Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt mij dat dit niet veel moet uitmaken. Je betaald je huur en of het raam dan open of dicht is lijkt mij dan niet relevant voor een ander. Misschien heb ik het mis maar lijkt mij niet logisch dat een verhuurder zich daar druk om maakt 😅
Nee, die zal het prima vinden. Maar de wandelaars hebben dan toch een raam minder om uit te kiezen. Ik ben geen ramenloper, dus misschien is het inderdaad verder prima.
 
Yep. Wat Veerlexx zegt. Ik huur een kamer voor privé ontvangst op afspraak! Heb 0 behoefte aan gestaar van anderen, want heb geen raamuiterlijk. En zit niet op commentaar te wachten 🤦‍♀️

Via Twitter en ook hier zijn er heren geïnteresseerd om langs te komen, dus als ik het handig indeel (als iedereen zich tenminste aan hun belofte houdt)..dan kunnen de luiken überhaupt niet omhoog al zou ik dat al willen 😁
 
Yep. Wat Veerlexx zegt. Ik huur een kamer voor privé ontvangst op afspraak! Heb 0 behoefte aan gestaar van anderen, want heb geen raamuiterlijk. En zit niet op commentaar te wachten 🤦‍♀️

Via Twitter en ook hier zijn er heren geïnteresseerd om langs te komen, dus als ik het handig indeel (als iedereen zich tenminste aan hun belofte houdt)..dan kunnen de luiken überhaupt niet omhoog al zou ik dat al willen 😁
We gaan hem lekker dichtgooien 👌🏻
 
Wat zijn de onderwerpen? Vaardigheden klant? Cm's? Borsthaar?

Geen idee nog, vaardigheden v forumleden kennen wij toch niet? Dus dat onderwerp valt al af. Ik ken amper personen v dit forum en niemand v de regio Eindhoven of België. En geen idee of @Veerlexx iemand van jullie kent. Dus roddelen zal wel over jullie bijdrages op t forum worden 🤣

Behalve.. als er leden gaan langskomen en melden wie ze zijn. Dan valt er wel wat te roddelen 😏
 
Volgens mij is zij al tijden gestopt met sekswerk. Maar contact heb ik al jaren niet meer. Iedereen waar ik ooit mee gewerkt heb, zie of spreek ik amper of helemaal niet meer

Zo werkt ons wereldje, zolang men aan je kan verdienen ben je de beste vrienden. Zodra dat wegvalt ben je niets meer. Van sommige had ik het verwacht, van anderen totaal niet. En zo leer je dat sekswerkers onder elkaar ook allemaal gewoon show is. Best jammer eigenlijk 😒
 
Geen idee nog, vaardigheden v forumleden kennen wij toch niet? Dus dat onderwerp valt al af. Ik ken amper personen v dit forum en niemand v de regio Eindhoven of België. En geen idee of @Veerlexx iemand van jullie kent. Dus roddelen zal wel over jullie bijdrages op t forum worden 🤣

Behalve.. als er leden gaan langskomen en melden wie ze zijn. Dan valt er wel wat te roddelen 😏
Dat worden indd vooral forum roddels 😂
 
Omdat ik niet netjes aan de telefoon werd behandeld en het scheelt ook nog eens een berg huur.
Het is of 50 euro voor elk uur met kortere openingstijden of 150 euro voor de hele dag met langere openingstijden.

Wat zou jij kiezen?
 
Dat maakt toch niks uit wat ik zou kiezen, dat begrijp ik ook wel natuurlijk, alleen dit Topic gaat over het Lovehotel Eindhoven en niet over jouw keuze waar het nu al behoorlijke tijd over gaat. Dus jouw opmerking "dat is inmiddels geen Lovehotel meer" is niet juist. Het Lovehotel bestaat nog steeds en daar gaat deze Topic over (zie titel) en niet over waar jij gaat werken.
 
Dat maakt toch niks uit wat ik zou kiezen, dat begrijp ik ook wel natuurlijk, alleen dit Topic gaat over het Lovehotel Eindhoven en niet over jouw keuze waar het nu al behoorlijke tijd over gaat. Dus jouw opmerking "dat is inmiddels geen Lovehotel meer" is niet juist. Het Lovehotel bestaat nog steeds en daar gaat deze Topic over (zie titel) en niet over waar jij gaat werken.
Eigenlijk gaat het topic wel over waar Joke gaat werken. Dat zou eerst het lovehotel zijn, maar nu dus niet meer. Ik denk dat jij het over dit topic hebt? https://www.girlsreview.nl/threads/lovehotel-eindhoven.22271/page-4#post-444560
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan