd over luiken dicht, op afspraak werken. We hebben het alleen gehad over het uitvinden of achter een raam wat voor ons is. Niks raars lijkt me.
En het is duidelijk dat het niks voor jullie is (wat ik me goed kan voorstellen).
Dan lijkt het me logisch dat je kamers reserveert buiten dit concept.
 
Als de uitbater er mee accoord gaat dat ik slechts 2 dagen bij hem wil huren, wat gewoon 300 euro is.. wat maakt t dan uit HOE hij die krijgt. Dat luik (of gordijnen) zal überhaupt niet open gaan, aangezien er al afspraken staan. Ik doe geen vluggertjes en geen 20 minuten.. dus bij elke afspraak is dat luik al zeker een uur dicht.
Dus waar hebben we het over? Door de afspraken zit dat luik toch al dicht 😁
Indien de raamdame een klant heeft gaat het luik niet dicht. De lampen blijven branden en de stoelen zijn leeg. Dat is gebruikelijk.
Ik zou dat in jou / jullie gevallen ook doen. Luik omhoog. En als jullie in de tussentijd moeten wachten op de volgende klant zou ik dat ik de achterruimte doen. Dan ben je niet zichtbaar voor de wandelaars.

Het gebeurt natuurlijk herhaaldelijk dat de raamdames ook op afspraak werken. Alleen in de tussentijd zitten ze dan ook achter het raam om nog anderen binnen te krijgen. In jullie situatie gaan jullie dat dus niet doen.
Of misschien wel als julllie het eens uit willen proberen hoe het zit achter een raam ....., maar dat is aan jullie.

Tenminste ik maakte met één raamdame ook een afspraak voordat ik langskwam. En zij zat dan achter het raam te wachten op me (en dat vond ik supergeil) of ze was achter. En als ik dan aanklopte kwam ze naar de deur.
 
Dat is een optie Boxer!

En idd raamprostitutie is niets voor mij, dat geloer en afdingen is super irritant. Echter als een uitbater eerst toestemming geeft en vervolgens geen antwoord geeft op berichtjes en nu eigenlijk aan een soort van terugkrabbelen is.. is het voor mij eigenlijk al klaar.

Wel stom, want gratis reclame maken op mijn website en Twitter met een locatie adres zou voor een uitbater toch interessant moeten zijn. Alleen kan dat nog steeds niet, omdat het allemaal erg onduidelijk is. Hopelijk kan ik toch nog in het Lovehotel terecht of ergens anders.

Het is wel reuze vermoeiend allemaal ☹️
 
Dat is een optie Boxer!

En idd raamprostitutie is niets voor mij, dat geloer en afdingen is super irritant. Echter als een uitbater eerst toestemming geeft en vervolgens geen antwoord geeft op berichtjes en nu eigenlijk aan een soort van terugkrabbelen is.. is het voor mij eigenlijk al klaar.

Wel stom, want gratis reclame maken op mijn website en Twitter met een locatie adres zou voor een uitbater toch interessant moeten zijn. Alleen kan dat nog steeds niet, omdat het allemaal erg onduidelijk is. Hopelijk kan ik toch nog in het Lovehotel terecht of ergens anders.

Het is wel reuze vermoeiend allemaal ☹️
Ja, er is weinig irritanters dan mensen die hun afspraken niet nakomen.
Succes; ik hoop voor je dat je een mooie locatie vindt, waar je ook een goed gevoel bij hebt.
 
Zelf niet bekend in en rond Eindhoven... Maar is het hotel met de vogel geen optie? (in een aantal andere steden zeker wél!) Heeft ook een prima bereikbaarheid met de auto. Iemand ervaring met deze locatie?
 
Even een update..

Ik heb nog niets gehoord v alle 2 de locaties, maar heb WEL een reserve optie. Dat is even buiten Eindhoven, maar hoef iig niets te cancelen!
Degene die al gereserveerd hebben, heb ik net een berichtje gestuurd. Degene die nog willen reserveren kunnen dat nog steeds doen via privébericht hier, mijn email of ☎️

Heb er mega veel zin in en wordt ( vermoedelijk ) een volksverhuizing van allerlei spullen die extra mee moeten komen 😆

X
 
Zeg Joke. Dingen als Dildo's,en speeltjes laat maar daar in het nachtkastje.
Kleren hoeft echt geen garderobe voor mee, een paar lingerie setjes is genoeg. Voorbehoeds middelen, en een goed humeur allerbelangrijkst.
 
Ja, er is weinig irritanters dan mensen die hun afspraken niet nakomen.
Succes; ik hoop voor je dat je een mooie locatie vindt, waar je ook een goed gevoel bij hebt.
Love hotel Eindhoven, tsja wat moet ik zeggen, ze kunnen simpel mensen weigeren omdat ze uit een grote vijver vissen. Het vroegere Yvonne's prive' van weleer. Nu Love hotel, beter verdienmodel. Leuk geinige meid die Emily.
 
Klopt traveller, de locaties die nog bestaan hebben allen veel te veel macht gekregen.
Het is bijna vechten voor een plekkie.

Gemeenten hebben geen idee wat voor situatie ze creëeren met het sluiten v locaties en geen anderen meer toe te laten. Daardoor zorgen zij er indirect voor dat uitbaters hun wil opdringen bij de dames die bij hun werken.
Zo wordt je overal toe verplicht, anders rot je maar op.. terwijl ze helemaal niets mogen verplichten. We zijn namelijk niet hun personeel voor de wet, maar zo voelt het wel en uitbaters gedragen zich ook als een baas.

Heel verontrustend!
 
Als ik uitbater was, zou ik wel degelijk mijn concept willen handhaven en niet uitsluitend naar het geld kijken.
Als voortdurend alle luiken dicht zijn, is het hele concept naar de gallemiezen en zullen er waarschijnlijk minder bezoekers komen,
Jullie willen duidelijk je niet aan het concept van raamprostitutie houden, maar privé ontvangst gaan doen. Ik zou dat ook niet toestaan.

Laat onverlet dat er wel een toezegging is gedaan en er niet goed gecommuniceerd wordt vanuit de uitbater.

Ja, als je keuze te over hebt, wel.

Maar als je de keuze hebt tussen niet verhuren of verhuren aan iemand die de hele dag de luiken dicht doet. Dan is de keuze zo gemaakt.

Persoonlijk vind ik dat een raambuurt een raambuurt zou moeten blijven. Er zijn er al zo weinig en het is al zo mager. Maar ik snap de afweging vanuit de uitbater en de dame(s).
 
We hebben het over 2 dagen he, vd 365.
Vind de reacties over SLECHTS 2 dagen erg overdreven hoor.

Denk dat ik maar per direct overga op mijn reserve optie, al die moeite om naar een locatie te mogen is belachelijk.

Dus iedereen die daar bericht over heeft gehad, tot volgende week!

@Veerlexx doe maar geen moeite meer voor het lovehotel. Bedankt iig! 😉
 
Ja man, wil je sommige personen tegemoet komen, krijg je gezeik met een locatie vinden. Het zijn maar 2 dagen!
Dus nu heb ik iets anders en dat scheelt ook nog eens een berg extra kosten.

Kans dat ik beide locaties nog eens vraag is vrijwel 0. En door dit kan ik ook niet adverteren, dus hou ik het enkel bij de afspraken die via hier komen.

En dat is prima!
 
Voor Eindhoven niet. Tilburg-Gilze wel
Vught/den Bosch ook zo'n vogelkooi, ontvangen ook vaak dames maar wordt ook regelmatig schoongeveegd.
Politie weet dat er bij bijna al die tropische vogels dames ontvangen en op de ene plaats hebben popos af en toe weinig te doen of geld tekort, is het aanbod ineens minder maar tijdje erna zie je vaak dezelfde dames weer teriugkomen na een verplicht eerder huisbezoekje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan